Kaunista kuultavaa tuo Maria Ylipään esiintyminen
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli jostain syystä kummat ennakkoluulot Maria Ylipäätä kohtaan, varmaan ulkonäöstä lähtöisin, mut sit parissa puheohjelmassa missä hän oli mukana paljastuikin että tosi symppis, huumorintajuinen, fiksu ja lämminhenkinen ihminen hän onkin. Tarkistin ennakko-oletuksiani ihmisistä saman tien.
Avaisitko tätä ennakkoluuloa hänen ulkonäköä kohtaan? Mikä sai sinut ennakkoluuloiseksi - pidätkö Mariaa rumana vai kauniina? Itse olen kohdannut ennakkoluuloja liittyen omaan ulkonäkööni, joten aihe kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli jostain syystä kummat ennakkoluulot Maria Ylipäätä kohtaan, varmaan ulkonäöstä lähtöisin, mut sit parissa puheohjelmassa missä hän oli mukana paljastuikin että tosi symppis, huumorintajuinen, fiksu ja lämminhenkinen ihminen hän onkin. Tarkistin ennakko-oletuksiani ihmisistä saman tien.
Avaisitko tätä ennakkoluuloa hänen ulkonäköä kohtaan? Mikä sai sinut ennakkoluuloiseksi - pidätkö Mariaa rumana vai kauniina? Itse olen kohdannut ennakkoluuloja liittyen omaan ulkonäkööni, joten aihe kiinnostaa.
En oikein osaa itsekään sanoa, ehkä mä olin jostain toisesta ulkonäöltään samantyyppisestä henkilöstä saanut huonoja fiboja aikaisemmin jostain aggressiivisista ei-rakentavista mielipiteistä tms ja sit yhdistänyt ne häneen vaikka oikeasti en tiennyt henkilöstä mitään , nähnyt vain jotain kuvia ja jotain pikku juttuja mediassa.
4kymppinen nainen noin törmäävän kaunis 😍
M34
Maria Ylipää tosiaan on lahjakas ja kauniskin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta se tukka!
Kun ihminen on lahjakas ja kaunis ja ryhdikäs niin voi vaikka ajaa tukan pois ja silti on upea.
Just hyvä ettei Marialla ole mitään missitukkaa.
Kyllä Laurakin on kauniinpi kun on enemmän tukkaa.
Ylipää oli vetänyt päänsä yli tonttulakin. On muuten Ylipää ylipäänsä hyvä laulaja, kun vain pääsisin ylipäätään Ylipäästä yli.
Viihtyy nahoissaan, hyvä laulaja ja esiintyjä. Miellyttävä katsoa. Karismaattinen.
Nainen50
Mutta se tukka!