Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies vastaa joulutervehdykseen ”Samoin!”...

Vierailija
25.12.2020 |

Laitoin ihastukselle jouluisen kuvan (maisema), toivotuksen kera (Onnellista joulua!🎄❤️).
Hän vastasi: ”Samoin!⭐️🎄”

Sitten laitoin että toivottavasti matka sujui hyvin (meni kotipaikkakunnalle). Vastasi siihen että oli mennyt, hieman ruuhkaa mutta ok.

Ei ole kiinnostunut?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin olisin vastannut ja olen nainen. Mikä ihme on vikana noissa vastauksissa? Kaikille ei vaan ole luontaista hempeillä ja lirkutella.

Vierailija
22/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo emojit ovat typeriä ja tarpeettomia.

Tunnetilat pitää osata pukea sanoiksi.

M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleja vastauksia. Noin munkin miesystävä vastaa, kun on jossain kylässä -> keskitytään läsnäolijoihin. Yksin ollessaan on sitten monisanaisempi viestittelijä.

Vierailija
24/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miesten tarvitse kommunikoida.

Ne on liian laiskoja sellaiseen.

Sitä paitsi lirkuttelu olisi epämiehekästä.

No mitä helvettiä, hänhän kommunikoi! Millainen romaani mielestäsi täyttäisi kommunikaation vaatimukset?

Mutta ei varsinaisesti sanonut mitään.

Mikä on siis miehille ihan tyypillistä.

Vierailija
25/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luultavasti pommittaisi sinua viesteillä, jos olisi innostunut.

Vierailija
26/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vähän noloa laittaa sydän, jos ei vielä ole suhdetta.

Vierailija
27/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitti pidemmän viestin kun minä olisin kirjoittanut. En olisi laittanut emojeita enkä huutomerkkiä.

Vierailija
28/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo emojit ovat typeriä ja tarpeettomia.

Tunnetilat pitää osata pukea sanoiksi.

M28

Okei. Millä tunnetilalla mä sanoin tämän:

”nähdään ensi viikolla”

?

Vierailija
29/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesteistä paistaa että miehesi on harkinnut eroa jo pitkään ja on epävarma sukupuolisesta suuntauksestaan ja odottaa että joulu toisi asiaan jonkinlaisen ratkaisun

Vierailija
30/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei sydäntä kestä vaan pitää sitä ahdisteluna niin ei ole minun ihminen.

Jaan sydämiä oikealle ja vasemmalle niin kavereille, lapsille ja omille vanhemmille.

-ohis

Vierailija
31/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se ei välttämättä kerro kiinnostuksen, vaan kauniiden käytöstapojen vajavaisesta hallinnasta. Hyvä, että vastasi, mutta ihana mies osaisi vastata edes että Kiitos samoin ja sanoa edes jotain positiivista kuvasta tai jotain positiivista henkilökohtaista sinulle.

Anna toinen mahdollisuus, utta sitten joudut päättämään, että haluatko jatkaa...

Vierailija
32/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies luultavasti pommittaisi sinua viesteillä, jos olisi innostunut.

Meni vanhempien luokse jouluksi. Olisi sangen ylen epäkohteliasta istua luuri kädessä kun on ajanut monta sataa kilsaa.

Ei miehellä ole nyt aikaa mihinkää muuhun.

Vierailija
33/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, enpäs tajunnut että tuostakin voi kierroksia ottaa. Olen nainen ja mies toivotti minulle hyvää joulua ja vastasin että kiitos samoin. En tiedä, mitä muutkaan siihen ois voinut vastata?

Vierailija
34/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka yleistä, että miehet kirjoittaisivat kovin dramaattisesti ja suurieleisesti? 

Ainahan joku näytelmäkirjailija joukkoon mahtuu, mutta noin yleensä. 

Vierailija
35/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sydäntä jos teillä ei ole suhdetta, tai vähintäänkin odottaisin siihen asti että on pantu. Sitähän en tiedä mikä tilanne teillä on mutta ei sydämiä ennen kuin oikeasti ollaan jo pidemmälle. Tai sitten kun mies käyttää niitä ensin itse...

Vierailija
36/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut ottaa kyllä itse yhteyttä. Sinähän otit, koska olet ihastunut ja on vaikea pitää näpit irti yhteydenpitovälineestä ihastukseen. Kyllä se ihastus laittaa vuorostaan viestiä kun sinusta ei kuulu mitään. Siis mikäli hänkin on ihastunut. Tällä olen itse mennyt, ja sellainen mies joka on ihastunut, muttei muka yritä tehdä tikusta asiaa jotta pääsisi tekemisiin kanssani ei ole sellainen mies joka minulle sopii, vaan ongelmia tullee myöhemmässäkin vaiheessa kommunikoimattomuudesta, ja kiinnostuksen näyttämättömyydestä, semmoinen suhde jossa saa sotiselta olla koko ajan kysymässä kuin lapselta asioita, kun hän ei "osaa" itse sanoa oma-aloitteellisesti.

Vierailija
37/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on niin, että voit tulkita kaikenlaista, mutta mitään varmaa et voi tuosta päätellä.

Toisessa ääripäässä on ne, joiden kohdalla pelkkä vastaaminen on jo hyvä merkki (tai se ettei tule joku raivohullu vastaus) ja toisessa ääripäässä sitten ne jotka laittelee sydämiä ja lirkutuksia ihan kaikille oudoillekin. Vastaamisen viiveistäkään ei voi päätellä oikein mitään. Heti vastaavilla kyse on usein enemmänkin jostain velvollisuudentunnosta. Jos ei edes lue, niin ei ole mikään somea 24/7 kyttäävä ihminen. Me ihmiset vain ollaan niin erilaisia. Ei ole koulussa opetettu mitään ns. oikeaa etikettiä näihin, niin siksi jokainen viestii miten viestii.

Vierailija
38/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, enpäs tajunnut että tuostakin voi kierroksia ottaa. Olen nainen ja mies toivotti minulle hyvää joulua ja vastasin että kiitos samoin. En tiedä, mitä muutkaan siihen ois voinut vastata?

No esim sinulla jo luki että kiitos samoin. Se on jo vähän enemmän kuin Samoin. Mutta ainahan esim jos joku laittaa kauniin kuvan, on kohteliasta sanoa jokin kommentti siitä. Varmaan tajuat itsekin jos hetken mietit.

Vierailija
39/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies! Haluaa seurustella isäntäväen kanssa eikä räpeltää kännykällä. Ei myöskään halua loukata sinua jättämällä vastaamatta. Lyhyt vastaus ja känny takas taskuun.

Vierailija
40/60 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ei ole kiinnostunut tai todella huonot sosiaaliset taidot. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän