Pyykinkuivaustelineen säilytys
Te, jotka asutte pienehkössä asunnossa (ei kodinhoitohuonetta tai saunaa): missä säilytätte pyykinkuivaustelinettä pesujen välissä? Tuntuu olevan aina tiellä tuo, minne sitten sen laittaakin...
Kommentit (14)
Milloin missäkin. Mulla on tällainen 30 neliön kakkosasunto ja ei mahdu kylppäriin. Tuossa se on välillä eteisessä ja nyt kun siivosin eteisen, se on vaan olohuoneen puolella taiettuna.
Ei mahdu vaatekaappiin meillä. Muita ideoita?
Pesukoneen ja seinän välissä. Rakohan siellä on joka tapauksessa oltava, mutta kyllä sinne mahtuu ohueksi taiteltu pyykinkuivausteline.
Mulla on pyykinpesukoneen ja seinän välissä.
mulla on kylpyhuoneessa pesutornin ja suihkuseinän välisessä kolossa. tosin nyt seinän ja sohvan välissä. jäänyt siihen.
Mulla ei ole edes vaatehuonetta, on vain yksi pieni vaatekaappi. Tässä on tosi puutteelliset komerotilat, ei ole edes mihin laittaa vaatteita henkariin muuta kuin takkinaulakko. 3. Sängyn alle taidan laittaa, kyllähän tuo häiritsee.
Mulla se vaan nojaa seinään huoneen nurkassa..
Meillä se on kylppärissä, mutta jos se ei sinne mahdu taitettuna......sohvan taakse? Sängyn alle? Parveke?
Kylppärissä/vessassa, suihkun seinän ja pesukoneen välissä. Kätsy paikka
Pesukoneen ja kylppärin seinän välissä täälläkin. Ja pyykkikori on koneen päällä.
Pesukoneen vieressä, ts. pesukoneen ja seinän välissä täälläkin.
Neliöitä alle 40, sohvan alla säilytän.
Makuuhuoneen vaatekaapissa. Sieltä löytyy myös silityslauta. Tykkään että kaikki ylimääräinen on pois silmistä, en kestäisi katsella pyykkitelinettä jossain nurkassa.