Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen lesbobaarit

Vierailija
23.05.2014 |

Onko noissa paikoissa helppo löytää yksinäisenä naisena seuraa? Kuinka helppoa ylipäätään naisen on iskeä toinen nainen baarista? Onko Suomessa sellaista yhden yön juttuja lesbopiireissä laisinkaan vai onko tämä vain homojen hommaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oleee.

Vierailija
2/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä meno mutta jos ihan seksiseuraa etsit niin suosittelen ehkä mieluummin netin seuranhakupalstoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillow princess, my dear?

Vierailija
4/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa ole lesbobaareja.

On se helppoa jos sen osaa. Jos ei osaa, niin voi toivoa, että joku joka osaa, iskee sinut.

Mutua, mutta naiset taitavat harrastaa yhden yön pokia vähemmän kuin miehet. Mutta toki niitä harrastetaan.

Vierailija
5/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:11"]

Ihan hyvä meno mutta jos ihan seksiseuraa etsit niin suosittelen ehkä mieluummin netin seuranhakupalstoja.

[/quote]

Vaikka netin seuranhakupalstat ovatkin ehkä nykyaikaa, niin ei ne ainakaan minua houkuta. Itse kiinnostun naisen olemuksesta ja elekielestä. En jaksa lukea ihmisten omia kuvauksia itsestään eikä kuvakaan kerro ihmisestä yhtään mitään.

Vierailija
6/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:11"]

[/quote]

Minä en ainakaan uskaltaisi netistä lähteä varsinkaan seksiseuraa etsimään. Oli kyseessä sitten mies tai nainen. Ei sitä tiedä, millainen hullu siellä kirjoitteleekaan. Ja jotkut voivat tehdä oharit.

Vierailija
7/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:11"]

[/quote]

Minä en ainakaan uskaltaisi netistä lähteä varsinkaan seksiseuraa etsimään. Oli kyseessä sitten mies tai nainen. Ei sitä tiedä, millainen hullu siellä kirjoitteleekaan. Ja jotkut voivat tehdä oharit.

[/quote]

Miten tämä eroaa baari pokailusta? Saattaahan baarihoitokin olla hullu.

Vierailija
8/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:18"]

Ei Suomessa ole lesbobaareja.

On se helppoa jos sen osaa. Jos ei osaa, niin voi toivoa, että joku joka osaa, iskee sinut.

Mutua, mutta naiset taitavat harrastaa yhden yön pokia vähemmän kuin miehet. Mutta toki niitä harrastetaan.

[/quote]

Miksi tämä saa miinuksia? Suomessa ei todellakaan ole lesbobaareja. Epäsäännöllisesti järjestettäviä klubeja on, muttei baareja.

Vierailija
9/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:11"]

[/quote]

[/quote]

Miten tämä eroaa baari pokailusta? Saattaahan baarihoitokin olla hullu.

[/quote]

Nettituttavuuden hulluuden näkee vasta silloin kun tavataan. Baarissa sen huomaan siinä tutustumisen lomassa ja on tavallaan turvassa muiden seurassa seillä ja pystyy aina vaihtamaan seuraa.

Vierailija
10/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle baari Kaarlenkadulla Kalliossa

Vierailija
11/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:59"]

Nalle baari Kaarlenkadulla Kalliossa

[/quote]

Ei ollut lebobaari vaan erittäin mixed, ja on kaiken lisäksi lopettanut.

Vierailija
12/14 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/14 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa on Suomessa varsinaisesti lepsobaareja. Homobaarit eivät kuitenkaan ole miehille eksklusiiveja, vaan niiden tarkoitus on palvella molempia sukupuolia.

Homobaareissa ärsyttäää vaan se, ettei baarin ulkoasusta näy aina tarpeeksi selvästi, että on kyse on homobaarista. Kerrankin kaveriporukasta kukaan ei asiaa tajunnut. Sitten vasta havahduttiin kun yksi jätkistä tuli takaisin paskahuusista ja puhui miten pari ukkoa oli siellä nahkahousuissaan lääppimässä toisiaan. Sitten vaan juomat nopeasti ykkösellä huiviin ja mahdollismman nopeasti ovesta ulos.

Onneksi itse säästyin visuaalisilta havainnoilta, vaikka homoja vastaan mulla ei sinällänsä olekaan mitän.

Vierailija
14/14 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on hetero ja minä bi. Onko Helsingissä baareja, missä voisi nähdä samanhenkisiä ihmisiä. Gay-baarit ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi