Ei yhtään enää jaksa kuunnella tuota miestä
Kommentit (24)
Ei sinulla ole vaihtoehtoja, joten lopeta valittaminen.
Jooo tämä on käsitelty sen sata kertaa ja siellä sä vain jäkität sen kanssa.
Eroa hyvä ihminen, jos se niin ihanaa on. Mä olen kerran eronnut ja se oli kyllä yhtä hel vettiä.
Sähän odotit kieli pitkällä, että miehellä alkaa joululoma, koska silloin mies on rento ja hyvällä tuulella. 😆
Sähän odotit kieli pitkällä, että miehellä alkaa joululoma, koska silloin mies on rento ja hyvällä tuulella. 😆
Eroa. Se on hirveetä, mutta kerran se kirpaisee.
Vierailija kirjoitti:
Niin se on ennen ollut. Nykyään inhotaan toisiamme niin, ettei enää ole milloinkaan hyvällä tuulella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se on ennen ollut. Nykyään inhotaan toisiamme niin, ettei enää ole milloinkaan hyvällä tuulella.
Sen siitä saa kun tarpeeksi pihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen siitä saa kun tarpeeksi pihtaa.
Mies ei halua seksiä. Tönäisee pois jos jotain yritän.
Mikä siitä erosta niin ihanaa tekisi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä siitä erosta niin ihanaa tekisi?
Ei mikään mutta kun ei enää tulla yhtään toimeen yhdessä.
Miksi te olette yhdessä, jos on noin kamalaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi te olette yhdessä, jos on noin kamalaa?
Onhan siihen monta sytä. Talousjutut, lapsi.
Turpa kiinni ja takaisin luuttuamaan lattiaa.
Välillä asuit toisessa talossa, etkö saa muuttaa sinne niin saat vähän yksityisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Välillä asuit toisessa talossa, etkö saa muuttaa sinne niin saat vähän yksityisyyttä?
En enää. Mieheni mielestä mun pitää sitten hommata oma kämppä ja erota lopullisesti.
Juurihan se laittoi aamulla viestiä wa:ssa, että rakastaa sinua.
Mutku.....sä löydät aina ne tekosyyt miksi et voi erota. Joten, ole sitten naimisissa. Äläkä v*ttu valita joka kerta samasta asiasta.