Petti jalat alta eilen prismassa:(
Rv 35. Kauheat alaselkä säryt ja kun kävelee tulee Sellanen pistos ja jalka/jalat pettää.. Jos tukea ei saa. Nolona eilen sit lysähin maahan ja kukaan ei auttanut. Piti lihahyllystä pitää kii ja könköillä ylös. Ihme että Yks kumminki kysy et tarviiko Apua?!!?Sitte ku ylös pääsin. Nauroivat vaan ja pällisteli, ihme porukkaa!
Kommentit (33)
Ihmiset menkää jumppaan! Liikkukaa enemmän, ei tarvi prismoissa lyyhistyä.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:52"]No on kauheita ihmisiä (kaupassa+av-palstalla).
Nykyään on kumma että ei enään auteta, katotaan vaan ja näköjään nauretaan päälle.
Ennen vanhaan JOKA MIES läheltä ja kaukaa olisi tullut hätiin, paloitellut ja kysynyt että oletko kunnossa.
Ja vielä raskaana olevalle naiselle tehdään näin. Luulivat varmaan sun olevan humalassa, valitettavasti. Tai muuten ilkeitä. Kuten moni kommentoijakin täällä, paha olla.
[/quote]
Mistä vetoa niin et menisi itsekään auttamaan kun olisit nähnyt miltä se tyyppi näytti
[/quote]
Se on kuulu yksi ja sama miltä ihminen näyttää kun auttaa pitää. Sä varmaan jättäisi auttamatta kehitysvammaista tms kun "näyttää" niin kauheelta.
Itse olen mennyt pankille nukkuvalta mieheltä että oletko kunnossa. Mies nukkui humalaansa. Tätähän sä et tietty voi tajuta, koskaan.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:52"]No on kauheita ihmisiä (kaupassa+av-palstalla).
Nykyään on kumma että ei enään auteta, katotaan vaan ja näköjään nauretaan päälle.
Ennen vanhaan JOKA MIES läheltä ja kaukaa olisi tullut hätiin, paloitellut ja kysynyt että oletko kunnossa.
Ja vielä raskaana olevalle naiselle tehdään näin. Luulivat varmaan sun olevan humalassa, valitettavasti. Tai muuten ilkeitä. Kuten moni kommentoijakin täällä, paha olla.
[/quote]
Mistä vetoa niin et menisi itsekään auttamaan kun olisit nähnyt miltä se tyyppi näytti
[/quote]
Se on kuulu yksi ja sama miltä ihminen näyttää kun auttaa pitää. Sä varmaan jättäisi auttamatta kehitysvammaista tms kun "näyttää" niin kauheelta.
Itse olen mennyt pankille nukkuvalta mieheltä että oletko kunnossa. Mies nukkui humalaansa. Tätähän sä et tietty voi tajuta, koskaan.
[/quote]
No en todellakaan, ei ole mun asiani. Omapa on humalansa :D
Ihan ihme vastauksia ja kettuilua täällä! Oonko ainoa jolle tuli paha mieli ap:n puolesta? Mä oon myös huomannu, että ihmisiä ei kiinnosta yhtään... Toissapäivänä taas kerran näin, kun helteen kuumentamassa ruuhkabussissa raskaana oleva seisoo ja muut istuu.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 11:00"]
[/quote]
Minulla on epilepsia. En ole kaatunut Prismassa, mutta Siwassa kyllä.
Siinä ei jumppailut paljon auta, ei suuntaan eikä toiseen.
Mutta ehkä voisin eristäytyä omaan asuntooni, jotta kenenkään ei tarvitsisi miettiä edes sitä, että pitäisiköhän minulta kysyä, että onko kaikki ok tai käyttää turhaa aikaa sen arvioimiseen, olenko auttamisen arvoinen.
Valitettavasti tässä maassa on kuvottavaa porukkaa, myös oikeassa elämässä, ei vain netissä.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 11:03"]Ihan ihme vastauksia ja kettuilua täällä! Oonko ainoa jolle tuli paha mieli ap:n puolesta? Mä oon myös huomannu, että ihmisiä ei kiinnosta yhtään... Toissapäivänä taas kerran näin, kun helteen kuumentamassa ruuhkabussissa raskaana oleva seisoo ja muut istuu.
[/quote]
Ihmiset on nykyjään niin saata***an itsekeskeisiä ja omaan napaani tuijottavia. Monella on niin huono olla varmaan etteivät välitä muista. Huonovointisuus on lisääntynyt. Se näkyy palveluammateissa, poliisissa...
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 11:03"]
Ihan ihme vastauksia ja kettuilua täällä! Oonko ainoa jolle tuli paha mieli ap:n puolesta? Mä oon myös huomannu, että ihmisiä ei kiinnosta yhtään... Toissapäivänä taas kerran näin, kun helteen kuumentamassa ruuhkabussissa raskaana oleva seisoo ja muut istuu.
[/quote]
Näissä tilanteissa avaan suuni, ja pyydän jotakuta antamaan paikkansa odottavalle, vanhukselle, vammaiselle jne. Pari viikkoa sitten lentokenttäbussissa tädit pitivät laukkujaan bussin keskiosassa ja olisivat halunneet, että rollaattoria käyttävä vanhus, joka pyrki sisään, olisi jäänyt sateeseen odottamaan seuraavaa bussia. Ei auttanut kuin pyytää mammoja tekemään tilaa vanhukselle. Ja se toimi.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 11:00"]
[/quote]
Minulla on epilepsia. En ole kaatunut Prismassa, mutta Siwassa kyllä.
Siinä ei jumppailut paljon auta, ei suuntaan eikä toiseen.
Mutta ehkä voisin eristäytyä omaan asuntooni, jotta kenenkään ei tarvitsisi miettiä edes sitä, että pitäisiköhän minulta kysyä, että onko kaikki ok tai käyttää turhaa aikaa sen arvioimiseen, olenko auttamisen arvoinen.
Valitettavasti tässä maassa on kuvottavaa porukkaa, myös oikeassa elämässä, ei vain netissä.
[/quote]
Auttoiko sinua kukaan silloin?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:52"]
[/quote]
Itse ainakin olen melko tyytyväinen, ettei moista tapaa enää nykypäivänä ole.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:50"]Kyllähän se mummeli kysyi tarvitaanko apua. Kysyisin kyllä varmaan itekin.
Teineiltä en kysyis tartteeko apuu, koska sehän olis teinin mielestä omg v*tun noloo muutenkin rönytä ;)
[/quote]
Joo kiitti vaan. Itse autan aina, jos näen jonkun ihmisen tarvitsevan apua. Olen availlut ihmisille ovia, lukenut heikkonäköisille mummoille bussiaikatauluja ja lähtenyt pariinkiin kertaan heti etsimään itselleni tuntematonta pikkulasta, kun olen kuullut tämän kadonneen kotipihasta.
t. 16-vuotias teini
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:41"]Mä näin sut. Sori ku nauroin mut näytit hauskalta
[/quote]
Mikset mennyt auttamaan, idiootti? Muista tämä ensi kerralla kun itse olet autettavana eikä kukaan välitä.
[/quote]
En auta ikinä ketään jos muitakin ihmisiä on paikalla. Jos olen ainut paikalla niin autan, mutta senkin teen siksi koska laki velvoittaa en siksi, että kiinnostaisi auttaa.
[/quote]
Miksi et välitä kanssaihmisistäsi? Todella masentava asenne. No, muistahan sinäkin asenteesi silloin kun olet itse avun tarpeessa. Oikeastaan voisit hätistellä auttajia pois, se olisi ihan kohtuullista. Koska sinähän pärjäät itse.
[/quote]
Kyllä minä välitän, se oli provo.