Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen suuttuu saamastaan lahjasta?

Vierailija
25.12.2020 |

Mies taas osti väärän lahjan ja äitikin osti saman kuin siskolle ja lapsetkaan ei edes muistaneet. Siis miksi ei olla lahjasta iloisia vaan arvostellaan niiden antajaa?
Lahja on lahja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin ostettu saajalle täysin sopimaton lahja on turha. Parempi jättää tällöin ostamatta!

Vierailija
2/7 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon sen taas: naiset ovat monessa mielessä kuin lapsia. 

Naisille sallitaan huono käytös ja juuri esim. kiukuttelu lahjoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon sen taas: naiset ovat monessa mielessä kuin lapsia. 

Naisille sallitaan huono käytös ja juuri esim. kiukuttelu lahjoista.

Miehet taas saavat rauhassa kännätä koko joulun ja luistaa käytännön asioiden hoitamisesta. Naiselle ei moista suoda, jo kolme lasia viiniä on äidille liikaa jouluna. Kukas ne lapset sitten hoitaa ja rakastaa jos äiti nauttii jouluna.

Vierailija
4/7 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suutun, jos en saa mieluista lahjaa. Siksi yleensä toivon jotain erikseen, etten pety. En osaa piilottaa tunteita ollenkaan missään tilanteissa, joten yleensä toivon ettei ketään anna lahjaa ollenkaan. Kenenkään ei tarvitse tällöin pahoittaa mieltään, jos suutun huonosta lahjasta.

Vierailija
5/7 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin kodinkoneen, pahoittaisin mieleni todella syvästi. Onneksi en sellaista saa.

Vierailija
6/7 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi kysyä vaimolta mitä tämä haluaisi lahjaksi ennen kuin ostaa mitään.

Vierailija
7/7 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin kodinkoneen, pahoittaisin mieleni todella syvästi. Onneksi en sellaista saa.

Miksi?!

Minä aina ihmettelen tätä. Olisin erittäin iloinen esim moccamasterista, eikä uusi imurikaan huono lahja olisi. Ihmettelen aidosti, miksi joku suuttuu juuri kodinkoneesta. Pidetäänkö sitä jotenkin vihjeenä että jos saa esim sähkövatkaimen, lahjan antajan taka-ajatus on että tee minulle ruokaa nainen?

Mitä sitten? Minä teen ruokaa joka tapauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi