Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

14 v ikäero?

Vierailija
23.05.2014 |

Minä olen 36 v ja mies 50 v. Mitä ajattelette tällaisesta ikäerosta ja mitä se vaikuttaa mahdollisesti suhteeseen? Aiempi liittoni oli samanikäisen kanssa, joten haluaisin tietää miten yli 10 v ikäero vaikuttaa. Tällä hetkellä tuntuu ihanalta, kun mies pitää minua nuorena ja hehkeänä (ex-vaimo on yli 50 v) ja minusta mies on karismaattinen ja charmikas aikuinen mies. Mutta entä 10 v päästä? Onko minulla sitten vanha ukko kainalossa.:(

Tiedän että eri ihmisille ikäero merkitsee eri asioita, mutta olisi kuitenkin kiva kuulla kommentteja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, enpä osaa sanoa, itseäkin vaivaa sama asia, eli mulla ikää 43v miehellä 58v!!

Vierailija
2/7 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Tuossa iässä 14v ikäero ei pitäisi haitata, riippuu lähinnä teidän elämäntilanteistanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 15 vuotta ikäeroa, eipä ole koskaan mitenkään haitannut. Toki ymmärrän sen, että sitten kun vanhaksi tullaan, on aika todennäköistä että joudun hoitamaan sairasta vanhusta ja/tai jään leskeksi. Mutta toisaalta, voihan elämässä käydä mitä vaan, vaikka nuorempi sairastua ja kuolla ensinkin.

Vierailija
4/7 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies 14 vuotta minua vanhempi. Ikäero on vaikuttanut suhteeseen mielestäni suotuisasti: oman ikäiseni miehet ovat vielä poikasia, jotka hakevat paikkaansa, kun taas mieheni tietää tasan, mitä elämältä voi realistisesti haluta. Ikäeron vuoksi meillä on myös elämänkokemusta ja tietotaitoa aivan eri lailla keskenämme: opimme toisiltamme uusia asioita jatkuvasti. Ehkä se on yksi syy miksi intohimoa riittää. ;)

(Plus ensimmäiset harmaat hiukset ja partajouhet on älyttömän seksikkäät...)

N27 ja m41.

Vierailija
5/7 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 13v. kun tapasin mieheni, joka tuolloin oli 33v.

Vierailija
6/7 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut n. 20 vuotta nuorempaan naiseen ja vain siksi että tämä nainen on mielestäni osoittanut kiinnostusta mua kohtaan. Ymmärrän kyllä että pidemmän päälle siitä ei hyvä seuraa. Nuoret naiset älkää tehkö tätä vanhoille ukoille, ne sekoaa totaalisesti.

Vierailija
7/7 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja kumppanillani on 16 vuotta ikäeroa.Ei se ole haitannut millään tavalla. Välillä tulevaisuus mietityttää, mutta varmaan se mietityttäisi vaikka ikäeroa ei olisi lainkaan. Aluksi ajattelin liikaa muiden mielipiteitä ja "mitä sitten vanhana....", mutta nykyään en mieti sitä enää juurikaan. Tiedän vain, että rakastan tätä miestä yli kaiken.