Tilillä 20 euroa. Miten mä pärjään kuun loppuun?
Ja eilen kilahti astianpesukone kaiken kurjuuden lisäksi. Ihan pyörryttää.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:15"]
TEE jotain.
[/quote] Mä rukoilen. ap
Jos asut yksin, vallan mainiosti! Et varmaan kuole nälkään jos vähänkin mietit mitä ostat tällä 20€.
Ei pidä olla uusavuton. Asenne kysymys.
^ En asu yksin, on kolme suuta ruokittavana. ap
No ootat seuraavaa palkkaa, 1300e tulee kahen viikon välein.
Helppoo.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:22"]
[/quote]
Millä rahalla varmasti pärjäisit kuun loppuun?
Tee kasvishernekeittoa, linssikeittoa, ohrapuuroa. Tiskaa käsin. ei maitoa loppukuusta, leivo sämpylöitä, ei kaupan leipää.
Tänään tuli lapsilisät, joko ne meni??
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:33"]
50€/suikkari
200€/pano
250€/pyllypano
Kyllä noilla taksoilla pitäisi loppukuu selvitä vaikka uhrautuisi vain kerran - kunnolla.
Itse harrastin lisätienestejä opiskeluaikoina. Nyt olen antanut ilman - ei tule niin hutsuolo.
[/quote]
Kaikki eivät halua kaupallistaa omaa seksulisuuttaan. Ei ole sen arvoista, jos ei pysty enää nauttimaan seksistä. Joten ap, älä ala seksiä myymään.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:22"]
[/quote]
Millä rahalla varmasti pärjäisit kuun loppuun?
[/quote] Satasella.
50€/suikkari
200€/pano
250€/pyllypano
Kyllä noilla taksoilla pitäisi loppukuu selvitä vaikka uhrautuisi vain kerran - kunnolla.
Itse harrastin lisätienestejä opiskeluaikoina. Nyt olen antanut ilman - ei tule niin hutsuolo.
[/quote]
Jep, niinhän se on että seksi on maksulliselle vain antamista. Nykyäänkin annat saamisen sijaan. Itse en ole ikinä antanut seksiä. Onneksi. Harrastan vain nautinnollista seksiä.
Lapsilisät tuli sulle? Vai onko nämä kolme suuta aikuisia? Jos on, niin ongelmahan on myös heidän. Vähä tuntuu omituiselta sun juttus, taitaa olla vain kaljarahojen tai yms. puute jota koetetaan täältä kalastella.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:37"]
50€/suikkari
200€/pano
250€/pyllypano
[/quote]
Kaikki eivät halua kaupallistaa omaa seksulisuuttaan. Ei ole sen arvoista, jos ei pysty enää nauttimaan seksistä. Joten ap, älä ala seksiä myymään.
[/quote]
Se tekee 12.5 €/päivä ja 3.125 €/pää
Täällähän lainaukset menee miten sattuu. En varmasti lainannut tuosta.
No. 16
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:33"]
50€/suikkari
200€/pano
250€/pyllypano
[/quote]
Jep, niinhän se on että seksi on maksulliselle vain antamista. Nykyäänkin annat saamisen sijaan. Itse en ole ikinä antanut seksiä. Onneksi. Harrastan vain nautinnollista seksiä.
[/quote]
Kyllä minä ainakin sain siitä paljon enkä vain antanut.
Hei. Mistä päin olet? Voisko mahdollisesti auttaa? Se astianpesukoneenkin vika voi olla pieni. Hyvin usen se on vain se luukun mikrokytkin, joka rikkuu.
J-P
Yritä tienata rahaa. Kysy tutuilta ja naapureilta tarvisivatko lastenhoitoapua, ikkunan pesua, juhliin siivous tai tarjoiluapua yms. Kerää pulloja, vie koruja kaniin, huomenna Siivoupäivä, pistä kirpparipöytä ulko-oven viereen jne. käytä mielikuvitusta ja TEE jotain.