Lihavat - miksi ette laihduta?
Haluaisitteko olla hoikempia? Vai "no en haluaisi olla mikään salaatilla elävä sairaalloisen laiha malli"?
Salaa kuitenkin toivoisitte olevanne.. Miksi ette vain ota niskasta itseänne kiinni? Mitäs olette mieltä siitä, kun lihavien sanotaan olevan varustettu heikolla itsekurilla?
Kommentit (41)
Odotan vain, että joku tulee syyttämään "geenejään" lihavuudestaan.
Kyllä minä laihdutan koko ajan. Viime elokuusta olen laihtunut 5 kg. Olen edelleen lihava.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:14"]
Haluaisitteko olla hoikempia? Vai "no en haluaisi olla mikään salaatilla elävä sairaalloisen laiha malli"?
Salaa kuitenkin toivoisitte olevanne.. Miksi ette vain ota niskasta itseänne kiinni? Mitäs olette mieltä siitä, kun lihavien sanotaan olevan varustettu heikolla itsekurilla?
[/quote]
En viitsi lukea ketjua, kysyn vain sinulta ap: IDIOOTTI, MIKSI ET PYSY POIS IHMISTEL ILMOITA JA NETISTÄ? Näetsen kukaan ei sinua ja sinun aivottamia aloituksiasi kaipaa!
Ole hyvä!
Mulle saa tulla vapaasti näyttämään hoikan ihmisen joka syö ja elää terveellisemmin kuin minä. ei ihan helpolla löydy. Olen ylipainoinen, en tiedä miksi. Onko syynä kilpirauhasen vajaatoiminta mihin ei tahdo lääkitys purra vai mielialalääke? Näillä mennään. Mutta mulle ei tarvitse tulla paasaamaan terveistä elämäntavoista. Elämäni olen liikkunut ja syönyt lähinnä kasvisruokaa, mutta viimeiset 10vuotta ylipainoisena. Ei haittaa minua, harmi jos jotain muuta asia ahdistaa.
Läskit laihduttakaa! Ootte säälittäviä!
Mua huvittaa suunnattomasti nämä typerät elämässään mitään muuta "saavuttamattomat" hoikat ihmiset. Joista yhdenkään hoikkuus tuskin on omista elintavoista kiinni, ovat vaan läpipaskoja. Toivottavasti ette putoa korkealta ja kovaa jos ainoa pääomanne on ulkonäkö ja se syntymähoikkuus.
Mulla on tärkeämpiäkin tavoitteita kuin laihdutus. (tosin painoni tippuu muutenkin koko ajan, joskin hyvin hitaasti)
Tällä hetkellä tärkeintä itselleni on olla hyvä äiti lapsilleni ja Se on ihan kokopäivätyö.
Mä olen luonnostani myös kova stressaamaan ja yritän vähentää sitä. Aina kun alan laihduttamaan stressi lyö täysillä päälle ja lopulta sairastun.
Oishan Se kiva olla hoikempi, mutta voin hyvin nytkin ja tahdon nauttia tästä hetkestä enkä kärsiä stressistä ja väittää, että hoikempana olisin onnellisempi.
Siitä pidän kuitenkin huolen, etten lihoa enempää.
Itse haluaisin olla normaali mutta en voi liikkua koska se tekee mut niin kipeeksi. Reuma epäily tällä hetkellä ja koko ajan tutkitaan missä vika. Kävin juuri kilpirauhaskokeissakin ja magneettikuvissa.
öööö....miksi pitää laihduttaa?? Jos vaan söisi vähemmän? Helvetin yksinkertaista. Ei ollut keskitysleireilläkään läskejä, vaikka varmasti oli henkisesti pikkusen vaikeeta....
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 12:21"]
Mulle saa tulla vapaasti näyttämään hoikan ihmisen joka syö ja elää terveellisemmin kuin minä. ei ihan helpolla löydy. Olen ylipainoinen, en tiedä miksi. Onko syynä kilpirauhasen vajaatoiminta mihin ei tahdo lääkitys purra vai mielialalääke? Näillä mennään. Mutta mulle ei tarvitse tulla paasaamaan terveistä elämäntavoista. Elämäni olen liikkunut ja syönyt lähinnä kasvisruokaa, mutta viimeiset 10vuotta ylipainoisena. Ei haittaa minua, harmi jos jotain muuta asia ahdistaa.
[/quote]
seli-seli
Jutan ja bullin superdieetit tänne kiitos!
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 14:02"]
http://sixpack6pack.blogspot.fi/
[/quote]Hyviä vinkkejä on joo, mutta minkäs teet kun ei ole motivaatiota..
Stressi lihottaa. Ammatinvaihto ei tule pienessä kunnassa kyseeseen.
t. yläkoulun opettaja
Miksi pitäisi laihduttaa? Minulla on kymmenen kiloa ylipainoa, mutta ei se minua haittaa. Syön hyvin ja nautin elämästä. En tunne tarvetta päästä liikakiloista eroon tai vartioida tarkasti joka suupalaa.
Miksi sinä ap et mene kesäyliopistoon opiskelemaan vaikka filosofiaa?
Itselläni hitaasti ja varmasti tippuu pari kiloa kuukaudessa. Lähtötaso oli 76kg, nyt on jo 68. Olen lisännyt aamuun puuron ja välttänyt makeita välipaloja sekä napostelua.
Itselläni hitaasti ja varmasti tippuu pari kiloa kuukaudessa. Lähtötaso oli 76kg, nyt on jo 68. Olen lisännyt aamuun puuron ja välttänyt makeita välipaloja sekä napostelua.
Minua ei muiden lihavuus häiritse liikaa, jonkun verran kuitenkin. Enemmän ihmettelen sit, kun moni kävelee hariat ja niska lysyssä, jolloin maha työntyy entisestään eteenpäin ja niskaan tulee typerä kyttyrä. Ylipaino ei kai estä hyvän ryhdin ylläpitoa, vai?