Vaivaannutko hyvästä palvelusta?
Minä vaivaannun, jos saan liian hyvää palvelua. Olenko ainoa?
Kommentit (22)
En vaivaannu aidon rehellisestä palvelusta.
Kyllä, mutta olen muutenkin melko epäsosiaalinen ja sellainen jörmy.
Tykkään hyvästä palvelusta ja tulen siitä iloiseksi, mutta saatan vaivaantua teitittelystä tai rouvittelusta.
Kyllä. Ei tarvi passata saan osaan itsekin
Ehkä hieman. Sen vielä sietää ongelmitta kun liikkeeseen tullessa kysytään tarvitaanko apua, mutta jos sovituskopin ovelle tullaan utelemaan miltä näyttää, niin sitten ollaan jo mukavuusalueen ulkopuolella.
Mistä toi vaivaantumisen tunne tulee?
Palvelu ei ole hyvää, jos se vaivaannuttaa!
Määrittele hyvä palvelu. Nautin, jos saan hyvää palvelua. Voi olla, että mun määritelmä hyvästä eroaa sun määritelmästä.
Mulle tulee vähän sellainen olo, että en mä ansaitse tulla palvelluksi näin hyvin. Toisaalta ehkä paras palvelu olisikin (kuten joku jo totesi) just sellasta, että ei olisi yhtään vaivaantunut.
Pahinta on se, että jos on saanut tosi hyvää palvelua jostain liikkeestä, en halua mennä sinne enää uudestaan. Tosi tyhmää, mutta tulee sellainen olo, että ne kuvittelee, että mä kuvittelen, että ne tarkoittaisi sillä jotain. Ja sitten mä menisin sinne patsastelemaan, että tässä minä, teidän lempiasiakkaanne, olen jälleen, tulkaa nyt palvelemaan minua jälleen. Ja todella tajuan, kuinka typerää tämä on.
moikkaaminen kun astuu liikkeeseen on mukavaa, sekin vielä menee, jos myyjä käy kysäisemässä että tarvitsenko apua, mutta jos tosiaan kopin ovelta kysellään tai kierretään kuin hai laivaa niin ahdistaa...
Aidon oloisesta palvelusta en! Se saa minut ainoastaan hyvälle tuulelle ja palaamaan liikkeeseen. Kerran eräässä vaateliikkeessä myyjä tuli sovituskopin luo yllättäen huutamaan tarvitsenko apua. :D ei siinä mitään mutta hämmennyin ja myyjä jatkoi huhuilua kunnes vastasin.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:25"]
Minä vaivaannun, jos saan liian hyvää palvelua. Olenko ainoa?
[/quote]
Minä puolestani vaivaannun jos ja kun saan osakseni luokatonta palvelua. En ala soittamaan suutani vaan äänestän lompakollani.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 23:37"]Mulle tulee vähän sellainen olo, että en mä ansaitse tulla palvelluksi näin hyvin. Toisaalta ehkä paras palvelu olisikin (kuten joku jo totesi) just sellasta, että ei olisi yhtään vaivaantunut.
Pahinta on se, että jos on saanut tosi hyvää palvelua jostain liikkeestä, en halua mennä sinne enää uudestaan. Tosi tyhmää, mutta tulee sellainen olo, että ne kuvittelee, että mä kuvittelen, että ne tarkoittaisi sillä jotain. Ja sitten mä menisin sinne patsastelemaan, että tässä minä, teidän lempiasiakkaanne, olen jälleen, tulkaa nyt palvelemaan minua jälleen. Ja todella tajuan, kuinka typerää tämä on.
[/quote]
Juuri näin! Ihan hullua ajatella näin! Ja siinä täytyy itsekin panostaa enemmän siihen tilanteeseen, hymyillä ja jutella mukavia.
Mitä jos seuraavalla kerralla minulla onkin huono päivä (ei hymyilytä jne. ), kokevatko he silloin, että olen kiittämätön asiakas?
Jouduin lopettamaan yhdessä kaupassa käynnin kokonaan, koska hyvän palvelun vuoksi en kehdannut olla ostamatta, vaikka tuotteet olivat reippaasti hintasietokykyni yläpuolella.
Noin muuten vaivaannuin nuorempana palvelusta, halusin tehdä ostokseni rauhassa. Mutta nykyisin osaan sitä arvostaa ja usein menen suoraan tunnustamaan myyjälle, että nyt olen niin kuutamolla että tarvitsen apua. Arvostan siis todella paljon hyvää palvelua ja olen oppinut myös sitä odottamaan/vaatimaan.
OMG!
Tottakai odotan hyvää palvelua ja jos ei sitä ole tarjolla, sinne liikkeeseen en uudelleen mene.
USA:ssa 20v ja oppinut saamaan palvelua.
Ihana kuulla että on muitakin samanlaisia, jotka ei osaa vastaanottaa hyvää palvelua. :)
Mä ajattelen myös, että on vaivaannuttavaa jos saan paljon ja hyvää palvelua, mutta en osta mitään. Vaikka rehellinen aikeeni olisikin ostaa, jos löydän jotain sopivaa. Mutta siksi en halua hyvää palvelua, koska en halua ostaa "painostettuna" (siis tunnen itseni painostetuksi, vaikka ei mua aidosti painosteta. :D ) Joten en yleensä koskaan pyydä apua ja tiedän että olemukseni viestii myyjälle että älä lähesty.
Ja mikä koomisinta, olen itse myyjä. :D
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 01:07"]
OMG!
Tottakai odotan hyvää palvelua ja jos ei sitä ole tarjolla, sinne liikkeeseen en uudelleen mene.
USA:ssa 20v ja oppinut saamaan palvelua.
[/quote] Hi! Sama taalla, vuosikymmenet USAssa. Osaan myoskin sanoa etta kiitos en nyt oikein tarvitse apua ja jos tarvitsenkin niin sitten pyydan. Sopii kaikille.
Täällä ollaan samoilla linjoilla, eli jos pukukopin taakse tullaan huutelemaan, niin kyllä lähden äkkiä ulos. Kiitän, mutta lähden. Se tuntuu samalta, kuin joku tulisi wc:n oven taakse huutelemaan :D
No en kyllä. Tulen iloiseksi, kiitän hyvästä palvelusta ja palaan uudelleenkin. Mielestäni hyvää palvelua ei kuitenkaan ole persoonaton tyrkytys tai "tekopirteys".