Kiinnitättekö huomiota ihmisten ulkonäössä korviin?
Kiinnitättekö huomiota onko ihmisellä nätit vai rumat korvat?
Itse olen alkanut kiinnittää huomiota toisten korviin tajuttuani, että omat korvani ovat rumat ja alettuani tuntea oloni epävarmaksi niistä johtuen. Nyt jos huomaan, että jollain kasvoista kauniilla/komealla ihmisellä on mielestäni rumat korvat, he eivät enää näytä niin viehättäville mielestäni.
Minulla itselläni on muuten normaalin kokoiset korvat, eivätkä ne hörötä, mutta korvien alaosa (se pehmeä osa korvasta) on kookas ja lörpöttävän mallinen, yök.
Kommentit (25)
Ei haittaa vaikka ois millaiset korvat tahansa. Ihastuksellani on suloiset korvat :)
N31
Valitettavasti. Sellaiset isojen korvisten painosta venyvät nukkaiset korvannipukat on ällöt. Samoin kaikki venytykset, varsinkin jos niissä ei ole koruja vaan pelkkä ihoroikale heiluu velttona.
Keskikokoiset on parhaat, mutta kuten joku muukin jo totesi, niin isot nenä ja korvat ovat paljon parempia kuin pienet.
En,ellei korvissa ole jotain huomattavaa poikkeavuutta. En osaisi esim työkavereiden korvista sanoa mitään vaikka näen heitä päivittäin arkena. Ei tuokaan aloittajan korvasto kuulosta erikoiselta tai rumalta.
Mun mielestä näyttää hyvältä kun kauniita kasvoja kehystää isot (hörö)korvat ja paksut hiukset, salaa haluaisin itsellekin :D