Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies vastaa joulutervehdykseen ”Samoin!”...

Vierailija
25.12.2020 |

Laitoin ihastukselle jouluisen kuvan (maisema), toivotuksen kera (Onnellista joulua!🎄❤️).
Hän vastasi: ”Samoin!⭐️🎄”

Sitten laitoin että toivottavasti matka sujui hyvin (meni kotipaikkakunnalle). Vastasi siihen että oli mennyt, hieman ruuhkaa mutta ok.

Ei ole kiinnostunut?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena ajatellen, että mies ehkä väistää luodin, kerta noin paljon hermostut moisesta. Mielestäni jouluna kuuluu olla läsnä ja keskittyä ympärillä oleviin ihmisiin, eikä roikkua puhelimessa. Jokainen aikuinen ihminen varmasti ymmärtää tämän. Lisäksi itseäni ainakin ahdistais, jos jokainen viestini ylitulkittaisiin ja ruodittaisiin jossain vauvapalstalla. :D

Vierailija
42/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset enää puhu puhelimessa? Silloin kun viimeksi seurustelin, niin kuvioon kuuluivat pitkät puhelut silloin kun ei päästy näkemään. Helposti meni pari tuntia puhelimessa, pisin puheluni seurustelukumppanin kanssa taisi olla kahdeksan tuntia. Siinä pidettiin kyllä vessatauko, mutta jatkettiin heti sen jälkeen.

Tämä nykymeininki tuntuu ihan oudolta, viestitellään ja yritetään lukea niitä viestejä niin kuin luettaisiin ennusteita kahvinporoista. Arvuutellaan netissä toisilta, mikä salattu viesti tähän kätkeytyy, kun mies sanoi näin ja näin. Miksette kysy siltä mieheltä, että mitä hän oikein tarkoitti, kun hän sanoi "oli kiva nähdä"? Tarkoittiko hän, että ei nähdä enää, vai että mennään naimisiin ja hankitaan kaksi lasta, farmari-Volvo ja kultainen noutaja? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ihastukseni odotan perhejoulussaan vanhempiensa luona viestittelevän minulle, vaikka muuten viestitään usein. Laittoi eilen joulun toivotukset ja se riittää. En minäkään oikein jouluna halua istua kännykkä kädessä vierailulla sukulaisten luona.

Vierailija
44/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan itsekin pistää runsaita viestejä, jos ajattelen toista ja minulla on aikaa. Mutta tunnistan itseni myös tilanteista, jolloin oikeastaan olen tekemisissä jonkun toisen ihmisen tai asian kanssa, enkä oikeastaan millään ehtisi keskittyä mihinkään lirkutteluvastauksiin. Haluan kuitenkin vastata jotain huomattuani saamani viestin, ja niinpä tulee jotain tyyliä samoin, tai sinnekin tai kiits. Tämän vuoksi en lähde ikinä tulkitsemaan saamiani vastausviestejä, vaan ajattelen, että toiset ovat samanlaisia ihmisiä kuin minäkin, haluavat olla läsnä siellä missä sillä hetkellä ovat. Ja se on mielestäni ihan hyvä juttu.

45/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuossa vaiheessa vielä lähettelisi sydämiä tai suudelmia. Anna miehen itsensä saalistaa. Siitä ne pitää. Vaikutat liian helpolta ja minkä helpolla saa,sitä ei useinkaan arvosta.

Vierailija
46/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 3-kymppinen nainen ja vastaan lähes kaikille lyhyesti parilla lauseella, hymiöitä ei juuri koskaan. Pysyn asialinjalla. Taidan olla aika mölli. Olen monta miestä kohdannut jotka ovat analysoineet viestittelytyyliäni ja testanneet pitämällä hiljaiseloa, en uskoisi elleivät olisi itse kertoneet. Tunteita ei minulla ikävä kyllä ole enää mihinkään suuntaan, ne on tunnettu loppuun.

Vierailija
47/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt armoa miehelle. Kaikille ei ole luontevaa pitkät raapustelut tai sydänten laittaminen viesteihin. Älä siis vielä tuomitse. Sori vaan, mutta naiset kyllä usein ylianalisoi asioita... Itsekin olen nainen.

