Miks oon monelle miehelle toinen nainen?
Pitäis ehkä oppia arvostamaan enemmän itseäni...mutta esim. yks on sellanen että sen kans oli juttua ja sitten kun alkoikin yhtäkkiä seurustelemaan niin se jatkuu vaan..sen koen melkein "oikeutetuksi"
Kommentit (9)
Mutta minkäs sille voi jos on rakastunut siihen varattuun...
Mä olin nuorena hetken "toinen nainen" ja tosi inhottavaa oli. Arvosta itseäsi!
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 01:09"]
[/quote]
Voi paljonkin, sillä eihän rakastuminen vaadi seurustelua eikä muutakaan suhdetta. Senkun vaan rakastat, mutta etsi samalla muutakin elämää.
Aloituksessa on monikko, eli ihan useammille miehille se toinen? Kannasko ainakin pitää housut jalassa, alkaa ilmeisesti maine olla jo sitä luokkaa, että ihan sama onko miehelle vaimo vai ei, kunhan vaan saa. Pidä edes yksi mies kerralla!
Tutustu miehiin ensin paremmin ja jos taustalla on epäselvyyttä, niin annat olla. Eikä kukaan rakastu kaikkiin, sekoitat nyt ihastumisen rakastumiseen! Juo vähemmän ja ole enemmän selvin päin kuuntelemassa miesten juttuja niin löydät kyllä oikeasti vapaan etkä mitään pettäjiä.
Taidat olla niin rakkautta vailla että kaikki, myös huonosti kohtelevat varatut miehet kelpaavat. Opettele ensin rakastamaan itseäsi enemmän.
Ja kyllä, voit sanoa ei kun joku varattu pettäjämies lähestyy. Kuten moni muukin jo sanoi, arvosta itseäsi enemmän. Silloin voit ehkä löytää jonkun vapaan joka myös osaa arvostaa sinua.
[/quote]
Säälittävää. Mies, johon olet rakastunut alkaa yhtäkkiä vain seurustelemaan toisen kanssa ja sinä jatkat seksisuhdetta siltikin. Kai nyt tajuat, ettet ole tolle miehelle mitään muuta kuin panopuu? Ei hän sinusta välitä laisinkaan. Jos välittäisi, ei etsisi sinua parempaa ja vakinaisempaa seuraa. Ja sinä perustelet rakkaudella sitä, että annat kohdella itseäsi kuin esinettä!!?!
Et ehkä ole kiinnostava missään muussa kuin seksuaalisessa mielessä? Eli tylsä, tyhmä, hidas. Mutta sänkyhommassa osaat miellyttää? Ei muuta tule mieleen. Muutenhan joka mies haluaisi, että olisit juuri hänelle se ykkösnainen. Jos sinussa olisi "sitä jotakin". Nyt oot vaan pantava.
[/quote] Rakastunut? Olet rakastunut siihen kuvaan, minkä olet mielessäsi miehestä luonut, mutta tuskin ihmiseen. Ainakaan minä en voisi rakastua mieheen, johon en luota, jolla on toinen nainen ja ehkä lapsiakin, joka kohtelee minua panopuuna ja pystyy olemaan kanssani vain muutaman varastetun tunnin silloin tällöin ja hyvin salaisesti ja piilossa kaikkien katseilta tämäkin aika... Olet lapsellisesti ihastunut ja mitä todennäköisemmin sinua käytetään vain hyväksi, sillä mies ei ole sinuun pätkääkään rakastunut.
Itsehän sä sen sallit.
Jos et tahtoisi olla, tekisit rajasi selviksi.