Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ajattelemattomuus joululahjoissa

Vierailija
25.12.2020 |

Okei sanoimme että toisillemme ei osteta mitään. Lapsille ostettiin lahjat ja kun ne oli jaettu niin mies otti pussista vielä yhden lahjan ja sanoi, että se on hänelle itselleen. Siellä oli älykello ja katsoin suu auki että mitäs täällä nyt tapahtuu. Nyt on koko aamupäivän vain näppäillyt kelloa ja asetuksia. Luulen että myös lapsille tuli paha mieli kun iskä ostaa itselleen kalliin lelun. Miksi aina saa pettyä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet synnynnäinen pettyjä.

Vierailija
2/21 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän teki niin kuin oli sovittu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Meehän kotia kasvamaan.

Vierailija
4/21 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies ei saa ostaa itselleen kelloa? Olisiko ollut ok jos olisi ostanut sen 23 päivä?

Vierailija
5/21 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän sovitte vain, että toisillenne ette osta mitään.

Vierailija
6/21 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penikat ei mitään kallista tarvi ja mies ostaa omilla rahoillaan mitä haluaa.

Vierailija
7/21 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapset pettyy jos aikuiset ostavat itselleen leluja?

Vierailija
8/21 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella miten pahasti olisit pettynyt, jos älykello olisikin ollut sinulle.

Vierailija
9/21 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit selväsanaisesti kertonut miehelle, että hänen tulee jouluna näprätä pipariasi, niin ei olisi tarvinnut muuta näprättävää hankkia.

Vierailija
10/21 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää käytöstä, ala varautua eroon. Mekin ns säästettiin rahaa ja minä en ostanut mitään itselleni lomamatkalta ja koko matka vingutettiin minun korttia. Mies osti lapsille sieltä kaiken mitä halusivat. Mies paljasti kotona että oli ostanut itselleen kalliin ja hienon käyttötavaran eli rikkoi sopimuksen. Tuli tosi ikävä fiilis. Eroa enteili, en vaan tajunnut. Tästä aikaa jo vuosia ja on uusi paljon parempi mies minulla.

Vierailija
11/21 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä tosi törkeä teko.

Vierailija
12/21 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jäätte näihin suhteisiin, joissa miehet sikailee ja pompottaa teitä? Oma ukko olisi saanut avokämmenestä.

Vierailija
13/21 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä tosi törkeä teko.

Siis mikä? Että käyttää itse ansaitsemiaan rahoja itseensä?

En nyt sanois että on törkeetä ellei perhe näe nälkää ja joudu kadulle tuon takia

Vanhempien tehtävä on tuottaa pettymyksiä lapsilleen.

Vierailija
14/21 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meet sitten törsäämään ja ostat itelles jotain kivaa. Tuskin se ukkoas haittaa. Tai kakaroita.

Vierailija
15/21 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän piti sanansa. osti lapsilleen ja itselleen, ei ostanut ap:lle kuten oli sovittu.

Vierailija
16/21 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää käytöstä, ala varautua eroon. Mekin ns säästettiin rahaa ja minä en ostanut mitään itselleni lomamatkalta ja koko matka vingutettiin minun korttia. Mies osti lapsille sieltä kaiken mitä halusivat. Mies paljasti kotona että oli ostanut itselleen kalliin ja hienon käyttötavaran eli rikkoi sopimuksen. Tuli tosi ikävä fiilis. Eroa enteili, en vaan tajunnut. Tästä aikaa jo vuosia ja on uusi paljon parempi mies minulla.

Siinä vaiheessa kun joku mulle tulisi inisemään, että aletaan yhdessä säästämään, olisi ero jo tullut. Enää ei tarvi säästellä, pätäkkää nimittäin on, eikä minua kiinnosta, jos muilla ei ole.

Vierailija
17/21 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on koko syksun kyseloyt, että haluunko ison telkkarin tilalle vielä isomman telkkarin ja olen joka kerta sanonut, etten tarvii vanha on ihan riittävä. Meni ja osto mulle uuden telkkarin ja siinä on joku nykymoderni kaukosäädin, minkä kanssa mikään ei ole helppoa. Tosin, enää ei tarvotse chrome castia, joka pätkii koko ajan.

Vierailija
18/21 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ostin älykellon, kiva peli.

Vierailija
19/21 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittikö mamma jakkaran nurkkaan joka meni pirstaleiksi?

Vierailija
20/21 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsynyttä. ja sinä et voi ostaa itsellesi mitään tavaraa, eikö niin? lapsillakin itkuntuhruiset silmät? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan