Joulu ja Maski
Käytätkö Jouluna maskii? esim joulupöydäs ruokaillessa, syötkö maskin läpi rosollii.
Lahjoi availles, hautuumaa kierroksil, onko maski oikeaoppisesti aseteltu.
Kommentit (17)
Kyl maskii on syytä käyttää kaikkialla ja aina.
En käytä lainkaan. Hengitän vapaasti, en kertalleen hengitettyä ilmaa. Ei ne maskit pelasta.
Jououlu oli ja meni mutt Maski on ja pysyy iänkaikkisesta ja kaikkiseen!
Olen kuullut, että monessa perheessä on vietetty sukujoulua normaalisti ilman maskeja, puhettakaan turvaväleistä. Koska eihän korona tartu, kun ollaan tutussa, turvallisessa seurassa, kuulemma.
No, Suomessa on vain suosituksia. Jokainen saa tehdä niin kuin haluaa. Piste.
Miten voi kiinnostaa niin paljon toisten joulun vietto ja maskin käyttö!! Maski on vapaaehtoinen, samoin kokoontumissuositusten noudattaminen. Hankkikaa elämä!
En tietenkään kotioloissa maskia käytä. Kaupassa käydessä toki. Hautuumaalla en ole edes käynyt.
Käytin maskia kun vierailin 83-vuotiaan äitini luona, hänen vaatimuksestaan itse asiassa. Mutta sitten kun ruvettiin syömään, otin maskin pois ja äiti itse tunki ihan lähelle mm. nostamaan lautaselle lisää ruokaa, kun ei lapsirukka ole tähän ikään mennessä oppinut itse annostelemaan riittävästi ruokaa lautaselleen, vaan ihan nälkään kuolisi ilman huolenpitoa.
Vierailija kirjoitti:
MASKI on PAKOLLINEN.
Eikä ole!
En harrasta ollenkaan maskeilua. Ja normaalisti on joulua vietetty. Pisti myös silmään että lähes joka talossa naapurustossakin näytti olevan vieraita pitkin joulunpyhiä..
Vierailija kirjoitti:
En harrasta ollenkaan maskeilua. Ja normaalisti on joulua vietetty. Pisti myös silmään että lähes joka talossa naapurustossakin näytti olevan vieraita pitkin joulunpyhiä..
Iso osa suomalaisista on viettänyt normijoulun, eikä varmasti ole rajoituksista piitattu. No, tartunnat ovat laskussa .... Mistäköhän se johtuu?!
Koti-oloissa todellakin Maski pääs.
Mä pidän maskii pääs aina ku mä oon koti olois, 247.
Ei ole mitään syytä käyttää maskia koskaan missään.