Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hammaslääkäriä tai hammashoitajaa: kannattaako väliaikaisen paikan itse laittaminen, kun ei pääse hammaslääkärille kuin vasta maanantaina?

Vierailija
24.12.2020 |

Hain apteekista "temporary filling material pastea", jolla voisi paikata hampaan väliaikaisesti itse. Onko kuitenkin parempi odottaa muutama päivä ilman mitään paikkaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa

Vierailija
2/7 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaivaa, niin laita ihmeessä väliaikainen.

T. Hml

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kelvollinen apteekin massa eikä mikään uudenvuodentina, niin laita vain.

Vierailija
4/7 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokeillut pari kertaa, eli ostin apteekista tuollaista paikka-ainetta, mutta se oli kummallakin kerralla niin kovaa, että sitä oli vaikea saada tuubista ulos. Ja kun sitä viimein sai tungettua reikään, se mureni ja irtosi aika nopeasti, vaikka noudatin ohjeita. Eli en tiedä, miten tuon pitäisi toimia.

Vierailija
5/7 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan pysynyt itsepaikkaus (alaposkihammas) paikallaan.

Vierailija
6/7 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi onneton huonotuurinen. Syksyllä juurihoidettu hammas alkoi oireilemaan juuri nyt joulun aikaan. Poski on kipeä, olen hulluna yrittänyt langata hammasvälejä. En kestä. Vuosi sitten sama juttu pääsiäisen aikaan jolloin oli mentävä Haartmanin päivystykseen. Minulla näköjään aina pyhien aikaan iskee hammasongelma. Nyt en lähde mihinkään.

Vierailija
7/7 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran paikannut hampaan, kun paikka tippui kesken juhannuksen pyhien. Laitoin ison klöntin hampaan ympärille ja annoin kuivua kunnolla. Kyllä se auttoi. Tosin en uskaltanut syödä mitään kovaa muutamana päivänä. Se täytyy antaa kuivua kunnolla, että kovettuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan