Miksi niin moni nainen kantaa joululahjasuklaansa työpaikkansa kahvipöytään?!?
Kommentit (32)
Ahdistuvat jo ajatuksesta, että itse pitäisi syödä.
Koska moni nainen saa niin paljon lahjoja että raaskii niistä vähän lahjoittaa työpaikan yksinäisillekin
Lahjanantajan tarkoitti että lahja ei saa tuottaa iloa kenellekään jos lahja ei sitä tuota saajalleen tai saaja ei voi lahjaa syödä/käyttää.
Suklaa on parasta kahvin kanssa nautittuna, jo muutama konvehti kruunaa työpaikan kahvihetken. Mukava tapa ilahduttaa työtovereita.
Itse en ole enää työelämässä vaan vien harrastusporukkani uudenvuodentapaamiseen lahjaksi saamani rasian vihreitä kuulia. Syy on se, että en itse pidä niistä mutta useimmat muut pitävät.
Kivempi jakaa työkavereitten kanssa kuin syödä yksin.
Ja kyllä, kaloreitten määrä jää pienemmäksi jos ei ihan koko rasiaa vedä yksinään.
KORONA-aikana muiden näpläämiä konvehteja? ei kiitos
Mä vien aina kaikki saamani konvehtirasiat työpaikalle kun en itse niistä tykkää. Kyllä ne aina muutamassa päivässä on tyhjentyneet :)
Lahjanantajan fiilikset on mulle tässä se ja sama, kun ei maistu niin ei maistu ja näin toimiessa ei tarvitse niitä roskiinkaan laittaa.
Sain lähes 2kg suklaata jouluksi......... siitä riittää vähän liikaa yhdelle ihmiselle. En pelkää lihomista, ei vaan mitään järkeä syödä 2kg suklaata yksin.
En itse pidä kauheasti makeasta ja tänäkin jouluna tuttujen paketeista paljastui sellaisia oikein ällömakeita joulumakeisia, jotka ei vaan mene alas. Vien ne töihin maisteltavaksi tai annan eteenpäin jollekin jolle maistuu, kun en itsekään niitä tule syömään. Eikä ole kaloreiden pelkoa, syön vaan mielummin ne kalorit sellaisessa muodossa mikä oikeasti maistuu.
Syövät salaa töissä, että mies ei näe.
Pistän vahingon kiertämään.
Epämieluisat lahjat annan aina eteenpäin.
Suklaa on rasvaa ja sokeria ja monet välttää juuri näitä. Terveyssyistä eikä tarvitse laihdutuksia miettiä kun jättää nuo syömättä.
Jaettu kilo on kaksinkertainen kilo!
Kohvehdit menee aina kuin kuumille kiville, jotta mikä ettei.
Eipä tuolla väliä, mutta jotkut loukkaantuvat verisesti jos suklaita ei ota. Mulla on kotonakin ne omat konvehtini! Mitä hoikemmassa kunnossa sattuu itse olemaan, sitä enemmän on tuputuksen uhri.
Syön itse ne suklaat joista pidän, mutta juhlapöydän konvehdit, fazerin siniset ja vastaavat kannan töihin. En halua ahtaa napaani epäterveellistä ruokaa josta en edes pidä.
Eikö on lahjanantaja tarkoittanutkaan, että suklaat pitää syödä?
Töihin ne suklaat viedään, koska niitä suklaa on hyvä "en keksinyt mitään mistä ilahtuisit" -lahja. Harva niitä jaksaa syödä kahta konvehtia enempää, niin miksei veisi töihin, jossa ne tulee ajan mittaan häviämään.
Lihoamisen pelkohan se syynä on.