Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoani katsellaan

Vierailija
25.12.2020 |

Tervehdys! Onko täällä muita miehiä jotka syttyvät siitä kun vaimo saa katseita? Oma 35v vaimo saa joka kerta viipyileviä katseita miehiltä kun käydään kaupassa. Omat fiilikset asiasta on hieman ristiriitaisia. Toisaalta kiihottaa mutta toisaalta tuntuu mustasukkaiselta. Vaimo on kyllä kaunis ja tykkää käyttää legginssejä mitkä korostaa hänen peppua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tavallaan kiihottavaa kun tuota naista raiskataan katseilla.

Aiemmin ei edes itse tajunnut olevansa himokkaiden katseiden kohde, mutta kun kerroin niin alkoi pukeutua tiukempiin ja paljastavampiin vaatteisiin.

Hauskinta (mun mielestä) koko hommassa on se, että hän kiihottuu itse älyttömästi huomiosta. Ei myönnä sitä koskaan eikä missään tilanteessa, mutta käy joskus todella kuumana kun kiusaa komeiden miesten katseista. Ei se tietysti väärin ole, jokaisella pitää olla joku juttu joka saa mielikuvituksen laukalle....

Ja kyllähän se tosi on, että jokainen joskus katsoo vastakkaista sukupuolta vähän pidempään ja himokkaammin. Niin minä kuin aloittajakin. Se katseen kohde saattaa olla jonkun toisen oma 😉

Vierailija
2/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan täsmälleen tiedän mistä on kyse. Minulla myös erittäin kaunis ja katseita keräävä vaimo, kiihottaa katsella miten ne miesten katseet kääntyvät häneen kun vaikka jossain kaupoilla ollaan. Kesäisin etenkin, kun pyynnöstäni jättää rintaliivit pois ja nännit nöpöttää kaupan viileydessä....kiihottaa meitä molempia tällainen leikki.  Vaimo aluksi vähätteli, ettei ole kiinnostunut muista miehistä tai katseista, mutta on jo uskaltanut myöntää että imarteleehan se kun toiset himoaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tiedoksi vaan, että kaikkia naisia katsellaan esim kaupoissa. Ei se sinun vaimosi ole poikkeus siinä mielessä lainkaan.

Vierailija
4/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun vaimoani katsellaan ja hänelle flirttaillaan. Ei se vahingoita ketään eikä ole mitenkään haitallista. Vaimoni on hoikka 35v brunetti hyvällä melko pienellä pepulla ja pitkillä säärillä vaikka keskimittainen onkin.

Vierailija
5/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin kans harrastetaan tuota että jätetään rintaliivit tai pikkarit pois kun mennään julkisille paikoille😋 vaimo syttyy vanhemmista miehistä jouta sitten kyllä kiusataan huolella😉 kotona sitten pannaan kiima pois fantasioiden

Vierailija
6/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani on kookkaat DD-F kupin rinnat. Ei hän niitä tieten tahdoin näyttele mutta kesällä tiukka valkoinen paita päällä hän kerää takuuvarmasti miesten katseet. Jotkut onnen pekat näkevät pitkät päällä kun viileä kauppa. Hivellee kyllä mieltä kun vieraat kuolaa. m50

Vierailija
7/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan aisuri!

Vierailija
8/10 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin että vaimo tykkäis pukeutua paljastavammin kun ollaan liikenteessä, mutta ei taida kuulua tyyliin. Kelpaisi niitä tissejä esitellä muillekin nimittäin.

Vierailija
9/10 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimollani on kookkaat DD-F kupin rinnat. Ei hän niitä tieten tahdoin näyttele mutta kesällä tiukka valkoinen paita päällä hän kerää takuuvarmasti miesten katseet. Jotkut onnen pekat näkevät pitkät päällä kun viileä kauppa. Hivellee kyllä mieltä kun vieraat kuolaa. m50

DD-F?? Lol, keskenkasvuiset pois palstalta!!

Vierailija
10/10 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DD-F?? Lol, keskenkasvuiset pois palstalta!!

Kuules nilkki, kun kasvat isoksi opit ehkä tietämään että kuppi koko vaihtelee liivien valmistajien mukaan. M50