Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilillä 20 euroa. Miten mä pärjään kuun loppuun?

Vierailija
23.05.2014 |

Ja eilen kilahti astianpesukone kaiken kurjuuden lisäksi. Ihan pyörryttää.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:33"]

50€/suikkari

200€/pano

250€/pyllypano

Kyllä noilla taksoilla pitäisi loppukuu selvitä vaikka uhrautuisi vain kerran - kunnolla.

Itse harrastin lisätienestejä opiskeluaikoina. Nyt olen antanut ilman - ei tule niin hutsuolo.

[/quote]

Jep, niinhän se on että seksi on maksulliselle vain antamista. Nykyäänkin annat saamisen sijaan. Itse en ole ikinä antanut seksiä. Onneksi. Harrastan vain nautinnollista seksiä.

[/quote]

Puppua. Jos olet nainen ja asut ns. liitossa niin olet antavana osapuolena ja miehesi käytännössä maksaa sinulle antamisesta.

Vierailija
22/31 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, millainen tilanteesi muuten on. Jos sinulla on säännöllisiä tuloja, kuten palkka, ota pikavippi selvitäksesi kuun loppuun ja maksa se heti pois, kun saat rahaa. Ota vain sen verran kuin tarvitset ruokaan ja tiskaa käsin toistaiseksi. 

Jos taas, kuten todennäköistä on, tilanteesi on epämääräisempi, etsi tietoa paikkakuntasi leipäjonoista. Älä ota pikavippiä, jollet tiedä varmasti, millä rahalla olet maksamassa sen takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräältä pikavippifirmalta saa ensimmäisen lainan "ilmaiseksi", eli ihan ilman korkoja.

Vierailija
24/31 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ En todellakaan ota pikavippiä, siitähän se varsinainen velkavankeus tulisi, kun ennestäänkin liki 5000 euroa velkaa. ap

Vierailija
25/31 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo kolme ruokittavaa ovat lapsia, onko mahdollista saada isovanhemmilta apua lapsille?

Mene myös sossuun heti, sinun pitäisi saada toimeentulotukipäätös viikossa.

Vierailija
26/31 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjäät, mulla on tilillä 2,42e ja pitää sillä pärjätä kuun loppuun. Minulla on toki vain yksi syöjä. Suosittelen ensirahoista ostamaan kaappeihin paljon säilyvää ruokaa, jotta ei tarvitse nälkää nähdä, kun rahat on loppu. Ei tule niin paljon heräteostoksiakaan, kun rahat on käytetty jo ruokaan.

Ja käsin pystyy tiskaamaan hyvin. Jos lapset on siinä iässä, että osaavat tiskata, niin opetat heille ja tiskivuorot mukaan. Oppii lapsetkin nopeasti käyttämään vain yhtä mukia pitkin päivää kymmenen sijaan :)

Makaroonilaatikkoa, makkarakeittoa, yms. Ja isoja eriä, niin voi pakastaa ja syödä useampana päivänä. Jos lapset koulussa, niin kehotat syömään vatsansa täyteen myös ruokalassa. Leipäjonojakin kannattaa käyttää hyödyksi, jos sellaisia vielä on. jotkut meinaan menevät kesälomille ja jakavat taas syksyllä.

Vierailija
27/31 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:33"]

50€/suikkari

200€/pano

250€/pyllypano

Kyllä noilla taksoilla pitäisi loppukuu selvitä vaikka uhrautuisi vain kerran - kunnolla.

Itse harrastin lisätienestejä opiskeluaikoina. Nyt olen antanut ilman - ei tule niin hutsuolo.

[/quote]

Jep, niinhän se on että seksi on maksulliselle vain antamista. Nykyäänkin annat saamisen sijaan. Itse en ole ikinä antanut seksiä. Onneksi. Harrastan vain nautinnollista seksiä.

[/quote]

Kyllä minä ainakin sain siitä paljon enkä vain antanut.

[/quote]

tuskinpa sait seksuaalisesti.

Vierailija
28/31 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:00"]

50€/suikkari

200€/pano

250€/pyllypano

[/quote]

[/quote]

Puppua. Jos olet nainen ja asut ns. liitossa niin olet antavana osapuolena ja miehesi käytännössä maksaa sinulle antamisesta.

[/quote]

Vaan kun ei maksa. Minä haluan enemmän seksiä ja lisäksi tienaan enemmän. Ikinä en ole antanut seksiä, niin alas en aio vajota. Mieskään ei ole antavana osapuolena mitenkään, sillä meillä on erilliset rahat.

Vierailija
29/31 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:00"]

50€/suikkari

200€/pano

250€/pyllypano

[/quote]

[/quote]

[/quote]

hahahhah :D tää oli päivän paras. Ei mies todellakaan parisuhteessa maksa seksistä. Usein molemmat puolisot tienaavat ja haluavat naida. Säälin naisia jotka antavat, itse naisena nussin en anna yhtään mitään.

Vierailija
30/31 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki sanovat että lapsilisä tuli tänään? Meille ainakin tulee 27.pv.

Vierailija
31/31 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tänään lapsilisät kyllä minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi