Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä homoista?

Vierailija
25.05.2014 |

Mitä mieltä te olette homoista ja lesboista? Itse hyväksyn kaikki, mutta tahdon tietää kuinka ahdasmielisiä Suomessakin on.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä ihminen päättää itse mitä haluaa tulla, jos tuntisin paremmin homoihin tai lesboihin ymmärtäisin heitä paremmin en voi huudella koska en tunne ketään... mun kaveri piiriin kuuluu mustalaisii ja venäläisii koska en ole rasistinen ketään kohtaan ja olen siitä ylpeä uskallan tutustuu erinlaisii ihmisiin tutustuisin homoseksuaalisiinkin jos haluan! Ei kukaan tuomitse minua siitä, koska en ketään syrji. KAIKKI ME OLEMME IHMISII OLISE HOMOSEKSUAALINEN TAI ULKOMAALAINEN TAI VITTU SUOMALAINEN yhtä tärkeitä olemme vaikka emme tykkäisi toisista

Vierailija
2/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät osaa vihata ketään mikäli vanhemmat eivät heitä siihen opeta. Ns. normaali 5v. mukula inhoaa enintään päiväunia tai jotain tiettyä ruokaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää, että jos poikalapsonen näkee isiensä naivan toisiaan perseeseen, niin eikö tee sit murkkuna mieli itekin kokeilla. Niin tai sitten voi alkaa inhota isiänsä, kun näkee tollasta.

Vierailija
4/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaneeko tuo jos sitä haluaa murkkuna kokeilla? Itsellänikin homoseksuaalisia kokemuksia enkä tunne olevani yhtään sen huonompi ihminen kuin kukaan muukaan...

Vierailija
5/28 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole itsellänne makuuhuoneiden ovissa lukkoja, kun olette niin huolestuneita siitä, että lapset näkevät vanhempansa sekstaamassa? Eikö nyt ensimmäinen homma olis suojata niitä omia lapsia ja laittaa ovi lukkoon?

Vierailija
6/28 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eihän homot ja homoihannoijat suvaitse edes heteroa joka eimilläsikään hyväksy homoa

Vierailija
7/28 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 00:43"]

no eihän homot ja homoihannoijat suvaitse edes heteroa joka eimilläsikään hyväksy homoa

[/quote]Tuntuuko kivalta kun joku syrjii seksuaalisen suuntautumisen takia?

Vierailija
8/28 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on muutakin kuin seksuaalisuutensa (eli suuntautuminen ei vaikuta siihen pidänkö ihmisestä), mutta homous/lesbous on minulle ihan se ja sama. Koirieni kasvattaja on lesbo ja olen kiinnostunut aiheesta tasan sen verran, että olen onnellinen hänen löydettyään rakkaan kumppanin, koska hän on ihan mahtava persoona.

Vaikka itse olen hetero, minulla on pahoja ongelmia oman seksuaalisuuteni kanssa joten ei tulisi mieleenikään syrjiä ketään tuon takia.

Vierailija
9/28 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mitä tuohon kiusaamisargumenttiin tulee, minä olen ihan normaalista heteroperheestä, taustoissa ei mitään mihin voisi puuttua. Niin vain minua kiusattiin 12 vuotta ja ei auttanut mitkään koulunvaihdot eikä mitkään. Minä olen saanut tehdä ihan järjettömästi töitä, että uskallan edes nostaa katseeni kengänkärjistäni, tai puhua ihmisille. Minua ahdistaa yhä edelleen olla huomion keskipisteessä, vaikka ikää on reilusti yli 30 vuotta.

