Ketäs sitä äänestäis eurovaaleissa?
Mites ois Li Andersson? En ole koskaan äänestänyt vasemmistoa, mutta mitäs jos sitä nyt äänestäiskin? Alkanut niin ärsyttää noi kokoomuslaiset, vihreätkin menettäneet hohtonsa ja perussuomalaiset... Nojoo tarviiko edes mainita?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:39"]
94
[/quote]
Niin siis en voi äänestää persua, sori.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:42"]
[/quote] Syystä että?
Mä en vasemmistoliittoa äänestä, mutta Li on antanut poikkeuksellisen positiivisen kuvan nuorista älykkäistä ja aktiivista naisista. Ehdottomasti paras valinta jos äänestää Vasemmistoliittoa.
171
[/quote]
Vihreitä olen yleensä äänestänyt, mutta nyt on alkanut tympiä heidänkin politiikkansa. Sitäpaitsi mielellään äänestäisin jotain sellaista, jolla olisi edes jonkinlainen mahdollisuus päästä läpi. -ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:45"]
[/quote] Syystä että?
[/quote]
No en vaan voi. -ap
Joo mietityttää juurikin se mitä puoluetta kannattaa äänestää eurovaaleissa, mitä asioita eri puolueet ajaa Euroopassa. On ihan eri asia kuin esim eduskuntavaaleissa äänestäminen. En ole jaksanut perehtyä, joten tulee varmaan summassa äänestettyä jotain joka vaikuttaa hyvältä.
Lin poliittista uraa läheltä seuranneena voin aidosti suositella. On poliitikkona omin avuin ponkaissut valtakunnan politiikkaan mukaan. Ja ennen kaikkea politiikassa mukana siksi että haluaa vaikuttaa asioihin. Enpä usko häntä näkeväni pissistelemässä julkkiskokkareilla, tätä mitä varsinkin erään puolueen naisedustajat harrastavat..
No nyt kun sanoit, niin ihan varteenotettava vaihtoehto.
Naapuriani ja hyvää ystävääni. Puolue on Kokoomus. Erittäin pätevä ja menee läpi että läpsähtää:)
Äänestin jo Halla-ahoa. Isänmaan ja suomalaisten asialla.
55, petrus pennanen, piraattipuolue
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:24"]
Äänestin jo Halla-ahoa. Isänmaan ja suomalaisten asialla.
[/quote]
Voi apua...
En tiedä itsekään vielä. Jos ei ole vaalipäivänäkään selvää hyvää ehdokasta, olen silti äänestänyt vähän sinne päin. Ajatuksella, että ääneni menee kuitenkin oikeaksi katsomaani suuntaan ja vie valtaa poispäin kommareista.
94