Renny Harlin, 61, julkaisi lemmekkään joulutervehdyksen 26-vuotiaan Johanna-rakkaansa kanssa – tapasivat Luokkakokous 3 -elokuvan kuvauksissa
– Huomasimme yhtäkkiä, ettemme halua olla erossa toisistamme ja ymmärsimme ystävyyden muuttuneen rakkaudeksi. Johanna on upea nainen, Harlin on kertonut IS:lle.
Kommentit (28)
Hopeaketun charmi on vastustamaton.
Vierailija kirjoitti:
Hopeaketun charmi on vastustamaton.
Jos ois Reijo taxikuski, niin eipä tuo charmi taitaisi purra.
Eihän tuon ikäinen nainen voi olla kiinnostunut tuon ikäisestä miehestä. Mies on niin vanha.
Renny on nelikymppisen kunnossa. Ottaisin koska tahansa.
Onnekas mies. Kelpaisi kuuma nuori nainen. M40
Upean näköinen nainen tuo Johanna. Ei takuulla kestä suhde pitkään.
Miten se voi olla noin pönttö? Periaatteessa menestynyt ja fiksu mies.
Renny: ”Suhteemme on tarkoitus kestää ja haluamme jakaa tulevaisuuden yhdessä. Johanna on ihminen, jota olen koko elämäni etsinyt.”
Niinhän sitä tulee jokaisen kohdalla sanottua.
Olen luullut, että Rennyllä menee hyvin. Saakohan näin hyvä ohjaaja avustuksia korona-aikana? Tykkäsin Rennyn elokuvista.
Se kiinalainen, tuon edeltäjä (35 vuotta nuorempi) Kay, oli söpömpi.
Se, jonka kanssa suhde eteni "herrasmiesmäisen hitaasti".
Vierailija kirjoitti:
Renny: ”Suhteemme on tarkoitus kestää ja haluamme jakaa tulevaisuuden yhdessä. Johanna on ihminen, jota olen koko elämäni etsinyt.”
Niinhän sitä tulee jokaisen kohdalla sanottua.
Jaksaa lässyttää samat repliikit , vastanäyttelijä vaan vaihtuu. . . . ja nuorenee..
Kumma kun nykyseuralaiset eivät ole ikinä kovin menestyneitä omilla työsaroillaan vai ovatko?
---,jos vertaa vaikka aikansa supertähteen ,upeaan Geena Davisiin, niin nykyään tommosia pikkulikkojen näköisiä kainalossa.
Mistähän johtuu, ettei oikein koskaan saa lukea uutisia, miten joku vanha nainen olisi jonkun ulkomaalaisen nuoren komistuksen kanssa? Onko maamme naiset liian rumia ja ilkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun nykyseuralaiset eivät ole ikinä kovin menestyneitä omilla työsaroillaan vai ovatko?
---,jos vertaa vaikka aikansa supertähteen ,upeaan Geena Davisiin, niin nykyään tommosia pikkulikkojen näköisiä kainalossa.
Meillä miehillä on parempi naismaku kuten varmaan jo olet huomannutkin.
Vierailija kirjoitti:
Danny pani paremmaksi.
Ja Kutri-Helena.
Naiset selvästi tykkäävät tuollaisista puheista.
Eikö tällä ollut joku aasialainen nainen vasta?