Vierailija
48/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se ei välttämättä kerro kiinnostuksen, vaan kauniiden käytöstapojen vajavaisesta hallinnasta. Hyvä, että vastasi, mutta ihana mies osaisi vastata edes että Kiitos samoin ja sanoa edes jotain positiivista kuvasta tai jotain positiivista henkilökohtaista sinulle.

Anna toinen mahdollisuus, utta sitten joudut päättämään, että haluatko jatkaa...

Siis häh? Tämä nainen ei olisi kyllä mitään kuvaa kommentoinut. Olisin siis reputtanut "testin". 🙄

Vierailija
49/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Jätä noi sydämet vastaisuudessa pois. Ne voi kokea painostuksena. Laita vaikka iloinen hymiö 🙂

Nythän on joulu, hyvänen aika! Mä laitan joulutervehdyksiin sydämen melkein kaikille, jopa suht vieraille ihmisille Facen harrastusryhmissä esimerkiksi. Ja usein käytän sitä muulloinkin.

Ei se sydänemoji mikään kihlasormus ole. :D

Vierailija
50/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kyllä mulle tullut mieleen, että sitä kuvaa olisi pitänyt alkaa kommentoimaan. Olisin ajatellut, että kyseessä on normaali jouluntoivotus ja olisin vastannut, että Hyvää joulua sinullekin.

N

Vierailija
51/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, ettei pannut ”kiitos samoin”... pelkkä samoin...

Vierailija
52/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, täällä avaudut meidän viesteistä???? Häpeä.

Voit olla varma, etten enää vastaa mitään sun viesteihin, joten älä turhaan viestejä laita.

Ei kiinnosta enää.

Vierailija
54/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täällä miehet luulee, että kaikki joulua toivottevat ovat ihastuneet. Miehet on usein lyhytsanaisia. Ne ei turhia hempeile. Varsinkaan kun ette seurustele. Lähettele muita viestejä hymiöiden kera. Katso muuttuuko mikään. Jos ei niin seuraava 😁

Vierailija
55/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin pitkään miehelle, joka vastasi joskus, jos vastasi. Sitten menin toisen kanssa naimisiin ja tämä ensimmäinen oli ihan ihmeissään, että mitä tapahtui !?!

Vierailija
56/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä kuulla nyt, että mitä tuohon olisi sitten oikeen pitänyt vastata?

Itse vastasin kaverilleni juuri samaan tyyliin, ja olen nainen. Tarvitseeko sitä nyt erikseen kiitellä, jos molemmat toivottaa toisilleen hyvää joulua. Eri asia, jos toivotetaan vaikka hyvää syntymäpäivää, kun silloin ei tule vastatoivotuksia.

Vierailija
57/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen pohtinut koko joulun eli pitääkö joulutervehdykseen vastata kiitos? Lähetin esim. viestin hyvää joulua ja iloista uutta vuotta ja kaveri vastaa, että iloista joulua ja onnellista uutta vuotta. Onko hassua vastata vielä kiitos? Eihän kaverikaan kiittänyt. Toisaalta joku on kiittänyt ja toivottanut myös hyvää joulua. Niihin olen vastannut vielä kiitos

Vierailija
58/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, täällä avaudut meidän viesteistä???? Häpeä.

Voit olla varma, etten enää vastaa mitään sun viesteihin, joten älä turhaan viestejä laita.

Ei kiinnosta enää.

Hahah, pienestä meni sun kiinnostus!😂Voe voe...

Vierailija
59/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, ettei pannut ”kiitos samoin”... pelkkä samoin...

Syntymäpäiväonnitteluista kiitetään, ei jouluntoivotuksista.

Vierailija
60/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän miespuolisen henkilön, joka analysoi viestejä samalla tavalla kuin ap. Että löytyy kummastakin sukupuolesta.

Ap:lle vastauksena, että nuo saamasi viestit mieheltä eivät vaikuta minun mielestäni mitenkään negatiivisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi