Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tilanne tuolla Riinis Palanderilla on päällä?

Vierailija
24.12.2020 |

Storien mukaan on yksin ilman lapsia. Mihin ne lapset on viety ja kuka ne on vienyt?

Kommentit (648)

Vierailija
501/648 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on henkilö joka välittää enemmän eläimistään kuin lapsistaan. Estänyt Kallea tapaamasta vanhinta lastaan. Semmosen ihmisen on ehkä hyväkin olla välillä yksin ja miettiä, että mitenkä meni noin niikun omasta mielestä.

Kertoisitko, miten tämä 50 kiloinen Riinis on estänyt 150 kg Kallen näkemästä lastaan? Laittanut kahleen jalkaan ja teljennyt vankityrmään? On se melkoinen mimmi!

En ylipäätänsä ymmärrä miehiä/naisia, jotka antavat kumppanin sanella ketä saa tavata ja ketä ei.

Kallella on tapana sysätä kaikki omat virheet toisen syyksi. Jos Riinis on vaikkapa sanonut, ettei omien lapsien lisäksi hoida enää toisen lasta, niin sekö on estämistä?

Eihän kukaan määrää ketä sinä tapaat tai ketä lasta hoidat, kunhan teet sen itse.

"Ei me olla missään tekemisissä. Siitä on aika monta vuotta, kun ollaan viimeksi nähty. Se on omaa saamattomuuttani, ei se ole mistään muusta kiinni”, Kalle kertoo Mathildesta."

https://seura.fi/viihde/julkkikset/puhumme-asioista-kalle-ja-riina-maij…

"Kun elää ilman omaa rahaa, on toisen vanki. Kalle on voinut käyttäytyä miten vain, koska hän on tiennyt, etten voi lähteä lasten kanssa minnekään, kun pankkitililläni on nolla euroa. Huutelepa sieltä sitten, että minä olen itsenäinen nainen."

https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/tyottomyyskorvauksella-el…

Tuo on sitä taloudellista väkivaltaa!

Vierailija
502/648 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riinis on ahkera nainen, mutta ärsyttävä julkkistyrkky. Kallen ansioilla ratsastaa julkisuudessa.

Off topic, onko Maisuli kielletty puheenaihe täällä kun hänestä ei ole kirjoituksia?

Maisuli on jo käsitelty. Kukaan ei enää edes muista it-miljonäärin rouvaa.

Kartanonrouva on paljon mielenkiintoisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/648 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riiniksen kannattaisi perehtyä käsitteeseen taloudellinen väkivalta. Ja tästä syystä joka ikisellä kannattaa olla ihan oma tili missä on omat rahat, yhteisellä tilillä sitten ne millä maksetaan yhteiset kulut mutta ei yhtään sen enempää. 

Mitäs jos tässä tapauksessa hevoset on naiselle tärkein asia maailmassa, miehelle lapset. Jos rahat on tiukalla ja riittää vain toisille, onhan sillon selvää ett mies oli väärässä ja teki väkivaltaa

Naisella ei elämässä saa olla muuta kuin lapset ja miehen palveleminen?

En nyt tiedä ovatko lapset olleet tuolle miehelle kaikki kaikessa, eikös tuo mies ole ympäri suomen ja maailman laskettelukeskuksia kulkenut vuosikaudet mutta näyttää sille kuin vasta nyt olisivat lapset eka kertaa laskettelemassa. Olisihan nuo aiemminkin voinut sinne viedä. Omani olivat suksilla 3v:na ja tavisharratajia ollaan. Vaikutelma jonkinlaisesta teatterista mun mielestä.

Joo mutta hevosharrastus on ihan omissa sfääreissään. Muutaman hevosharrastajan tuntevana olen kyllä huomannut, että siinä harrastuksessa menee koko omaisuus ja hevoset menee aina kaiken edelle. Miehet, pieni vinkki: jos tapaatte hevosnaisen, niin juoskaa karkuun ja lujaa.

Mikä se muu on mihin pitäisi elämä

Käyttää. Aika moni mies käyttää elämänsä huseeramalla maata kiertävällä radalla sitä sun tätä.

Hevosten pito virossa kovin kallista ole. Heinät max 70€/kk per hevonen, kengitys varmaan 70€ joka toinen kk ja lisärehut pari kymppiä. Itse tekee tallihommansa. Tuon verran rahaa menee normijetsetdaamilla yhteen mekkoon. Hevosautokin näyttää olevan mallia vanha, henkilöautoa halvempi.

Hevosnaisilla on kyllä lantio kunnossa.

Joo ei se pito maksakaan juuri mitään, edes suomessa. Koiraan menee lähes sama kk. Mutta ne tilat maksaakin, jos ovat velkarahalla. Samoin lämmitys, vesi ja sähkö.

Mulla menee kolmeen hevoseen satanen kuussa, kengitän itse. Mutta talo/tallilainaa maksan melkein tonnin kuussa.

Elääkö ne sun kantturat vielä vai ovatko kenties kuolleet nälkään?

Tiedän että matematiikka ei ole hevosnaisen vahvin laji, mutta satasella et elätä edes yhtä hevosta, vaikka se seisoisikin omassa pihassa. Hyvälaatuiseen heinään, rehuihin, kuivikkeisiin ja lantahuoltoon ei riitä tuo mainitsemasi "satanen" sitten millään. Siihen päälle vielä ell kulut, hevosten varusteet, kengitystarvikkeet jne.

Pidän hevostani vieraalla ja tällä hetkellä siihen uppoaa suurinpiirtein tonni kuussa, vaikkei mitään hulppeita puitteita olekaan.

Vierailija
504/648 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä naiselta kysytä jos haluaa nähdä lastaan. 

Vierailija
505/648 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulppea residenssi on hankittu hetken päähänpistosta, kun ollaan saatu edullisesti ja samalla mietitty, että kun toisella on koulutustaustaa ja työkokemusta matkailualalta, niin eiku shoppailemaan hehtaareita. Vielä kun residenssi sijaitsee sopivasti lähellä kaikkea ja sopivasti kaukana kaikesta, niin sinne!

Harrastukset, joilla saadaan / on jo aiemmin saatu emäntä jäämään, saavat hyvät puitteet.

Remontointiin uppoaa enemmän aikaa ja rahaa kun ollaan suunniteltu.

Isäntä on jo luovuttamassa, mutta emäntä haluaa pysyvyyttä lapsilleen ja harrastuksilleen ja onhan siinä myös hänen työidentiteetistä kyse. Koko ajan ei voi muuttaa, sama pätee kumppanin muihin lapsiin - heillekin pysyvyys on tärkeää.

Mies pääsee tuulettumaan toisen työnsä parissa työmatkoillaan. Vaimon sitoo kotiin -kaikki.

Muistamatta ilmaisen rahan perässä valokuvaavia numerolehden lukijoita, vaimo lähtee tapaamaan pitkästä aikaa ystäviään.

Sen ainoan kerran vuodessa.

Vierailija
506/648 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riinis on ahkera nainen, mutta ärsyttävä julkkistyrkky. Kallen ansioilla ratsastaa julkisuudessa.

Off topic, onko Maisuli kielletty puheenaihe täällä kun hänestä ei ole kirjoituksia?

On.

Eikä jouluvaloistakaan muuten saa keskustella. Niitä koskeva aloitukseni poistettiin.

Tarkennatko vielä, oliko kyse Maisan jouluvaloista vai jouluvaloista yleisesti?

Palstan modella jäänyt näemmä pitkät päälle, kun asiallisetkin keskustelut poistuu.

Aloituksessani kysyin: "ovatko ne jouluvalot vai talvivalot?"

Mikähän tuos on sääntöjenvastaista???

Vierailija
507/648 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on henkilö joka välittää enemmän eläimistään kuin lapsistaan. Estänyt Kallea tapaamasta vanhinta lastaan. Semmosen ihmisen on ehkä hyväkin olla välillä yksin ja miettiä, että mitenkä meni noin niikun omasta mielestä.

Kertoisitko, miten tämä 50 kiloinen Riinis on estänyt 150 kg Kallen näkemästä lastaan? Laittanut kahleen jalkaan ja teljennyt vankityrmään? On se melkoinen mimmi!

En ylipäätänsä ymmärrä miehiä/naisia, jotka antavat kumppanin sanella ketä saa tavata ja ketä ei.

Kallella on tapana sysätä kaikki omat virheet toisen syyksi. Jos Riinis on vaikkapa sanonut, ettei omien lapsien lisäksi hoida enää toisen lasta, niin sekö on estämistä?

Eihän kukaan määrää ketä sinä tapaat tai ketä lasta hoidat, kunhan teet sen itse.

"Ei me olla missään tekemisissä. Siitä on aika monta vuotta, kun ollaan viimeksi nähty. Se on omaa saamattomuuttani, ei se ole mistään muusta kiinni”, Kalle kertoo Mathildesta."

https://seura.fi/viihde/julkkikset/puhumme-asioista-kalle-ja-riina-maij…

"Kun elää ilman omaa rahaa, on toisen vanki. Kalle on voinut käyttäytyä miten vain, koska hän on tiennyt, etten voi lähteä lasten kanssa minnekään, kun pankkitililläni on nolla euroa. Huutelepa sieltä sitten, että minä olen itsenäinen nainen."

https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/tyottomyyskorvauksella-el…

Tuo on sitä taloudellista väkivaltaa!

Riiniksellä on terävä kieli, sillä pärjää vaikka 200 kiloiselle miehelle.

Vierailija
508/648 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se riinis nyt yksin hylättynä sillä ontikassa?

Vierailija
509/648 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin paljon mietteliään näköisiä poseerauskuvia instassa. Kaksoset aivan isänsä kopiot.

Vierailija
510/648 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää te viitsikö kokoajan haukkua sitä Riinaa, kun minun käy niin sääliksi se nainen.

Vierailija
511/648 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää te viitsikö kokoajan haukkua sitä Riinaa, kun minun käy niin sääliksi se nainen.

Ei täällä kaikki tuomitse vaikka käy antamassa kaikille liikemiehille ilmaiseksi ja sitten valittaa ettei saanut rahaa. 

