Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi on suhtautunut raskauden ja synnytyksen muuttamaan vartaloosi?

Vierailija
25.05.2014 |

Oletko kokenut olevasi hyväksytty omana itsenäsi, synnytyksen jälkeenkin?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 09:06"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 08:14"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 08:07"]Itse sain ensimmäisen lapseni kun olin 22, mies 26.

Kroppa palautui raskaudesta hyvin, rinnat kasvoi kuppikoon verran kun imetin. Tissien kiinteys säilyi, oliko syynä sitten hyvät geenit, vai se että tissit oli a-kuppia ennen raskautta.

Ohut linea negra on näkyvissä nyt kun lapsi on 1,6v. Muuten esim. uimarannalla tutut eivät usko minun synnyttäneen.

Nyt toista lasta yrittämään :))

Ja kun valitatte nuoresta iästämme kuitenkin; olemme naimisissäa, asumme kolmiossa ja meillä on ammatit :)

[/quote]

Ammatit ja ammatit... Tuohon ikään mennessä ei voi "pätevöityä" kuin hanttihommiin. Toivottavasti teidän lapsista ei tule yhtä tyhmiä.

[/quote]

22-vuotiaana voi ihan hyvin olla jo valmistunut esim. ammattikorkeasta tai jopa yliopistosta jos on päässyt lukion jälkeen opiskelemaan suoraan. Peruskoulupohjaiset  ammattitutkinnot taas kestävät sen 3 tai 4 vuotta, joten hyvinkin ehtii valmistua ammattiin ennen kuin on edes 20. Vaikka ammattitutkinnot eivät monen mielestä ole kovin hienoja ja arvostettuja, monista työllistyy hyvin ja palkkakaan ei ole huono, verrattuna johonkin maisteriin, joka tekee uransa assistenttina jossain valtion tai kunnan ladossa alle 3000€ palkalla.

[/quote]

No, olen tuore sh ja mies sähköasentaja, erikoistunut ilmastointijuttuihin. Palkka 2900 bruttona. Mä kun olin töissä sain jtn 2300e. Kyllä me toimeen tullaan vaikkei akateemisia olla ;)

Vierailija
22/34 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudet ja synnytyseivät ole tuoneet mitään pysyviä muutoksia vartalooni. Silti mies ei suhtaudu vartalooni kuten haluaisin. En kyllä minäkään miehen vartaloon, mutta mitäs on lihonut 30kg toisin kuin mä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/34 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/34 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:42"]Raskaudet ja synnytyseivät ole tuoneet mitään pysyviä muutoksia vartalooni. Silti mies ei suhtaudu vartalooni kuten haluaisin. En kyllä minäkään miehen vartaloon, mutta mitäs on lihonut 30kg toisin kuin mä!!

[/quote]

No en mäkään suhun suhtautuis niinku haluaisit kun asentees on tollanen. Eli ehkä ongelma ei oo sun vartalo vaan luonne.

Vierailija
26/34 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:42"]Raskaudet ja synnytyseivät ole tuoneet mitään pysyviä muutoksia vartalooni. Silti mies ei suhtaudu vartalooni kuten haluaisin. En kyllä minäkään miehen vartaloon, mutta mitäs on lihonut 30kg toisin kuin mä!!

[/quote]

No en mäkään suhun suhtautuis niinku haluaisit kun asentees on tollanen. Eli ehkä ongelma ei oo sun vartalo vaan luonne.

[/quote]

Mies aloitti mun kropan arvostelun jo ennen kuin itse lihosi. Että kenenköhän asenne tässä mättää?

Vierailija
27/34 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 08:14"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 08:07"]Itse sain ensimmäisen lapseni kun olin 22, mies 26.

Kroppa palautui raskaudesta hyvin, rinnat kasvoi kuppikoon verran kun imetin. Tissien kiinteys säilyi, oliko syynä sitten hyvät geenit, vai se että tissit oli a-kuppia ennen raskautta.

Ohut linea negra on näkyvissä nyt kun lapsi on 1,6v. Muuten esim. uimarannalla tutut eivät usko minun synnyttäneen.

Ja kun valitatte nuoresta iästämme kuitenkin; olemme naimisissäa, asumme kolmiossa ja meillä on ammatit :)

[/quote]

Ammatit ja ammatit... Tuohon ikään mennessä ei voi "pätevöityä" kuin hanttihommiin. Toivottavasti teidän lapsista ei tule yhtä tyhmiä.

[/quote]

Mulla on tohon ikään mennessä ollut jo kaksi ammattitutkintoa hanskassa. Työkseni hengailen ehkä just sun lapsen tai nuoren kanssa. Pidän huolta, opetan lukemaan ja laskemaan, autan ja neuvon vaikeissa elämäntilanteissa ja nuoruuteen kuuluvissa haasteissa. Jos mun duuni on sun mielestä hanttihomma, niin harmi homma. Hoida ite muksus! ;) ja en ole ap. Piti vaan huutaa väliin.:D

Vierailija
28/34 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on rakastanut ja hyväksynyt minut sellaisena kuin olen kaikissa elämän vaiheissa...laihana, pulleana, raskaana ja nyt keski-ikäisenä naisena.

Vierailija
29/34 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on suhtautunut hyvin, oikeastaan ihan samalla tavalla kuin ennen raskautta (lapsia siis vasta yksi). Pari raskausarpea tuli navan viereen ja tissit roikkuvat imetyksen jäljiltä enemmän kuin ennen, mutta mies on joka tapauksessa enemmän peppumiehiä. Painonikin palasi imetyksen aikana alkuperäisiin lukemiin.

Toiselle lapselle ollaan annettu lupa tulla, toivottavasti tilanne säilyy ennallaan seuraavankin raskauden jälkeen.

Vierailija
30/34 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suhtautuu vartalooni kuten ennen raskauksiakin, arvostavasti.

Vierailija
31/34 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suhtautunut mitenkään erilailla kuin ennen synnytyksiä. Kolme lasta on, mutta ei se kroppa nyt niin hirveästi ole edes muuttunut. Suonikohjuja on säärissä, mutta ei oikeestaan muuta, painoindeksikin on alempi kuin ennen lapsia. Rintoja ei ole koskaan ollutkaan (paitsi imetysaikana). :D

Vierailija
32/34 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 09:06"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 08:14"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 08:07"]Itse sain ensimmäisen lapseni kun olin 22, mies 26.

[/quote]

[/quote]

22-vuotiaana voi ihan hyvin olla jo valmistunut esim. ammattikorkeasta tai jopa yliopistosta jos on päässyt lukion jälkeen opiskelemaan suoraan. Peruskoulupohjaiset  ammattitutkinnot taas kestävät sen 3 tai 4 vuotta, joten hyvinkin ehtii valmistua ammattiin ennen kuin on edes 20. Vaikka ammattitutkinnot eivät monen mielestä ole kovin hienoja ja arvostettuja, monista työllistyy hyvin ja palkkakaan ei ole huono, verrattuna johonkin maisteriin, joka tekee uransa assistenttina jossain valtion tai kunnan ladossa alle 3000€ palkalla.

[/quote]

No, olen tuore sh ja mies sähköasentaja, erikoistunut ilmastointijuttuihin. Palkka 2900 bruttona. Mä kun olin töissä sain jtn 2300e. Kyllä me toimeen tullaan vaikkei akateemisia olla ;)

[/quote]

Joo älä välitä mitä skeidaa täällä mielenvikaiset mussuttaa. Nauttikaa vain omasta onnestanne! :)

Vierailija
33/34 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tuo ukko minua edelleenkin himoitsee, vielä nytkin vuosien kuluttua kun lapsikin on jo täysi-ikäinen. Olisikin aika outoa, jos itse pukkaamansa perillisen jättämät jäljet häntä jotenkin kiusaisivat. Onko tuollaisia miehiä sitten oikeasti olemassa, joita kammottaa katsella omien tekojensa jälkiä? Käsittämätöntä.

Vierailija
34/34 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 13:17"]

Kovasti tuo ukko minua edelleenkin himoitsee, vielä nytkin vuosien kuluttua kun lapsikin on jo täysi-ikäinen. Olisikin aika outoa, jos itse pukkaamansa perillisen jättämät jäljet häntä jotenkin kiusaisivat. Onko tuollaisia miehiä sitten oikeasti olemassa, joita kammottaa katsella omien tekojensa jälkiä? Käsittämätöntä.

[/quote]

On. Eikä se asia tule selville kun vasta lapsen saannin jälkeen, jolloin on myöhäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän