Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä homoista?

Vierailija
25.05.2014 |

Mitä mieltä te olette homoista ja lesboista? Itse hyväksyn kaikki, mutta tahdon tietää kuinka ahdasmielisiä Suomessakin on.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 16:09"]

Mitä mieltä te olette homoista ja lesboista? Itse hyväksyn kaikki, mutta tahdon tietää kuinka ahdasmielisiä Suomessakin on.

[/quote]

Itse haluan tietää kuinka ahdasmielisiä homot ovat heteroita kohtaan Suomessa. Eivät näytä hyväksyvän kaikkia, mitä olen todistanut.

[/quote]

No kas kummaa, ne homotkin on ihmisiä kaikkine lahjoineen ja puutteineen, ei mitään enkeleitä.

Vierailija
22/28 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbot helpompi hyväksyä kun homot, homot touhuilevat toistensa anuksissa. Yäk. Lesbot eivät

Vierailija
24/28 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn täysin. Adoptiota en. Lapsella on oikeus äitiin ja isään. Jos muista syistä käy niin, että lapsella on vain yksi vanhempi tai samaa sukupuolta olevat vanhemmat (ilman sitä kolmatta, erisukupuolista vanhempaa) se on surullista. Lapsella tulisi olla sekä äiti, että isä. Eikä mielestäni voida tukea äidittömien tai isättömien lasten hankkimista yhteiskunnan taholta sallimalla adoptiot. Läheisin ystäväni on homo ja yllätyksenä voi tulla monelle, että hän jakaa mielipiteeni.

Vierailija
25/28 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa hässiä kenen kanssa tykkää. Ei se ole minulta pois. Naimisiinkin ehkä joo, mutta lapsia ei pitäisi kuitenkaan minunkaan mielestä hankkia. Kyllähän niitä lapsia kiusattaisiin aivan varmasti. Lapset osaa olla ilkeitä ja itse olin koulukiusattu siihen saakka kun opin tappelemaan ja sitten olinkin kohta koulun raggareihin kuuluvaa sorttia. Tiedän miten pienestä asiasta saatiin kiusaaminen käyntiin. Eli ei adoptiota tai keinosiemennyksiä. No lepakot nyt voi tehdä sellasen jos toinen suostuu "homostelemaan" miehen kanssa, mutta joku syy kai on että mies ei voi synnyttää?

Vierailija
26/28 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan sen tietävät, että ei ole naiselle sen parempaa ystävää kuin umpihomo. Heterojampasta ei ikinä saa kunnollista ystävää, kun sillä on aina pillu mielessä, vaikka muuta väittäisi.

Vierailija
27/28 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan sen tietävät, että ei ole naiselle sen parempaa ystävää kuin umpihomo. Heterojampasta ei ikinä saa kunnollista ystävää, kun sillä on aina pillu mielessä, vaikka muuta väittäisi.

Ei pidä paikkaansa.

N32v

Vierailija
28/28 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietityttää, että jos poikalapsonen näkee isiensä naivan toisiaan perseeseen, niin eikö tee sit murkkuna mieli itekin kokeilla. Niin tai sitten voi alkaa inhota isiänsä, kun näkee tollasta.

No on kyllä melkosta menoa jos pikkulapset kerkee jäädä ihmettelemään että miksi omien vanhempien makkarissa pannaan sen "oikean" reijän sijasta ihan toiseen reikään :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme