Pahoitin mieleni facebookissa
Taas eräs äiti oli hommannut uuden tutkinnon. Ja minä oppimisvaikeuksista kärsivänä, yksinkertaisena ihmisenä, en saa ikinä hommattua yhtään tutkintoa. Saan vaan kuunnella oman perheeni pilkkaa. Mukavaa joulua!
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja taas kitisee täällä. Usko jo, että olet saanut elämältä irti juuri sen mihin sinulla on rahkeitakin. Eivät kaikki ole älykkäitä ja ahkeria.
No, ei mulla rahkeita ainakaan mieheeni ole.
Kuitenkin olet hänet jotenkin saanut.
Kuten jo tuohon aiemmin laitoin, hän luuli, että pystyn opiskelemaan ja saan työn. Nyt hän vaan vinoilee ja on pettynyt minuun. Siitäkö mun pitäisi olla onnellinen?
Ellet ole onnellinen, niin avioliiton voi lopettaakin. Sinähän lähdit jo kerran.
Niinhän sen voi ja se varmaan edessä onkin. Siinä vaan menetän myös työni ja taloudellisesti se on erittäin hankalaa.
Miehesi menettää halvan työntekijän. Oppiipa tuntemaan paremmin sinun arvosi.
Jotkut miehet on kyllä vaikeita. Ei se haukkuminen mitään auta! Kannustaminen ja tukeminen auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja taas kitisee täällä. Usko jo, että olet saanut elämältä irti juuri sen mihin sinulla on rahkeitakin. Eivät kaikki ole älykkäitä ja ahkeria.
No, ei mulla rahkeita ainakaan mieheeni ole.
Kuitenkin olet hänet jotenkin saanut.
Kuten jo tuohon aiemmin laitoin, hän luuli, että pystyn opiskelemaan ja saan työn. Nyt hän vaan vinoilee ja on pettynyt minuun. Siitäkö mun pitäisi olla onnellinen?
Ellet ole onnellinen, niin avioliiton voi lopettaakin. Sinähän lähdit jo kerran.
Niinhän sen voi ja se varmaan edessä onkin. Siinä vaan menetän myös työni ja taloudellisesti se on erittäin hankalaa.
Miehesi menettää halvan työntekijän. Oppiipa tuntemaan paremmin sinun arvosi.
Kyllä se ne työt itse pystyy hoitamaan. Säälistä on antanut mun tuota tehdä.
Epäempaattinen mies sulla ja samoin muu perhe.
Koulusta pitäisi saada apua jos ei osaa.
Miehesi voisi ilmoittaa johonkin empatiakouluun oppimaan empatiaa!
Vierailija kirjoitti:
Tuskin oppisi. Mä olen yksinkertainen ihminen ja nyt pinnistelen tavallaan äärirajoilla oman ns älyni suhteen, mutta eipä se riitä.
Haukkuminen ja kiusaaminen on aina väärin! Kerro tämä miehellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin oppisi. Mä olen yksinkertainen ihminen ja nyt pinnistelen tavallaan äärirajoilla oman ns älyni suhteen, mutta eipä se riitä.
Sä oot semmonen kun oot ja miehesi saa luvan hyväksyä sut kaikkine vikoineen. Jeesuskin rakastaa sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot semmonen kun oot ja miehesi saa luvan hyväksyä sut kaikkine vikoineen. Jeesuskin rakastaa sua.
Kiitos, mutta en mä usko, että me enää kauaa ollaan yhdessä.
Duolingossa voit opiskella ilmaiseksi vaikka jonkun kielen. Joka päivä tankkaat muutaman minuutin niin osaat kohta jo paljon.
Pois kaikki itsensä aliarviointi.
Sä olet ainutlaatuinen, tuskin miehesi omaa sellaista koulutustaustaa, että on varaa sinua aliarvioida.
Sinulla on kuitenkin työ ja pidä siitä kiinni, se tekee sinut otsenäiseksi ja riippumattomaksi miehestäsi.
Älä IKINÄ arvota itseäsi koulutuksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet ainutlaatuinen, tuskin miehesi omaa sellaista koulutustaustaa, että on varaa sinua aliarvioida.
Sinulla on kuitenkin työ ja pidä siitä kiinni, se tekee sinut otsenäiseksi ja riippumattomaksi miehestäsi.
Ei minulla muuta työtä ole kuin työ yhteisessä yrityksessämme. En saa mitään muuta töitä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla muuta työtä ole kuin työ yhteisessä yrityksessämme. En saa mitään muuta töitä. ap
Oletko trittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko trittänyt?
Olen, vuosikymmeniä. ap
Vierailija kirjoitti:
Älä IKINÄ arvota itseäsi koulutuksen kautta.
Miksei? Koulutus korreloi älykkyyden ja tavoiteellisuuden kanssa, jotka ovat hyviä ominaisuuksia. Koulutus on parempi ominaisuus kuin kouluttamattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Ihme tyhjää lepertelyä.
Käyttäisit sometteluun tuhlaamaasi aikaa niiden kädentöiden oppimiseen. Olisi win-win: lakkaisit pahoittamasta mieltäsi muiden osaamisesta ja rupeaisit itse osaamaan jotain.