Kun taas aiheessa homovanhemmuus, jos olisi kaksi vaihtoehtoa, homovanhemmat jotka rakastavat lastaan aidosti ja kasvattavat tämän kunnolla ja toinen vaihtoehto olisi minun vanhemmat: ne samat jotka syyllistivät minua kun puolustauduin näiltä kiusaajilta, solvasivat, uhkasivat lähettää koulukotiin "kun olin niin hankala" (oikeasti olin kiltti ja alistettu), eivätkä koskaan toimineet vastuullisen aikuisen tavoin, olin ihan yksin kiusaajien armoilla. Kaikenhuippuna arvon isäni paneskeli vierasta akkaa, rikkoi minun perheeni. Enkä ole tuosta toipunut. Ulospäin ihan normaali perhe, mutta kukaan ei ole niin paha että ansaitsisi minun vanhempiani.

Vierailija
10/28 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:46"]Haittaneeko tuo jos sitä haluaa murkkuna kokeilla? Itsellänikin homoseksuaalisia kokemuksia enkä tunne olevani yhtään sen huonompi ihminen kuin kukaan muukaan...
[/quote]

Luuletko oikeasti, että homot panevat lasten nähden??? Panetko muka itse? En minä ainakaan niin tee. Ja mitäs sitten, vaikka suukottelisivat toisiaan tai pitävät kädestä kiinni? Sehän on hellyyttä ja rakkautta. Huomattavasti parempi malli kuin tuo ketjussa vilahtanut vaimonhakkaus. Eikä tutkimusten mukaan homoparien lapsista tule yhtään sen homompia kuin heteroidenkaan lapsista. Minun mielestäni homous on ihan luonnollista ja uskon, että kaikki ihmiset ovat jossain määrin bi-seksuaaleja. Toisia vaan sytyttää jompikumpi sukupuoli enemmän. Kaikki "inhoamiset" ovat mielestäni oire inhoajan oman psyyken epätasapainosta (esim. pelot),

Vierailija
11/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hyväksyn heidät. Ei heillä ole ollut valinnanvaraa kun ovat tänne syntyneet.

Tunnen yhden homoparin ja tiedän yhden lesboparin, näitten homojen kanssa on

ihan kiva keskustellakkin, ei homous tartu. Senkin vielä hyväksyn että he menevät

naimisiin, mutta sitä en jos näihin liittoihin tehdään/adoptoidaan lapsia. Lapsethan

saavat vääristyneen kuvan vanhemmistaan, ja nupiksi heitä koulukiusattaisiin.M50+

Vierailija
12/28 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot on ihan ok. Paljon niitä näkee kuitenkin ihan ihmisten joukossakin. Turha homoja on pelätä.

Vierailija
13/28 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia juuri homojen lapsia koulukiusattaisiin? Lapsia kiusataan mitä moninaisimmista syistä, eivätkä homojen/lesbojen lapset välttänättä ole sen alttiinpia koulukiusaamiselle kuin heteroidenkaan lapset. Ja tämä argumentti, että homo/lesboliittojen lapset saavat muka "vääristyneen" kuvan vanhemmistaan on kestämätön. Miten homo/lesbpparit muka ovat sen vääristyneempiä kun heteroparitkaan? Mikä tahansa heteropari saa hankkia niin monta tenevaa kuin tahtoo niin monen miehen tai naisen kanssa kuin tahtoo, eikä kukaan ole näistä lapsista lainkaan huolissaan. Lisäksi he saattavat vielä myrkyttää kasvavat lapsiparat ennakkoluuloillaan niin että ahdasmieliset ja suvaitsemattomat asenteet siirtyvät vielä heihinkin!

Vierailija
14/28 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homopariskunnan lapsissa huolestuttaa se, että ne näkevät vain mulkkuja pieninä. Ite muistan kuinka kivaa oli ihmetellä pikkunassikkana äiteen tussua ja vertailla sitä omaan nakkiini. Tuli kylseltyäkin tussusta äiteeltä silloin, kun saunottiin nakuna yhessä.

Toiseksi, mitä lapsi ajattelee siitä, kun sattuu näkemään, kun "isät" naivat toisiaan perseeseen. Tuleeko tarve itekin kokeilla isona?

