Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mIten yksinäisten/yksin joulun viettävien aatto on sujunut?

Vierailija
24.12.2020 |

Toivottavasti hyvin. Itselläni ei ole oikein joulufiilistä ollut, kun ei se yksin ole tullakseen. Lisäksi ei ole edes lunta vaan harmaata ja synkkää, täällä Helsingissä ainakin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä teille kusipäille, joutaisitte helvettiin ellette jo olisi siellä!!

Maanpäällinen helvetti voi olla monin verroin karumpi kokemus kuin manala sitten joskus.

Kiitoksia nyt kuitenkin ja hyvää joulua sinulle!

Vierailija
22/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka yksin joulu. En ole itkenyt, miksi itkisin? Toki outoa on. Ensi joulun olen yksin myös, oli koronaa tai ei.

Päivä ei ole eronnut muista paitsi kinkkua ostin pienen palan.

Ihan hyvä päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tämä on eka joulu totaali yksin.

Olen itkenyt pitkin päivää. 😂

Ehkä tulevaisuudessa helpottaa. Mutta just nyt joulu tuntuu selviytymiseltä.

Kaikilla muilla mun lähipiirissä on perhe, joiden kanssa viettää joulu yhdessä.

Sama juttu. Itketti jo viikko sitten, kun tiesin, että olen täysin yksin joulupyhät. Eilisestä lähtien olen itkeskellyt vähän väliä. Miten voikaan tuntua niin yksinäiseltä ja hylätyltä?

Vierailija
24/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tämä. +5, vettä satoi vain pari tuntia ja yllättävän leppoisasti mennyt päivä telkkaria tuijotellen ja palstaillen. Muutama olut juotu ja lisää hetken kuluttua.

Vierailija
25/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkutellen ja nukkuen on tämä aatto sujunut. En ole edes kipeänä, mutta jotenkin vuosi on onnistunut kuluttamaan sieluriepua oikein urakalla, joten tunnelma on ollut hyvä, mutta väsähtänyt. Aamun lastenohjelmat ovat aina olleet parasta jouluviihdettä, kuten tänäkin vuonna, vaikka aikuinen ihminen jo olenkin! Päivällä keskityin katselemaan suosikkijoululeffojani sekä tekemään pientä happihyppelyä lenkkeilyn merkeissä. Illan täydennykseksi vielä joulumusiikkia ja -ohjelmia, niin aattopäivä alkaakin olla pulkassa. :)

Vierailija
26/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kiva joulu ja jouluisempi tunnelma kuin moneen vuoteen. Olen ennen ollut sukulaisten luona ja tuntenut siellä oloni yksinäiseksi ja ulkopuoliseksi. Katsoin aamupäivällä tv:stä joulujuttuja, kuuntelin joululauluja ja söin aivan liikaa. Tuli tehtyä todella hyvät jouluruoat. Nyt makailen sohvalla vatsa pinkeänä ja luen hyvää kirjaa. Kynttilät täytyy sammuttaa ennen kuin sammun tähän itse.

Vierailija
27/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvää joulua minunkin puolestani kaikille palstan enemmän tai vähemmän yksinäisille! 💖

Vierailija
28/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua! ❤

Toivottavasti tänään sinulla on parempi fiilis! Selvisit jo jouluaatosta. 😊👏

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tämä on eka joulu totaali yksin.

Olen itkenyt pitkin päivää. 😂

Ehkä tulevaisuudessa helpottaa. Mutta just nyt joulu tuntuu selviytymiseltä.

Kaikilla muilla mun lähipiirissä on perhe, joiden kanssa viettää joulu yhdessä.

Sama juttu. Itketti jo viikko sitten, kun tiesin, että olen täysin yksin joulupyhät. Eilisestä lähtien olen itkeskellyt vähän väliä. Miten voikaan tuntua niin yksinäiseltä ja hylätyltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä