Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoitin mieleni facebookissa

Vierailija
24.12.2020 |

Taas eräs äiti oli hommannut uuden tutkinnon. Ja minä oppimisvaikeuksista kärsivänä, yksinkertaisena ihmisenä, en saa ikinä hommattua yhtään tutkintoa. Saan vaan kuunnella oman perheeni pilkkaa. Mukavaa joulua!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin energian minkä olet käyttänyt vuosien aikana tänne spämmäilyyn oisit voinut käyttää itsesi kehittämiseen ja suorittaa jotain. Mutta tosiaan sun kapasiteetti ei riitä muuhun kuin tänne spämmäilyyn ja itsesi säälimiseen.

Itselleen possu vahingon tekee kun kaukalonsa kaataa. Mut hei, jatka itsellesi ja muille selittämistä sen sijaan että hommaisit apua noihin sun ongelmiin. Sehän vasta pelottavaa oiskin jos alkaiski hommat sujua.

Vierailija
2/41 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siideri ta kaks, se helpottaa.

Toista tarvittaessa kunnes helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on omat haasteensa. Sinullakin on varmasti jotain mitä pidät itsestäänselvyytenä, mutta mistä joku toinen haaveilee.

Vierailija
4/41 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkin energian minkä olet käyttänyt vuosien aikana tänne spämmäilyyn oisit voinut käyttää itsesi kehittämiseen ja suorittaa jotain. Mutta tosiaan sun kapasiteetti ei riitä muuhun kuin tänne spämmäilyyn ja itsesi säälimiseen.

Itselleen possu vahingon tekee kun kaukalonsa kaataa. Mut hei, jatka itsellesi ja muille selittämistä sen sijaan että hommaisit apua noihin sun ongelmiin. Sehän vasta pelottavaa oiskin jos alkaiski hommat sujua.

Minähän yritin käydä vuosia sitä merkonomin tutkintoa. Jouduin lopettamaan, kun en pärjännyt. Ei siitä kovin montaa vuotta ole eikä mua sen jälkeen ole mihinkään enää hyväksytty opiskelemaan, vaikka olen hakenut.

Vierailija
5/41 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on omat haasteensa. Sinullakin on varmasti jotain mitä pidät itsestäänselvyytenä, mutta mistä joku toinen haaveilee.

Ei ole.

Vierailija
6/41 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ammattivalittaja pois somesta niin et pahoita mieltä muiden tekemisistä

Vierailija
7/41 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy vaan uskoa itseesi ja löytää oma juttusi. EI sinun tarvitse olla kuten muut.

Jos on oppimisvaikeuksia, kuten kerroit, niin olisiko joku kädentaitoa vaativa ennemmin sinun juttu?

Kotona pitäisi kannustaa sensijaan, että vaan haukutaan ja pilkataan.😟

Vierailija
8/41 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mieheni kuitenkin jaksaa huomautella vioistani, joten ei ne unohtumaan pääse.

Vierailija
9/41 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun täytyy vaan uskoa itseesi ja löytää oma juttusi. EI sinun tarvitse olla kuten muut.

Jos on oppimisvaikeuksia, kuten kerroit, niin olisiko joku kädentaitoa vaativa ennemmin sinun juttu?

Kotona pitäisi kannustaa sensijaan, että vaan haukutaan ja pilkataan.😟

En mä valitettavasti osaa tehdä mitään kädentaito juttuja ja olen jo keski-ikäinen, etten varmaan enää mitään keksi.

Vierailija
10/41 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, että hyväksyy itsensä ja elämänsä. Ei kannata toisten tutkintoja kadehtia ellei itse niihin pysty.

Vierailija
11/41 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä, että hyväksyy itsensä ja elämänsä. Ei kannata toisten tutkintoja kadehtia ellei itse niihin pysty.

Niin, ymmärrän tuon. En vaan aikanaan tajunnut, ettei mieheni pysty minua hyväksymään tällaisena kuin olen. Silloin kun tavattiin, mulla oli vielä haave, että opiskelisin jotain ja pääsinkin opiskelemaan. Hän ei vaan tajunnut, miten tässä voi käydä ja nyt hän on valtavan pettynyt, ettei minusta ollut mihinkään.

Vierailija
12/41 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja taas kitisee täällä. Usko jo, että olet saanut elämältä irti juuri sen mihin sinulla on rahkeitakin. Eivät kaikki ole älykkäitä ja ahkeria.

Vierailija
13/41 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittaja taas kitisee täällä. Usko jo, että olet saanut elämältä irti juuri sen mihin sinulla on rahkeitakin. Eivät kaikki ole älykkäitä ja ahkeria.

No, ei mulla rahkeita ainakaan mieheeni ole.

Vierailija
14/41 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin olet hänet jotenkin saanut.

Vierailija
15/41 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo tuohon aiemmin laitoin, hän luuli, että pystyn opiskelemaan ja saan työn. Nyt hän vaan vinoilee ja on pettynyt minuun. Siitäkö mun pitäisi olla onnellinen?

Vierailija
16/41 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Ainakin se kaikki aika mitä sinulla on käyttää palstailuun. Ei kovin monella muulla ole.

Vierailija
17/41 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Ainakin se kaikki aika mitä sinulla on käyttää palstailuun. Ei kovin monella muulla ole.

Sepä onkin kadehdittavaa. Heillä on varmaan ystäviä, työt yms mitä mulla ei ole.

Vierailija
18/41 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo tuohon aiemmin laitoin, hän luuli, että pystyn opiskelemaan ja saan työn. Nyt hän vaan vinoilee ja on pettynyt minuun. Siitäkö mun pitäisi olla onnellinen?

Ellet ole onnellinen, niin avioliiton voi lopettaakin. Sinähän lähdit jo kerran.

Vierailija
19/41 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellet ole onnellinen, niin avioliiton voi lopettaakin. Sinähän lähdit jo kerran.

Niinhän sen voi ja se varmaan edessä onkin. Siinä vaan menetän myös työni ja taloudellisesti se on erittäin hankalaa.

Vierailija
20/41 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mieheni kuitenkin jaksaa huomautella vioistani, joten ei ne unohtumaan pääse.

Nythän sulle tuli paha mieli siitä että joku nainen valmistui ammattiin eikä miehesi sanomisista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän