Miten joulu sujui?
Onko nyt lämmin sekä hyvä fiilis ja rauhallinen tunnelma?
Vai joko isäntä leipoi sinulle kännipäissään turpasaunan ja lapset vapisee nurkassa?
Vai jotain siltä väliltä?
Kommentit (29)
Hyvin on sujunut tähän asti, eihän se vielä ohi ole.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi se on nyt ohi... Lapset kitisivät ja kiukuttelivat koko päivän. Minä olen ainoa, joka tykkää jouluruoista, muut syövät niitä väkisin ihan vähän. Siksi niitä ostettiin vain täksi päiväksi, eli huomenna jo syödään normaalia ruokaa. En tiedä, miksi edes yritän laittaa joulua. Täysin turhaa puuhaa, kun joka tapauksessa lopputulos on se, että kukaan ei nauti.
Ei ole joulu ohi vielä.
Vierailija kirjoitti:
Lapset käyttäytyi hyvin, ei tapelleet ja olivat aivan ihania. Se oli suurin joulun yllätys.
Itse olin pettynyt joululahjaani mieheltä (teetä...) kun ostin hänelle yli 300 eurolla. Mutta ei mennyt joulu sentään pilalle.
Ihana joulu oli.
Oli? Ihan kuin se ois jo kokonaan takana. Tarkoitit varmaan sanoa, että ihana jouluaatto oli. :) Tänäänhän joulu vasta on, huomenna sit vielä 2. joulupäivä eli tapaninpäivä.
Yksinäisen erakon joulu mennyt ihan hyvin.
Erakkoelämä alkoi toukokuu 2010.Tähän on niin tottunut jo.
Ihmetellessä kaikkea dragshowsontaa tv:ssä. En ymmärrä sen viihdearvoa ollenkaan, miksi kukaan haluaa katsoa moista ylipäätään ja erityisesti jouluna
Dementoitunut puoliso uhkaili taas itsemurhalla ja piti mykkäkoulua, vaikka yritin toteuttaa kaikki hänen toiveensa. Mämmiä kun sai jälkiruoaksi.
Yksin kun viettelee niin voi puuhailla ja syödä omassa tahdissa. Ei tehnyt mieli syödä ähkyä niin päätin eilen jakaa jouluruokailun kahdelle päivälle. Aattona meni "alkuruoat", blinejä ja saaristolaisleipää erilaisilla täytteillä, vähän konvehteja ja joulutorttuja. Tänään sitten "pääruoka" ankanrintaa lisukkeilla, jälkkäri ja juustoja. Puuhastelu on keskittynyt enimmäkseen television katseluun.