Sisko suuttui kun nyppäsin hänen kahvimukistaan iittala tarran veks
Tarra oli ihan siinä reunalla niin että oli huulen alla hörpätessä. Luulin, että hän oli unohtanut sen siihen mutta ei niitä ilmeisesti saa poistaa. Onko näin?
Kommentit (22)
Mikä järki ylipäätään nyppiä toisten mukeja? Nypi omiasi.
Et olis repäissyt. Onhan mukin pohjassa kaiverrus Iittala?
Minun mielestäni ne tarrat ovat ällöttäviä, nyppikää pois vaan.
Niillä tarroilla sinänsä mitään väliä (ei vaikuta arvoon). Toiset tykkää jättää ne, toiset ottaa pois. Tyhmästi teit, siskosi selvästi tykkää jättää tarrat paikalleen.
Miksi jätätte tarrat kippoihin? Yritättekö keulia sillä että olette ostaneet jonkun kympin mukin?
Miettikää mitä kaikkea saastaa niiden irvistävien reunojen alle kerääntyy. Ja sitten syötte ja juotte niistä.
Ou nou! Eihän kukaan nyt sit enää ymmärrä että se on hieno kiinalainen design-lasi 🙉
Vierailija kirjoitti:
Ou nou! Eihän kukaan nyt sit enää ymmärrä että se on hieno kiinalainen design-lasi 🙉
Siis muki! Sori.
Se on tarra, sitä ei ole tarkoitus jättää esineeseen.
Jätän tarrat aina. Tosin montaa iittalaa ei enää käytössä mut ne harvat mitä ostan, ostain sellaiset joissa tarra ei ole häiritsevästi reunalla vaan pysyy konepesusta toiseen. ei niitä saa ottaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Jätän tarrat aina. Tosin montaa iittalaa ei enää käytössä mut ne harvat mitä ostan, ostain sellaiset joissa tarra ei ole häiritsevästi reunalla vaan pysyy konepesusta toiseen. ei niitä saa ottaa pois.
Miksi?
Sehän on täysin makuasia haluaako jättää tarrat vai ottaa ne pois. Ei siitä mitään sääntöä pidä tehdä.
Olen sitä mieltä, että jos joku haluaa ne säilyttää, niin ei ole kenenkään muun asia ryhtyä irrottamaan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pitää nyppiä tai nyppäistä? Eikö niitä voi poistaa ihan normaalisti?
Jätättekö tarranjättäjät vaatteisiinkin hintalaput ja kaikki ne muut lappuset?
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/kannattaako-iittalan-laseihin-ja…
Asiaa on ihan oikeasti tutkittu. Mutta se, jättääkö tarran paikalleen vai ei, on ihan fifty-fifty. Sarpaneva antanut ohjeen, että saa ottaa pois jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pitää nyppiä tai nyppäistä? Eikö niitä voi poistaa ihan normaalisti?
No hakkaa kuule vaikka vasaralla pois.
Luultavasti palsta yp aloitus. Tämä ollut aiemmin joulun jälkeen hakemassa klikkejä. Mainostajat nääääs
Nyppäsit, yäk