Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tilanne tuolla Riinis Palanderilla on päällä?

Vierailija
24.12.2020 |

Storien mukaan on yksin ilman lapsia. Mihin ne lapset on viety ja kuka ne on vienyt?

Kommentit (648)

Vierailija
61/648 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä ei taida olla varaa keksiä muuta heppojen hoitajaa? Kasoin Riiniksen blogia ja sen verran kehnot on vehkeet tilalla, että noin hentoisen naisen on vaikea yksin kyllä tilaa hoidella.

Mikä Niko täällä on kyseessä? Onko se se miljonääri, jonka nimeä ei ole mainittu? Mä kun luulin jo että kolmantena ihastuksena on vielä Voutilainenkin...

Miten niin kehnot vehkeet? Mitä sinusta tilalla pitäisi olla? Kottikärryillä ja talkoilla pärjää aika pitkälle.

*talikoilla.

Vierailija
62/648 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä ei taida olla varaa keksiä muuta heppojen hoitajaa? Kasoin Riiniksen blogia ja sen verran kehnot on vehkeet tilalla, että noin hentoisen naisen on vaikea yksin kyllä tilaa hoidella.

Mikä Niko täällä on kyseessä? Onko se se miljonääri, jonka nimeä ei ole mainittu? Mä kun luulin jo että kolmantena ihastuksena on vielä Voutilainenkin...

Miten niin kehnot vehkeet? Mitä sinusta tilalla pitäisi olla? Kottikärryillä ja talkoilla pärjää aika pitkälle.

Olen katsellut vain niitä videoita ja katsellut kuinka hankalaa se työnteko on siellä. Ne heinäpaalit painaa niin paljon, että noin kevyen, vaikka vahva onkin on tosi vaikea käsitellä niin suuria. Lisäksi laitteet eivät ole käynnistyneet. 

Kottikärryt ja talikon hän varmasti kyllä handlaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/648 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on draamaa stoorissa. Eli Kalle ei anna lasten tavata äitiään, vai..?

Vierailija
64/648 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäyrikset sai takaisin, lapsia kai ei.

Vierailija
65/648 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draama Queen

Vierailija
66/648 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se Kanarialla asustava gentleman on, miksi ei tule pelastamaan neitoa hädässä?

Vierailija
67/648 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vielä pelastettavaa. Jos olisivat aikuisia, niin selvittäisivät ongelmansa vaikka pariterapiassa. Jos sitten tiet eroavat, niin onpahan ainakin yritetty. Erokin voisi olla helpompi sitten kun asioista keskusteltu muutoinkin kuin julkisesti. Tsemppiä molemmille!

Vierailija
68/648 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Kalle nyt vaan kieltäytyi kustantamasta Riiniksen harrastuksia enempää. Ja lapset puolet ajasta isällä, ihan niinkuin pitääkin. Myös lasten kulkemiset vanhempien välillä puolitetaan tästä edespäin. Nyt on Riiniksellä tosi paikat edessä, töihin on mentävä ja hevosista luovuttava. Sekös sit kirpaisee Riinaa.

Vierailija
69/648 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallinen mies, joka voi vain huokailla ja haaveilla Riina-Marian tasoisesta laatunaisesta. Upean hoikka kroppa ja luonteeltaan selviytyjä. 

Vierailija
70/648 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draamaa!!!

Vierailija
71/648 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa Palander tulisi nyt järkiinsä, jäisi Tornioon (minne on jo kauan halunnut pysyvästi asumaan lasten kanssa mutta Riinis muutti taas  mieltään, siksihän talo laitettiin myyntiin kun rouvalle ei kelvannutkaan aloilleen asettuminen)j a jättäisi ton pyryharakan omaan arvoonsa. 

Vierailija
72/648 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto show varmaan jatkuu.

Vierailija
73/648 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Kalle valittanut olevansa ihan PA? Mistä ne rahat repii tuohon elämäänsä?

Realisoi omaisuuttaan. Vastahan se myi yhden talon

Vierailija
74/648 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Ontika varmaan lähtee seuraavaksi myyntiin. Siinäpä Riinis sit miettii, mihin hevosensa laittaa jsa millä ne maksaa.

Vierailija
75/648 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://instagram.com/palanderossalminen?igshid=uo0mb4pk7uqh Riittää kun tsekkaa Riiniksen instagram tilin, minä minä minä ja minä. Kuvaa omaa pärstäänsä ilmeillen.

Onpa tosiaan paljon kuvia sen pärstästä, suurin osa vielä ihan samanlaisia keskenään.

Vierailija
76/648 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Ontika varmaan lähtee seuraavaksi myyntiin. Siinäpä Riinis sit miettii, mihin hevosensa laittaa jsa millä ne maksaa.

Ei Ontikaa kannata myydä.

Vierailija
77/648 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://instagram.com/palanderossalminen?igshid=uo0mb4pk7uqh Riittää kun tsekkaa Riiniksen instagram tilin, minä minä minä ja minä. Kuvaa omaa pärstäänsä ilmeillen.

Onpa tosiaan paljon kuvia sen pärstästä, suurin osa vielä ihan samanlaisia keskenään.

Onhan se oikeasti ihan kaunis nainen, vaaleana tosin kauniimpi.

Vierailija
78/648 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tätä touhua.

Vierailija
79/648 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ontika on vaikea myydä jollei joku mafioso osta.

Vierailija
80/648 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäyrikset sai takaisin, lapsia kai ei.

”tärkeimmät kotona” luulin, että tarkoittaa lapsia, mutta ne olikin mäyrikset