En ole sinut tämän lämmön kanssa!
Pukeudun toppiin ja arvokkaisiin/ballerinoihin, mutta entä alaosa?? Olen vielä ihan kanankoipinen kalkkilaivan kapteeni, siksi minulla on paksut farkut jalassa. Ja ulkona taisi olla se +26.
Pitäisikö iskeä itseensä itseruskettavaa? Säären, saati reiden näyttäminen shortseissa tuntuu epämiellyttävältä, vasta äskettäin (pari viikkoa sitten) kävin kaupassa toppatakissa.
Kommentit (14)
Juu, kyllä. Mutta mites nämä valkoiset kintut? Pelkään ne vaalealla kirkkaudellaan sokaisevat vastaantulijat jos niitä hameessa ulkoilutan..
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 16:43"]
Juu, kyllä. Mutta mites nämä valkoiset kintut? Pelkään ne vaalealla kirkkaudellaan sokaisevat vastaantulijat jos niitä hameessa ulkoilutan..
[/quote]
No mitä väliä, takaan sulle että kukaan ei huomaa.
No kuule et ole ainoa, jolla tähän aikaan vuodesta on valkoiset jalat.
Kuka katselee sun koipia? Ei kukaan.
Minulla ainakin on muutakin tekemista kuin tuijottaa jalkojasi.
[/quote]
Ohuemmasta matskusta tehdyt ho-usu-t
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 17:41"]
Ohuemmasta matskusta tehdyt ho-usu-t
[/quote]
Älä ta-vu-ta jos et osaa
[/quote]
No tää on kyllä aika paha. Kun eihän kenelläkään Suomessa asuvalla suomalaisella ole tähän aikaan vuodesta valkoiset kintut. Ja kuitenkin kaikki kattoo just sua.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 16:43"]
[/quote]
No tää on kyllä aika paha. Kun eihän kenelläkään Suomessa asuvalla suomalaisella ole tähän aikaan vuodesta valkoiset kintut. Ja kuitenkin kaikki kattoo just sua.
[/quote]
Sitä juuri pelkään! :D
Mitä vikaa on valkoisissa jaloissa? Itsellänikin on valkoiset jalat, niin on muukin iho, ja käytän sään mukaan vaatteita, näkyi valkoista ihoa tai ei. Olen joskus ajatellut myös ettei näin valkoisia jalkoja voi näytellä, mutta en enää välitä. Kun oikeasti ketään ei kiinnosta ne sun valkoiset jalat, ja mitä sitten vaikka kiinnostaisikin, ei se sua vahongoita mitenkään.
No joo. Lähdin kaupungille shortseissa. Tajusin, että pahin ongelma on muhkuraiset jalat, ei niinkään valkoiset. Mutta kai tähän tottuu. Ja sääreni saivat vähän väriä.
On ongelmat. Olkaa kiitollisia ettette ole halvaantuneita tai kinttujanne ei ole amputoitu.
Miten olisi ohuemmasta matskusta tehdyt housut tai hame