Vierailija
15/28 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sinulla yleensä tapana naiskennella lasten nähden makuuhuoneen ovet selällään? Ja jos lapsi sitten isona haluaa kokeilla anaaliseksiä, niin mitä ihmettä se sinulle kuuluu? Oletko yleensäkin huolissasi muiden ihmisten makuukamaritouhuista? Ja miten tämä tussun katselu liittyy tähän asiaan olenkaan???

Vierailija
16/28 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 13:24"]

Minkä ihmeen takia juuri homojen lapsia koulukiusattaisiin? Lapsia kiusataan mitä moninaisimmista syistä, eivätkä homojen/lesbojen lapset välttänättä ole sen alttiinpia koulukiusaamiselle kuin heteroidenkaan lapset. Ja tämä argumentti, että homo/lesboliittojen lapset saavat muka "vääristyneen" kuvan vanhemmistaan on kestämätön. Miten homo/lesbpparit muka ovat sen vääristyneempiä kun heteroparitkaan? Mikä tahansa heteropari saa hankkia niin monta tenevaa kuin tahtoo niin monen miehen tai naisen kanssa kuin tahtoo, eikä kukaan ole näistä lapsista lainkaan huolissaan. Lisäksi he saattavat vielä myrkyttää kasvavat lapsiparat ennakkoluuloillaan niin että ahdasmieliset ja suvaitsemattomat asenteet siirtyvät vielä heihinkin!

[/quote]Taidat olla homo tai lesbo. Miltä se näyttää esimerkiksi se että homopari

taluttaa lastansa kouluun pitäen lapsen käsistä kii?. Miltä se näyttää lasten silmissä kun homot pussailevat tai hyväilevät toisiaan. Voisin verrata tätä

perheväkivaltaan, jos mies vetää vaimoaan joka ilta turpaan niin lapsi ajattelee

että toi on nornaalia. Olen nähnyt sen, olin serkullani yötä ja nukuin 5v lapsen kanssa ja ennen kun hän nukahti hakkasi nyrkillä nalleaan. Onko tämä oikein?.m50+.

Vierailija
17/28 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 16:09"]

Mitä mieltä te olette homoista ja lesboista? Itse hyväksyn kaikki, mutta tahdon tietää kuinka ahdasmielisiä Suomessakin on.

[/quote]

Itse haluan tietää kuinka ahdasmielisiä homot ovat heteroita kohtaan Suomessa. Eivät näytä hyväksyvän kaikkia, mitä olen todistanut.

Vierailija
18/28 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 14:15"]

No onko sinulla yleensä tapana naiskennella lasten nähden makuuhuoneen ovet selällään? Ja jos lapsi sitten isona haluaa kokeilla anaaliseksiä, niin mitä ihmettä se sinulle kuuluu? Oletko yleensäkin huolissasi muiden ihmisten makuukamaritouhuista? Ja miten tämä tussun katselu liittyy tähän asiaan olenkaan???

[/quote]

Ajattelin vain, että lapsi voi saada traumoja nähdessään, kun toinen "isi" tökkiin toista mulkulla peräreikään sen minkä kerkiää. Uskon, että jokainen pariskunta on joskus tullut yllätetyksi. Hoitotädille noi nähdyt asiat sitten kuitenkin viimekädessä kerrotaan.

Lapsi saa myös monipuolisemman kuvan seksuaalisesti, jos näkee tussunkin eikä pelkästään mulkkuja.

Vierailija
19/28 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni on homo. Ihanaa, kun hänen kanssaan ei tarvii ajatella jatkuvasti, että hän haluaisi kanssani sänkyyn. Todellinen ystävyys heteromiehen kanssa ei tahdo onnistua, koska aina jossakin vaiheessa hetero alkaa yrittää päästä pillulle.

Vierailija
20/28 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 17:26"]

Hoitotädille noi nähdyt asiat sitten kuitenkin viimekädessä kerrotaan.

[/quote]

Jospa vain tietäisitte, mitä me hoitotädit saamme kuulla tenaviltanne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi