Miten tuo koira käyttäytyy tuolla tavalla?
https://www.iltalehti.fi/iltvluontojaelaimet/a/70c393eb-f27e-4161-b814-…
Näyttää siltä että hyökkää kimppuun hetkenä minä hyvänsä.. 😅 Kauhean vihaisen oloinen.
Mutta ai että miten kuuma mies.
Kommentit (11)
Minulla on amerikanpitbull joka kynsienleikkuun aikaan kirkuu kuin oopperatähti ja pyrkii nurkkaan kuperkeikkoja tekemään, kuonokopan kanssa hoituu rauhallisesti.
Tuo koira on niin äärimmäisessä stressissä/nippanappa hallitsee itsensä että pitäisi keksiä jokin muu keino.
Meillä tuo kuonokoppa siis vei koiralta sen vaihtoehdon että voisi puolustaa itseään (raakaa tiedän) joten ei voi kuin alistua kohtaloonsa. Lopuksi saa paljon nameja eikä ole ytimeen käynyt. :)
Koira pelkää ja on stressaantunut. On ilmeisesti ikäviä kokemuksia kynsienleikkuusta. Hienosti mies hoiti homman.
Tuo koira varmaan haukkaisi palan tuon miehen naamasta jos vahingossa leikkaisi verikynteen.
Menenpä etsimään tuon miehen instan. 😍
Mä väitän että koira koira murisee sille koneelle millä se leikkaa niitä kynsiä. Meillä kans koirat saattaa pitää tosi pahaa ääntä kun leikitään jne, eli tuovat siis itse jotain lelua ja sit alkaa just kauhea murina jne. Se on sellaista showta välillä.
Ja mulla siis kultaisianoutajia.
Mutta jos noin käyttäytyisivät niin en mä kyllä yrittäisi kynsiä silloin leikata, mutta en mä kyllä pelkäisi vaikka murisevat ja näyttävät hampaita.
Ei tarvitse kuin kerran satuttaa, niin kynsienleikkuu muodostuu todella hankalaksi. Tämä kaveri selvästi tuntee koiransa, kun on itse noin rauhallinen.
Vierailija kirjoitti:
Mies on kuuma. Koira pelottava
On teillä ihme maut miesten suhteen..aneeminen luihu
Vierailija kirjoitti:
Mä väitän että koira koira murisee sille koneelle millä se leikkaa niitä kynsiä. Meillä kans koirat saattaa pitää tosi pahaa ääntä kun leikitään jne, eli tuovat siis itse jotain lelua ja sit alkaa just kauhea murina jne. Se on sellaista showta välillä.
Ja mulla siis kultaisianoutajia.
Mutta jos noin käyttäytyisivät niin en mä kyllä yrittäisi kynsiä silloin leikata, mutta en mä kyllä pelkäisi vaikka murisevat ja näyttävät hampaita.
Dremeliähän juuri suositellaan jos koira pelkää kynsisaksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kuin kerran satuttaa, niin kynsienleikkuu muodostuu todella hankalaksi. .
Riippuu koirasta. Olen itse vahingossa leikannut verisuoneen asti koiramme kynsiä leikatessa kerran, ja mies on myös kerran vahingossa leikannut liikaa, mutta silti koiramme antaa nätisti leikata kyntensä ilman mitään ongelmia.
Kostuin.