Milloin miehenne on nähnyt ekan kerran alapäänne synnytyksen jälkeen?
Mun syntyksestä jo 9 kk eikä mies ole nähnyt alapäätäni.
991
Kommentit (29)
No heti synnytyssalissa näki kyllä tikkaukset ja kaikki... Ja kotona sitten taas n. 4 viikkoa synnytyksestä :)
Mulla repes ekassa synnytyksesä toinen häpyhuuli ja vaikka seksiä harrastettiin jo viikko synnytyksen jälkeen niin mies sai nähdä alapääni vasta pari kuukautta synnytyksen jälkeen kun olin itse uskaltanut sitä katsoa. Silloin alapää oli jo täysin ennallaan, Se häpyhuulikin, jonka näkemistä olin pelännyt.
Taas tälläinen aloitus, siis miksi? Joka viikko sama juttu. No, mies katsoi kun vauva syntyi eli heti.
Mun mies ei ole koskaan nähnyt mun alapäätä muuta kuin hämärässä saunassa ja edellisestä yhteisestä saunakerrasta on varmaan ainakin 2v.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 12:46"]
No heti synnytyssalissa näki kyllä tikkaukset ja kaikki... Ja kotona sitten taas n. 4 viikkoa synnytyksestä :)
[/quote]
Kyllä mun mieskin oli mukana synnytyksessä ja uskoisin että ei ole nähnyt siellä mun alapäätä. Kielsin menemästä sängyn jalkopäähän. En tiiä sitten mitä on nähnyt. Pitäsköhän kysyä?
Ap
Eipä tuo ollut innokas ennen raskauksiakaan katsomaan alapäätäni. Minulle se sopii oikein hyvin. Olisiko katsonut max 3 kertaa ja yhteiseloa 6v. Kaikille tuo ei ole niin tärkeää.
Eipähän se naisen alapää ole ehjänäkään erityisen kaunista katseltavaa.
En kyllä tiedä mutta ei ainakaan ennenkuin oli jälkivuoto loppunut, mustelmat ja tikit pois...en katsonut sitä sotkua itsekään mutta ihan hyvä toosa siitä lopulta taas tuli. Hyvin toimii :)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 11:54"]
Ei se ole koskaan nähnyt alapäätäni, ei ennen eikä jälkeen synnytyksen. Kyllä minun puolestani saisi nähdä, mutta hän ei halua. Seksiä vaan pimeässä peiton alla.
[/quote]
Oho.
Eikö mies ole koskaan antanut suuseksiä tms. missä olisi voinut nähdä..?
Ap