Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mIten yksinäisten/yksin joulun viettävien aatto on sujunut?

Vierailija
24.12.2020 |

Toivottavasti hyvin. Itselläni ei ole oikein joulufiilistä ollut, kun ei se yksin ole tullakseen. Lisäksi ei ole edes lunta vaan harmaata ja synkkää, täällä Helsingissä ainakin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Tosin ei tässä mitään normipäivästä poikkeavaa ole juuri ollut. Hienoa kun saa olla vain kotona.

Vierailija
2/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, tuntuu normipäivältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Mikään muu ei muistuta joulusta kuin mammapalstan otsikot.

Radio ja töllökin olleet kiinni jo kuukauden verran jatkuvan joulupakotuksen takia.

Vierailija
4/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Kävin juoksulenkillä, saunoin, tein hyvää ruokaa ja katsoin hyvän elokvuan. Mikäs sen parempaa?

Vierailija
5/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on mennyt. Imuroin ja pesin lattiat päivällä ja ruoaksi tein lohkoperunoita, seitania ja salaattia. Punaviini sopi hyvin hitusen tuliseen kastikkeeseen.

Parasta tänään on ollut se kun kuusi päivää sitten hylättyinä löytyneistä aroista ja sähisevistä kissanpennuista yksi nukahti kehräten syliini. Olen älyttömän kiitollinen, että olen päässyt osaksi näiden pienten selviytymistarinaa. Toivottavasti kaikki löytävät rakastavat kodit.

Vierailija
6/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää kovasti nyt, varmaan tää yksin miettiminen ja menneiden muistelu alkaa nukuttamaan kun nyt joulu ohi.

Vierailija
7/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön joulusauna. Vähän makkaraa ja kanmunaa ateriaksi. Kaljan juontia ja telkkarin/tietokoneen katselua. Life is what you make it.

Vierailija
8/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryypäten yksin kuten muutkin juhlapyhät. Sitten kun on tarpeeksi sekaisin ei vituta.

Vierailija
9/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tämä on eka joulu totaali yksin.

Olen itkenyt pitkin päivää. 😂

Ehkä tulevaisuudessa helpottaa. Mutta just nyt joulu tuntuu selviytymiseltä.

Kaikilla muilla mun lähipiirissä on perhe, joiden kanssa viettää joulu yhdessä.

Vierailija
10/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tämä on eka joulu totaali yksin.

Olen itkenyt pitkin päivää. 😂

Ehkä tulevaisuudessa helpottaa. Mutta just nyt joulu tuntuu selviytymiseltä.

Kaikilla muilla mun lähipiirissä on perhe, joiden kanssa viettää joulu yhdessä.

Tämä päivä on kohta ohi ❤️

Vierailija
11/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut, syönyt vähän. Itkenyt ilmeisesti yksipuolisen rakkauden perään. Masennus odottaa varmaan oven takana.

-n35v

Vierailija
12/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin mennyt, kuin mikä muu tahansa päivä. Sikäli erinomaisesti siis, että enää en ahdistu juhlapyhistä.

Eks mies aikoinaan jäi sivusuhteesta kiinni juuri ennen joulua, niin varsinkin joulut olivat useamman vuoden ahdistavia eron jälkeen.

Ei enää joten , aika on tehnyt tehtävänsä ja ensi vuonna varmaan jo nautin hiljaisesta joulusta.

Vierailija
13/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se. Nukuin päikkärit alkuillasta. En jaksanut tehdä tänään ruokaa.

Vierailija
14/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivä meni oikein hyvin, kävin lenkillä ja katsoin joulurauhan julistuksen. Sitten alkoi fiilis laskea laskemistaan eikä mikään enää huvittanut. Olin hommannut vähän lempparijouluruokia, mutta jotenkin ruokahalukin katosi fiiliksen mukana ja olen jo kolmisen tuntia vaan toivonut että nukahtaisin. Palstalla on tylsää eikä telkkaristakaan tule mitään kivaa.

Vuosi vuodelta vaan huonommin tämä yksinäinen joulu sopii perhekeskeiselle ihmiselle :(

Vierailija
15/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Nautin yksinolosta.

Vierailija
16/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin. Salilla sai treenata rauhassa kun siellä oli kerrankin tosi väljää.

Vierailija
17/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABCllä teellä kiitos, iltalenkin päätteeksi.

Hyräilin sivupöydässä itsekseni mukana radiosta tullutta Kari Tapion Jouluyö, Juhlayötä.

Vierailija
18/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla katsoin pätkän Joulupukin kuumaa linjaa. Kokeilin valmistaa riisipuuron uunissa, mutta en tykännyt. Söin riisipuuroa ja eilen tekemääni rusinasoppaa lounasaikaan, sen jälkeen katsoi Lumiukon ja joulurauhan julistuksen.

Iltapäivällä katsoin televisiota lisää, söin vähän suklaata ja aloitin palapelin tekemisen. Kävin joulusaunassa, ja sen jälkeen kasasin kalalautasen ostamistanin ruoista ja sekä vielähän kinkkua ja laatikoita. Lauloin muutaman joululaulun, sillä tässä talossa on hyvät äänieristeet, sekä luin itselleni jouluevankeliumin. Avasin työpaikalta saamani lahjan.

Lämmitin hehkuviiniä, ja äsken join vielä alkoholittoman glögin. Kohta lähden nukkumaan.

Vierailija
19/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvuoro töissä ja sen jälkeen kotona herkutellut sekä laiskotellut. Hoitoni kanssa viestitellyt ja tapanina viimeistään seksiä tiedossa jollen pahimpaan puutteeseen ennen sitä muuta seuraa etsi.

Vierailija
20/28 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä nukkuessa mennyt. Kaupas käväisin ja yhden joulukukan vein. Ja söin tavallista ruokaa. Muuten vaan nukkunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän