Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Tanskasta lentää Suomeen? Yli 30 tapausta, joilla mutatoitunut virus

Vierailija
25.12.2020 |

Tanskasta löytynyt ylin30 kotonasairasta, joilla mutatoitunut virustyyppi. Kukaan heistä ei ole saanut virusta matkalla vaan Tanskassa. Saako sieltä lentää Suomeen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti saa. Olen aivan raivona, kun erään sukulaisen mammupoikaystävä pitää lennättää sieltä Suomeen pilaamaan sukulaisen joulu koska heillä on yhteinen äbärä.

Vierailija
2/7 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tanskalaisilla ole syytä tulla Suomeen. Huoli pois ja rentoa joulunjatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti saa. Olen aivan raivona, kun erään sukulaisen mammupoikaystävä pitää lennättää sieltä Suomeen pilaamaan sukulaisen joulu koska heillä on yhteinen äbärä.

Eli siis LAPSEN takia tämä narsistimammu saa tulla, vaikka sukulaiseni on aina aivan hajalla miehen käytöksestä, koska arvostelee tätä äitinä ja on lapselle välillä aivan käsittämättömän hölmö ja tiukka. Niin miksi ei sano tänä vuonna, että ei tartte tulla, s**tanan bakteeri?

Vierailija
4/7 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä ainakin tuli tänne viikko sitten, on kierrelty sukulaisissa ja nyt ollaan menossa lappiin.

Vierailija
5/7 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis LAPSEN takia tämä narsistimammu saa tulla, vaikka sukulaiseni on aina aivan hajalla miehen käytöksestä, koska arvostelee tätä äitinä ja on lapselle välillä aivan käsittämättömän hölmö ja tiukka. Niin miksi ei sano tänä vuonna, että ei tartte tulla, s**tanan bakteeri?

Me suomalaiset ystävät ja tuttavat pyöritellään vain silmiämme, kun joku LÄNSIMAALAINEN VAURAASTA SUVUSTA TULEVA NAINEN pyllistelee mammulle.

Vierailija
6/7 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä ainakin tuli tänne viikko sitten, on kierrelty sukulaisissa ja nyt ollaan menossa lappiin.

Niin, ja ”kiva”, kun korona ei aina näy testeissä. En tajua, miksei lentoja Tanskasta Suomeen KIELLETTY!?

Vierailija
7/7 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako auttaa enää? Uusi virus levinnyt Tanskassa jo marraskuussa.