Mikä tilanne tuolla Riinis Palanderilla on päällä?
Storien mukaan on yksin ilman lapsia. Mihin ne lapset on viety ja kuka ne on vienyt?
Kommentit (648)
Ainakin tällä hetkellä Kalle lapsineen on Torniossa. Talo on edelleen myynnissä ja tuskin olisi, jos kaupat olisi tehty. En siis usko, että on vielä ainakaan lopullisesti mennyt kaupaksi.
Kallen täytynee äkkiä ottaa talo pois myynnistä jos ero tulee, niin on koti johon tulla asumaan. Lapset voisivat lopultakin asettua kotiin jossa pääsevät kouluun ja luomaan kaveripiirin, jos muuttaisivat Tornioon. Hankala tuo kuvio, kun Kallella on tuommoinen reissutyö, ja hevosten takia taas Riiniksen on oltava Ontikassa. Onko Palandereilla avioehto?
Vierailija kirjoitti:
Kallen täytynee äkkiä ottaa talo pois myynnistä jos ero tulee, niin on koti johon tulla asumaan. Lapset voisivat lopultakin asettua kotiin jossa pääsevät kouluun ja luomaan kaveripiirin, jos muuttaisivat Tornioon. Hankala tuo kuvio, kun Kallella on tuommoinen reissutyö, ja hevosten takia taas Riiniksen on oltava Ontikassa. Onko Palandereilla avioehto?
On avioehto. Ja Kalle kerran naureskeli, että tiukka sellainen. Riinis ei saa varmaan mitään.
Riinis ja Kalle ja huono avioliitto. Kaksi kovapäistä ja ongelmallista ihmistä yhdessä. Riinis ei mikään mukava varmaan alun alkaenkaan ole ollut (Kalle. vieraannuttaminen tyttärestään), mutta eipä tuo Kallekaan sen paremmin ole käyttäytynyt: Addiktoituva ADHD -tyyppi ilman lääkitystä. Pettänyt, lääkitsee levottomuuttaan viinalla ja roskaruualla. Alkoa menee Pippa Laukan ohjelman perusteella ihan järkyttäviä määriä. Nyt varmaan kiristää Riinistä rahalla. Eroaisivat, tekisivät jonkun järkevän sovun lasten vuoksi tai jos yhdessä jatkavat: vain kulissiliitto, ei oikeaa kanssakäymistä. Eivät selkeesti tee hyvää toisilleen. Ja terapiaan _molemmat_. Ja Kalle katkolle, ei tainut jäädä viinat juomat siellä Torniossakaan lasten kanssa yöllisistä instapostauksista päätelleen.. Nyt olisi aika kasvaa aikuisiksi ja rauhoittua näiden molempien.
Kaikki muokattua, näyttää muoviselta ja filteröidyltä standardinukelta.
Nyt on lähdetty Suomeen ja Kämppiin, ei kai osaa olla yhtään yksin. Kukas hevoset hoitaa?
Toivottavasti Kalle on ymmärtänyt tehdä avioehdon.
Eikös hän ole jonkun ison firman myyntijohtaja eli luulisi rahaa riittävän?
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän ole jonkun ison firman myyntijohtaja eli luulisi rahaa riittävän?
Riiniskö? Hän teki toimistotyötä muutamia kuukausia ja lapset ehti aloittaa kai koulunkin, mutta oli liian rankkaa kun tuli selkävaivoja ja hevosille ei ollut hoitajaa ja palasi Ontikaan. Lapset siirtyi kotikouluun.
Eikös Kalle valittanut olevansa ihan PA? Mistä ne rahat repii tuohon elämäänsä?
Vierailija kirjoitti:
https://instagram.com/palanderossalminen?igshid=uo0mb4pk7uqh Riittää kun tsekkaa Riiniksen instagram tilin, minä minä minä ja minä. Kuvaa omaa pärstäänsä ilmeillen.
No eikös sellanen 90 % instailijoista julkaise pelkästään naama-/persekuvia? Ei tuossa siis mitään ihmeellistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Kalle valittanut olevansa ihan PA? Mistä ne rahat repii tuohon elämäänsä?
Kalle on YLEn alppihiihdon asiantuntija sekä myyntijohtaja SnowSecuressa.
No on se mun mielestä erikoista että yli nelikymppinen neljän lapsen äiti kuvailee naamaansa ja töröhuulia.
Mikä tän Riiniksen ja Voutilaisen suhde on? Vähän väliä kuvia yhdessä ja makoilevat sängyllä. Onko tämä kolmas sivusuhde?
Vierailija kirjoitti:
Niillä ei taida olla varaa keksiä muuta heppojen hoitajaa? Kasoin Riiniksen blogia ja sen verran kehnot on vehkeet tilalla, että noin hentoisen naisen on vaikea yksin kyllä tilaa hoidella.
Mikä Niko täällä on kyseessä? Onko se se miljonääri, jonka nimeä ei ole mainittu? Mä kun luulin jo että kolmantena ihastuksena on vielä Voutilainenkin...
Miten niin kehnot vehkeet? Mitä sinusta tilalla pitäisi olla? Kottikärryillä ja talkoilla pärjää aika pitkälle.
onko Riinis löytänyt virolaisen miehen? Se ois tossa tilanteessa parempi. Saisi paikallista seuraa ja jonku taitava rakennusmiehen