Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joulu sujui?

Vierailija
24.12.2020 |

Onko nyt lämmin sekä hyvä fiilis ja rauhallinen tunnelma?
Vai joko isäntä leipoi sinulle kännipäissään turpasaunan ja lapset vapisee nurkassa?
Vai jotain siltä väliltä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä väliltä. Hyvin on syöty ja lapset touhuaa lahjojensa parissa. Isäntä toikkaroi päissään tapansa mukaan, mutta on hyväntuulinen ja rauhallinen.

Vierailija
2/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivasti meni, vaikka vain oman perheen kesken. Entä sulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi se on nyt ohi... Lapset kitisivät ja kiukuttelivat koko päivän. Minä olen ainoa, joka tykkää jouluruoista, muut syövät niitä väkisin ihan vähän. Siksi niitä ostettiin vain täksi päiväksi, eli huomenna jo syödään normaalia ruokaa. En tiedä, miksi edes yritän laittaa joulua. Täysin turhaa puuhaa, kun joka tapauksessa lopputulos on se, että kukaan ei nauti.

Vierailija
4/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paastosin koko päivän, alkuillasta söin kuin hirvi ja nyt loppuillan olen oksennellut ylensyömistäni. Joo, jos pitäisin vaan säännölliset ruokailuajat ja söisin kohtuudella kuten normaalisti.

Vierailija
5/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla heräsin ja olin et ei vtttu, otin tenoxin ja heräsin tunti sit. Eli skippasin joulun.

Vierailija
6/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin sitä itseään jo kolme kertaa ja kivan erilainen joulu, kun ei ole sukua vierailemassa. Saadaan olla ihan kahdestaan ja 'ahkeroida'

Vierailija
7/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujui? Vastahan se on alkamassa!

Vierailija
8/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohti turvakotia lasten kanssa, kuten melkein joka joulu. Pitäisi poistaa kalenterista koko joulukuu.

Vierailija
9/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä paskaa, itkettää eikä jaksa edes avautua...

Vierailija
10/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli fägäri.

Vierailija
11/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana eka joulu oman kullan kanssa ja ensi jouluna meitä on jo kolme. Ihan parhautta!

Vierailija
12/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäntä?!

Vierailija
13/29 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin

Vierailija
14/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset käyttäytyi hyvin, ei tapelleet ja olivat aivan ihania. Se oli suurin joulun yllätys.

Itse olin pettynyt joululahjaani mieheltä (teetä...) kun ostin hänelle yli 300 eurolla. Mutta ei mennyt joulu sentään pilalle.

Ihana joulu oli.

Vierailija
15/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin meni. Eilen syötiin hyvin ja otettiin rennosti. Kahdestaan miehen kanssa tässä ja kissa kehrää vieressä. Piti herätä kissa ruokkimaan, menen takaisin nukkumaan.

Tai sitten luen vain kirjaa jos uni ei tule enää.

Vierailija
16/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Tosin söin niin paljon lanttulaatikkoa ja purkkiherneitä, että nyt on pakki sekaisin. 4 kertaa jo kakkosella käynyt tänä aamuna 😬

Vierailija
17/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan kivaa, mutta meneillään oleva, toistaiseksi salattu, alkuraskaus verotti oloa sen verran, että oli huono olo ja tajuton väsymys. Enkä anopin ja sukulaislapsien huiskeessa päässyt oikeen lepäämään hetkeksikään. No onneks joulunvietto loppui lasten takia ajoissa ja mäkin pääsin jo puol ysi nukkumaan.

Vierailija
18/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn äärellä meni leppoisasti. Nyt hieman aamupalaa ja hetki odottelu, jotta rouvan ehtii kunnolla töihin kun rouvalla ei ole vielä pukki käynyt.*hou-hou-hou*

Vierailija
19/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se joulu mitään ohi ole. Nythän se vasta on ja tänä vuonna vielä pidemmästä kun on 3.joulupäivä sunnuntai

Vierailija
20/29 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toipuvana sekakäyttäjänä oli aika vaikea joulu. Raitis joulu ensimmäistä kertaa yli kahteenkymmeneen vuoteen. Onnistui kuitenkin, ylpeä siitä.