Vierailija
512/648 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs kohta säälittää?

Vierailija
513/648 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle sanoi että ei enää koskaan palaa ontikaan paskaa luomaan

Vierailija
514/648 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se vaan on jotenkin tuommoinen ressukka. Ikääkin jo ja kaikkea.

Vierailija
515/648 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se vaan on jotenkin tuommoinen ressukka. Ikääkin jo ja kaikkea.

Mitäs mieltä ot hänen omista avautumista esim seiskassa?

Vierailija
516/648 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue seiskaa. Iäkäs vanha holkki kumminkin.

Vierailija
517/648 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riiniksen kannattaisi perehtyä käsitteeseen taloudellinen väkivalta. Ja tästä syystä joka ikisellä kannattaa olla ihan oma tili missä on omat rahat, yhteisellä tilillä sitten ne millä maksetaan yhteiset kulut mutta ei yhtään sen enempää. 

Mitäs jos tässä tapauksessa hevoset on naiselle tärkein asia maailmassa, miehelle lapset. Jos rahat on tiukalla ja riittää vain toisille, onhan sillon selvää ett mies oli väärässä ja teki väkivaltaa

En nyt tiedä ovatko lapset olleet tuolle miehelle kaikki kaikessa, eikös tuo mies ole ympäri suomen ja maailman laskettelukeskuksia kulkenut vuosikaudet mutta näyttää sille kuin vasta nyt olisivat lapset eka kertaa laskettelemassa. Olisihan nuo aiemminkin voinut sinne viedä. Omani olivat suksilla 3v:na ja tavisharratajia ollaan. Vaikutelma jonkinlaisesta teatterista mun mielestä.

Joo mutta hevosharrastus on ihan omissa sfääreissään. Muutaman hevosharrastajan tuntevana olen kyllä huomannut, että siinä harrastuksessa menee koko omaisuus ja hevoset menee aina kaiken edelle. Miehet, pieni vinkki: jos tapaatte hevosnaisen, niin juoskaa karkuun ja lujaa.

Käyttää. Aika moni mies käyttää elämänsä huseeramalla maata kiertävällä radalla sitä sun tätä.

Hevosten pito virossa kovin kallista ole. Heinät max 70€/kk per hevonen, kengitys varmaan 70€ joka toinen kk ja lisärehut pari kymppiä. Itse tekee tallihommansa. Tuon verran rahaa menee normijetsetdaamilla yhteen mekkoon. Hevosautokin näyttää olevan mallia vanha, henkilöautoa halvempi.

Joo ei se pito maksakaan juuri mitään, edes suomessa. Koiraan menee lähes sama kk. Mutta ne tilat maksaakin, jos ovat velkarahalla. Samoin lämmitys, vesi ja sähkö.

Mulla menee kolmeen hevoseen satanen kuussa, kengitän itse. Mutta talo/tallilainaa maksan melkein tonnin kuussa.

Tiedän että matematiikka ei ole hevosnaisen vahvin laji, mutta satasella et elätä edes yhtä hevosta, vaikka se seisoisikin omassa pihassa. Hyvälaatuiseen heinään, rehuihin, kuivikkeisiin ja lantahuoltoon ei riitä tuo mainitsemasi "satanen" sitten millään. Siihen päälle vielä ell kulut, hevosten varusteet, kengitystarvikkeet jne.

Pidän hevostani vieraalla ja tällä hetkellä siihen uppoaa suurinpiirtein tonni kuussa, vaikkei mitään hulppeita puitteita olekaan.

Maksat siis sille omistajalle siitä että se hankkii kiinteistön itselleen, maksat työstä mitä

Hevosesi eteen tehdään. Pelkkä tallipaikka ilman mitään materiaalia tai työtä yleensä 200€ kuussa eli lyhennät tallinomistajan kiinteistölainaa tuolla summalla.

Heinät ja purut ei oikeasti paljoa maksa.

Tallityöntekijän palkka suurin osa.

Lantalavan varmasti hakee virossa joku maanviljelijä ihan mielellään ilman kulujakin.

Ei niitä varusteita koko aikaa osteta.

Kengitys kyllä maksaa mutta virossa varmasti vähän halvempi vielä. Suomessa halvimmat asialliset 100€ paikkeilla. Tuon hinnan säästän jo ostamalla ruokani lidlistä enkä prismasta.

Prinsessa menee sitten ratsastamaan hevosen ilmeisesti vaan. Palanderin rouvahan tekee nuo kaikki hommat itse mitä sulle palvellaan ja ainakin facessa mainostanut vieraspaikkojakin eli hankkii lisätuloja, en tiedä onko vuokralaisia tosin.

Vierailija
518/648 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanttura on lehmä, hevonen on kopukka.

Vierailija
519/648 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle sanoi että ei enää koskaan palaa ontikaan paskaa luomaan

Palannee todellakin maata kiertävälle radalle.

Vierailija
520/648 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monellako julkkistyötä tekevällä on kaksoiskansalaisuus johonkin toiseen maahan ja alkuperä toisessa maassa .