Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalimmat joulunne

Vierailija
25.12.2020 |

Jaetaan tässä ketjussa pahimmat joulumuistomme. Mun oma ei ole missään nimessä pahimmasta päästä, mutta oli lapsena silti hyvin katkera pala. Vanhempamme säilyttivät kaikkien lasten lahjoja eri kasseissa, ja jotenkin mun kassi ei päätynyt lainkaan osaksi pukin säkkiä. Siinä sitten pukki jakoi lahjat suvun lapsille, ja mä olin ainoa joka ei saanut paketin pakettia

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietimme joulupyhät kerran tätini luona, olin tuolloin 11 tai 12 vuotias. Kastelin siellä ensimmäisenä yönä sängyn, mistä tätini suuttui valtavasti. Hän haki kaupasta seuraavana päivänä vaippoja ja totesi että jos meinaan loput yöt nukkua sisällä niin niitä on käytettävä. Äitinikään ei puolustanut minua vaan oli tädin puolella, joten nukuin sitten jouluviikon vaipoissa itku silmässä. Nämä oli vielä teippivaippoja, joiden kanssa ei ollut mahdollista käydä yöllä vessassa, jos heräsi hätään. Vaippaanhan sitä sitten joutui pissimään, ja täti totesi aina aamulla voitonriemuisena, että hyvä kun laitettiin vauva vaippoihin

Vierailija
2/11 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun humalainen äiti kaatoi jouluaattona kotiutuessaan tiskiveteen minulla tekeillä olleen salaatin ainekset leikkuulaudalta ja samalla läimäisi minua ja repi hiuksista. Kokemukset koskee vieläkin, 35 vuotta myöhemmin. En pidä joulusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1981 pidätettynä poliisilaitoksen putkassa.

1982 jouluaatto kova känni.Sammuin kesken aattoillan.

Vierailija
4/11 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jonka äitini vietti sairaalassa kun itse olin teini. Kuoli viikkoa myöhemmin.

Vierailija
5/11 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanu ku yhden iPhonen :(

Vierailija
6/11 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pernalaatikko paloi pohjaan

Vierailija
7/11 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on varmaan kuin korona.. suurin osa haluaa, että kaikki voisi tämän yhden päivän olla niin kuin mitään pahaa ei olisikaan tapahtunut tai meneillään. Pistetään päät pensaaseen. Nytkin toki monta joulun pyhää ja jotkut alkoholistihullut ei pääsekään baariin, joten hakattuja äitejä, lapsia, isejä on tulissa ja "ihania joulumuistoja".

Häpi holideis vaan 🍷🎄

Vierailija
8/11 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1981 pidätettynä poliisilaitoksen putkassa.

1982 jouluaatto kova känni.Sammuin kesken aattoillan.

Kylläpä ollut huonoja jouluja,

Vierailija
9/11 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavee mammojen huonoin joulu evö on se, kun appivanhemmat tai miehen sukulaiset tunkee kylään jouluna. Kun eikö ne ymmärrä, mää en jaksa passata, kun monta päivää jo oli niitä omia sukulaisia ja omat vanhemmat käymässä.

Vierailija
10/11 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietimme joulupyhät kerran tätini luona, olin tuolloin 11 tai 12 vuotias. Kastelin siellä ensimmäisenä yönä sängyn, mistä tätini suuttui valtavasti. Hän haki kaupasta seuraavana päivänä vaippoja ja totesi että jos meinaan loput yöt nukkua sisällä niin niitä on käytettävä. Äitinikään ei puolustanut minua vaan oli tädin puolella, joten nukuin sitten jouluviikon vaipoissa itku silmässä. Nämä oli vielä teippivaippoja, joiden kanssa ei ollut mahdollista käydä yöllä vessassa, jos heräsi hätään. Vaippaanhan sitä sitten joutui pissimään, ja täti totesi aina aamulla voitonriemuisena, että hyvä kun laitettiin vauva vaippoihin

Yökastelija kyllä kuuluu kylässä vaippoihin, vaikkei niitä varmasti olekaan mukava käyttää

Vierailija
11/11 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

xxx

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi