Uusi suhde, mies kertoi että
En tiedä miksi poistui... mies kertoi että on ostanut pari lahjaa mulle jouluksi, vastasin että kiitos paljon mutta ei olisi tarvinnut, ja että pitääkin keksiä sille jotain kivaa mutta en tiedä mis pitää. Noh, hän vietti joulun lapsiensa ja exänsä kanssa ja meidän näkeminen on nyt joulupäivänä. Ostin miehelle lahjan ja rahatilanne muutenkin huono, eikä siinä mitään olisin joka tapauksessa ostanut edes jotain pientä. Mies kiitti lahjasta ja oli tyytyväinen mutta jäi ahdistamaan ja tiedän että olen lapsellinen mutta tekisi mieli lähteä pois täältä, en saanut oikeasti yhtään mitään. Olisi joku suklaalevykin riittänyt mutta ärsyttää miksi piti hehkuttaa että mulle on pari pakettia mitkä saan joulupäivänä kun näemme, ja oikeasti ei ollutkaan mitään . Mies ei huomaa luokkaantumistani enkä sitä ääneen sanokkaan mutta tuntuu tosi tyhmältä miksi piti etukäteen ilmoittaa tuollaista mikä ei edes pitänyt paikkaansa. Nielenkö vaan kiukkuni ja esitän että ei tässä mitään, vai lähdenkö kotiin? En tiedä enään itsekkään, tuli vaan tyhmä olo.
Kommentit (32)
[/quote]Testailee miten minimillä saa naisen pidettyä. Ei arvosta tippaakaan.[/quote]
Juuri tähän tuo seksihoitosuhde perustuu ja sitten kun loppuu, niin loppuu ja mies siirtyy kohti seuraavia naisia.
M36 kirjoitti:
Testailee miten minimillä saa naisen pidettyä. Ei arvosta tippaakaan.
Juuri tähän tuo seksihoitosuhde perustuu ja sitten kun loppuu, niin loppuu ja mies siirtyy kohti seuraavia naisia.
Niinpä. Hänkin vain kohautti olkapäitään ja jatkoi matkaa. Minä avasin pullon kuohuviiniä ja olimme varmaan kummatkin erittäin tyytyväisiä erosta :D
Kysy nyt hyvä ihminen, että mitä tapahtui sille lahjalle, jonka hän oli väittänyt sinulle hankkineensa! Aivan hyvin tuollaisesta voi kysyä, kun hän kerran on etukäteen asiaa mainostanut.
Ja julistetaan täten yleinen sianjättöaika...
Jos viettää joulun ennemmin exän kuin nykyisen kanssa, niin en edes miettisi...
Kiitos kommenteista. Meni liikaa tunteisiin ja jätin sen ja lähdin kotiin, Case closed.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista. Meni liikaa tunteisiin ja jätin sen ja lähdin kotiin, Case closed.
Tähänkin joku tulee kommentoimaan miten typerä olen, mutta miettikää itse , olisi mies joka on aivan täydellinen kaikkien huonojen suhteiden jälkeen. Mies joka tuntuu ymmärtävän ja rakastavan. Hehkuttaa kuinka tekee lasagnea omalle kullalle (ei tehnyt). Ja ostanut pari pakettia omalle kullalle❤️" (ei ostanut). Ja kuinka saan paljon huomiota ja rakkautta, (minuuttipano kera lauseen "tos on pyyhe, mee pesulle). Ei tunnu arvostetulta ja alan kohta tekee ihan samaa mitä miehet ni ei tartte pettyä ja luoda illuusiota typerien naislasien takaa.
M36 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies sinusta oikeasti välitä, vaan olet pelkkä seksihoito jolle puhutaan kauniita, jotta pesän saanti ei tyrehdy. Jos mies oikeasti välittää, niin todellakin tuo lahjan, koska haluaa edetä jutussa ja näyttää, että välittää sinusta. Hoidolle taas aina puhutaan kauniita, mutta tehdään ohareita katsoen että kuinka pitkälle kyseinen teatteri riittää. Sitten kun se loppuu, niin loppuu ja miehen puolelta olkapäiden kohautus. Siitä sitten kohti seuraavaa naista, joka voi olla miehen näkövinkkelistä oikeasti kiinnostava tai sitten hoito edellisen perään. Epätoivoiset naiset vaan usein katsoo tuota hommaa liian kauan ja sulkevat silmät totuudelta.
Tämä on sanasta sanaan totta, näin miehenä voin todellakin vahvistaa asian. Itse en ole tuota niinkään harrastanut, mutta ajan saatossa useampi kaverini kylläkin. Se on täsmälleen niin, että hoidolle puhutaan mukavia, mutta muutoin ei teoilla panosteta. Ihastunut nainen sitten usein sivuuttaa nämä negatiiviset merkit ja yrittää nostaa mielensä päälle vain niitä kauniita sanoja, vaikka jokainen tietää, että lopulta vain itse teot eniten merkitsevät. Siksi useat hoitosuhteet kestävät varsin pitkäänkin, kun naiset epätoivoisesti antavat niiden tunteidensa vallassa jatkua. Jos miestä oikeasti kiinnostaa, niin kyllä hän sen näyttää.
Naiset menevät tässäkin usein metsään, koska eivät tänä päivänäkään tajua, että miehet eivät useinkaan ajattele seksiä tunteiden kautta kuten naiset.
Oksettava piirre. Pannaan kaikkea mikä liikkuu.
Mitä helvettiä se miehesi tekee exällä jouluna, kun sillä on uusi jo? Lapset on huono tekosyy. Ne ovat eronneet jo. Miehesi energia ja rahat menivät ex puolisolle ja lapsille. Unohda koko äijä. Ja anna jatkaa elämäänsä ex perheensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
M36 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies sinusta oikeasti välitä, vaan olet pelkkä seksihoito jolle puhutaan kauniita, jotta pesän saanti ei tyrehdy. Jos mies oikeasti välittää, niin todellakin tuo lahjan, koska haluaa edetä jutussa ja näyttää, että välittää sinusta. Hoidolle taas aina puhutaan kauniita, mutta tehdään ohareita katsoen että kuinka pitkälle kyseinen teatteri riittää. Sitten kun se loppuu, niin loppuu ja miehen puolelta olkapäiden kohautus. Siitä sitten kohti seuraavaa naista, joka voi olla miehen näkövinkkelistä oikeasti kiinnostava tai sitten hoito edellisen perään. Epätoivoiset naiset vaan usein katsoo tuota hommaa liian kauan ja sulkevat silmät totuudelta.
Tämä on sanasta sanaan totta, näin miehenä voin todellakin vahvistaa asian. Itse en ole tuota niinkään harrastanut, mutta ajan saatossa useampi kaverini kylläkin. Se on täsmälleen niin, että hoidolle puhutaan mukavia, mutta muutoin ei teoilla panosteta. Ihastunut nainen sitten usein sivuuttaa nämä negatiiviset merkit ja yrittää nostaa mielensä päälle vain niitä kauniita sanoja, vaikka jokainen tietää, että lopulta vain itse teot eniten merkitsevät. Siksi useat hoitosuhteet kestävät varsin pitkäänkin, kun naiset epätoivoisesti antavat niiden tunteidensa vallassa jatkua. Jos miestä oikeasti kiinnostaa, niin kyllä hän sen näyttää.
Naiset menevät tässäkin usein metsään, koska eivät tänä päivänäkään tajua, että miehet eivät useinkaan ajattele seksiä tunteiden kautta kuten naiset.
Oksettava piirre. Pannaan kaikkea mikä liikkuu.
Mutta tämäkin juontuu usein siitä, että naiset ottaa juuri noita lipeviä gigoloita. Kokemuksesta tiedän, että tällaisella gigololla saattaa olla useampi fuckbuddy samanaikaisesti ja jokainen naisista luulee olevansa ainoa kun mukava gigolo koiranpentuilmeellä näin selittää.
Sitten on kunnollisempia miehiä, jotka eivät koskaan saa mahdollisuutta, koska kivan näköinen ja mukavia puhuva gigolo viehättää enemmän.