Antaisitko 8-vuotiaan tytön leikata sivusiilin?
Kommentit (24)
En enkä edes 9, 10, 11, 12,,13, 14,,15, 16, 17 ja 18 vuotiaanakaan. Sen jälkeen saa itse päättää, mutta meille ei ei sivu siileillä ole asiaa!
Sanoisin, että katsotaan ensi kesäksi. Sopivasti aikaa katsoa ja odottaa onko halu oikeasti pysyvämpää laatua. Jos silloin vielä haluaa antaisin, ja jos se sitten onkin ihan kamala niin kesän aikana ehtii jonkun verran kasvaa takaisin ennen koulun alkua.
Tietenkin. Kyllä ne hiukset kasvaa ennen pitkää jos myöhemmin harmittaakin.
Anna leikata. Ite haaveilin siitä jo esitelmiä, mut uskalsin leikata vasta yli kolmekymppisenä. Nyt oon tosi tyytyväinen ja ainoa harmi on, etten tehnyt tätä aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Anna leikata. Ite haaveilin siitä jo esitelmiä, mut uskalsin leikata vasta yli kolmekymppisenä. Nyt oon tosi tyytyväinen ja ainoa harmi on, etten tehnyt tätä aiemmin.
Siis esiteininä :D
En antaisi koska en tykkää sivusiilistä. Isompana saa leikata miten lystää.
En antaisi itse leikata hiuksia. Mutta parturissa saisi teettää mitä haluaa.
Tottakai. Kyllä 8 vuoden kypsässä iässä voi jo tehdä itsenäisiä päätöksiä.
Antaisin. Ne on vaan hiuksia ja kasvaa takaisin. Hiuksilla leikittely on hauskaa.
Sikaruma tyyli! SAMOIN ananastukka...se puoli seiskan juontajakin...hyi, muuten mukava Mikko!
Antaisin, kun lapsi olisi hetken asiaa miettinyt. Lapsen hiukset ja kasvaa ne takaisin.
Olen nyt 50v ja harmittaa, että ikinä en uskaltanut tehdä mitään hiuksille ja enää ei ole mihin tehdä. Vastaus kysymykseen: tietysti antaisin. Se on vain tukkaa ja kasvaa takaisin.
Jos se on kavereiden kesken "in", niin tottahan toki. Vaikka värjätä hillitysti.
Antaisin, mutta sanoisin kyllä, että se on mun mielestä kammottavan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä idea siinä tyylissä on? Minusta se on hirveän ruma.
Se on lepakko-statement
Antaisin.