Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä kasvoja kiinteyttäviä kauneusklinikkahoitoja, budjetti 2000€

Vierailija
24.12.2020 |

Suosittele, kerro kokemuksia? 2021 aion kerrankin hemmotella itseäni.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetön budjetti. Säästä rahasi. Ulkoile ja juo vettä. Kuori ihoasi toisinaan, kosteuta hyvin. Sillä selviät.

Vierailija
2/20 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjetön budjetti. Säästä rahasi. Ulkoile ja juo vettä. Kuori ihoasi toisinaan, kosteuta hyvin. Sillä selviät.

Tätä en nyt kysynyt. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on ongelmasi? Ikä? Ryppyjä, kaksoisleukaa, silmäpussit tms?

Vierailija
4/20 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastic Surgery Center. Voin suositella. Tekevät kaikkea ja konsultaatioon pääsee ilmaiseksi.

Itse kävin kaulan rasvaimussa ja samalla poistettiin hamsterinpussit. Tästä tosi iloinen eli onnistui ja paransi huomattavasti näköä. Siltikin oma näkö säilyi eli varoisin itse noita pistoshoitoja. Monella menee överiksi.

Vierailija
5/20 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se että iho alkaa menettämään elastisuuttaan, suupielet roikkuu ja kaulan alueen iho löystynyt. Ryppyjä on otsassa ja silmäkulmissa mutta ne eivät niinkään haittaa. Ap

Vierailija
6/20 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se että iho alkaa menettämään elastisuuttaan, suupielet roikkuu ja kaulan alueen iho löystynyt. Ryppyjä on otsassa ja silmäkulmissa mutta ne eivät niinkään haittaa. Ap

Kuulostaa, että tarvitset ultraäänihoitoa. Ehkä rasvanpoistoa.

Vierailija
7/20 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa, että tarvitset ultraäänihoitoa. Ehkä rasvanpoistoa.

Millaisia nuo ultraäänihoidot ovat? Kokemuksia? Ap

Vierailija
8/20 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.haikko.fi/kylpyla/kylpylahoidot/esteettiset-hoidot

Ehkä tuo smartpulse. Voit käydä kylpylässäkin heidän klinikalla.

Tuossa mennään ihan syvempiin kudoksiin, joka lisää kollageenin tuotantoa ja kiinteyttää ihoa.

Vierailija
9/20 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tarvitset ihan leikkaushoitoa, niin tietysti sitä saa vain heidän klinikalla. Ainakin Helsingissä.

Vierailija
10/20 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos tarvitset ihan leikkaushoitoa, niin tietysti sitä saa vain heidän klinikalla. Ainakin Helsingissä.

Leikkaushoitoihin en halua. Ap

Vierailija
11/20 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten Smartpulse on tehokkaampi kuin HIFU. Olen käynyt vain hifussa. Sekin kohottaa kasvoja mukavasti. En tiedä, miltä Smatpulse tuntuu. Taitaa punoittaa iho muutaman päivän.

HIFU aiheuttaa pientä turvotusta, mutta periaatteessa ei ole pitkää toipumista eli voit olla heti ihmisten ilmoilla.

Vierailija
12/20 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mesolankoja ja maltillisesti täytteitä. Itse ajattelin kokeilla ensi vuonna myös plasmahoitoa. Ja uutena ongelmana itsellä kaulan alueen romahtaminen.  Tähän en ole vielä kunnollista apua löytänyt.

Vierailija
13/20 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smartpulse hoitaa varmaan tehokkaammin pintaryppyjä ja veltostunutta ihoa. Ja tupakoida ei kannata.

Käytäthän ihoseerumeita?

Vierailija
14/20 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mesolankoja ja maltillisesti täytteitä. Itse ajattelin kokeilla ensi vuonna myös plasmahoitoa. Ja uutena ongelmana itsellä kaulan alueen romahtaminen.  Tähän en ole vielä kunnollista apua löytänyt.

Tuohon kaulaan auttaa vaan rasvaimu.

Vierailija
15/20 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/20 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon kaulaan auttaa vaan rasvaimu.

Mutta kun iho on mennyt ryppyiseksi, niin eikös se rasvojen poiston jälkeen näytä vaan entistä pahemmalta? Pitäisi kiristää jostain kuitenkin? Kuka tietää niin kaikki vinkit kelpaa.

Vierailija
17/20 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Smartpulse hoitaa varmaan tehokkaammin pintaryppyjä ja veltostunutta ihoa. Ja tupakoida ei kannata.

Käytäthän ihoseerumeita?

En ole koskaan tupakoinut ja hoidan ihoani hyvin. Käytän seerumeita, hoitovesiä, happokuorintaa ja vaikka mitä. Ap

Vierailija
18/20 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 euroa kannattaa käyttää viisaasti, ei välttis yhteen hoitoon vaan erityyppisten hoitojen yhdistelmään. Laitehoitoa, ihon syväkosteutusta, kemiallista kuorintaa ja ehkäpä tyylikkäästi botuliinia.

Työskentelen alalla ja olen nähnyt hienoja muutoksia ihmisillä, joille on tehty yksilöllinen hoitosuunnitelma, joka sitten on myös toteutettu. Yleensäkin erilaisia toimenpiteitä kannattaisi rohkeasti yhdistellä, niin tuloksetkin ovat hyviä.

En mainosta nyt omaa yritystäni, koska sellainen on ärsyttävää. Mutta sen uskallan sanoa, että halvalla ja nopeasti ei saa hyvää. Etsi luotettava paikka, jossa oikeasti ollaan kiinnostuneita muustakin kuin rahoistasi.

Jos otat täyteaineita, ota FDA-hyväksyttyjä.

Jos otat Botoxia, älä ota satasen tarjousta.

Jos otat HIFU-hoitoja, älä turvaudu alibabasta ostettuihin laitteisiin.

Vierailija
19/20 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, varaisin sen konsultaation. Itse luulin, että laser riittää, mutta päädyin rasvaimuun. Maksoi lähes 3000, mutta kannatti.

Vierailija
20/20 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000 euroa kannattaa käyttää viisaasti, ei välttis yhteen hoitoon vaan erityyppisten hoitojen yhdistelmään. Laitehoitoa, ihon syväkosteutusta, kemiallista kuorintaa ja ehkäpä tyylikkäästi botuliinia.

Työskentelen alalla ja olen nähnyt hienoja muutoksia ihmisillä, joille on tehty yksilöllinen hoitosuunnitelma, joka sitten on myös toteutettu. Yleensäkin erilaisia toimenpiteitä kannattaisi rohkeasti yhdistellä, niin tuloksetkin ovat hyviä.

En mainosta nyt omaa yritystäni, koska sellainen on ärsyttävää. Mutta sen uskallan sanoa, että halvalla ja nopeasti ei saa hyvää. Etsi luotettava paikka, jossa oikeasti ollaan kiinnostuneita muustakin kuin rahoistasi.

Jos otat täyteaineita, ota FDA-hyväksyttyjä.

Jos otat Botoxia, älä ota satasen tarjousta.

Jos otat HIFU-hoitoja, älä turvaudu alibabasta ostettuihin laitteisiin.

Joo, jotain tällaista ajattelin, siis yhdistellä erilaisia hoitoja. Tai kenties joku useamman kerran hoitosarja. Mulla on aikaa, enkä aio mennä minnekään halpaklinikoille tarjouksien perässä. Kiitos vinkeistä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä