Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko amazon paketit suoraan kotiin?

Tilaaja
24.12.2020 |

Moii! Tilasin 2 viikkoa sitten amazonista 9m ledvalot siinä sitten ku olin tilannu ne nii aloin miettimään että tulevatko ne ovelle vai minne? Ne kyllä kysyi osoitetta yms nii tietääkö joku tuleeko ne ovelle vai postiin ? Ja minne tulee ilmoitus kun ne ovat saapuneet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaudu tilillesi Amazonissa ja katso sieltä tilauksen seurannasta, missä pakettisi menee.

Yleensä tulee kotiin, mutta joskus voi mennä noutopisteellekin, joten kannattaa itse tarkkailla.

Vierailija
2/9 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mennyt jo kaksi viikkoa, paketti saattaa olla jo noutopisteellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tekstari että toimitetaan ovelle tällä aikavälillä mutta voin vielä muuttaa toimitustapaa linkin kautta. Valitsin toimitustavaksi noudon lähipostista, sinne tulivat muutaman päivän päästä.

Vierailija
4/9 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazon-paketteja lähetetään tosi montaa kautta, joten vain pitämällä seurantaa itse silmällä voi olla varma siitä, missä paketti on menossa.

Niinkin on mulle käynyt, että meni suoraan noutopisteelle ihmeellisen kaukaiseen K-Markettiin, eikä asiasta tullut minulle mitään ilmoitusta. Tämä oli yksittäinen tapaus, yleensä on tullut suoraan kotiin tai on tullut kyselyviesti, että minne haluan paketin.

Vierailija
5/9 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tullut pyydettyyn toimitusosoitteeseen, osasta tullut kysely toimitusosoite vai pakettipiste ja osa mennyt asiamiespostiin.

Vierailija
6/9 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Saksasta, UPSilla lähti, täällä toimitti posti ovelle. Mitään ennakkoilmoitusta, soittoa tai tekstaria ei tullut, itse katselin seurannasta milloin luki "kuljetetaan vastaanottajalle".

Vierailija
7/9 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksan Amazonin paketista kysyttiin viedäänkö noutopisteeseen vai tuodaanko kotiin. Tämä viikko sitten.

Vierailija
8/9 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:sta tilattaessa on ollut sekavaa.

Tulee ilmoitus sähköpostitse, että pakettia on yritetty toimittaa.

Oikeasti sitä ei ole yritetty toimittaa, vaan se on siirretty alihankkijalle eli postille.

Tätä ei ole ilmoitettu, mutta tieto on löytynyt kuriiripalvelun nettisivuilta monen linkin kautta. Siellä on ollut myös suomalainen seurantanumero.

Seurantanumeron avulla paketti on löytynyt postin järjestelmästä.

Postin järjestelmässä on ollut tieto, että vastaanottajaa on yritetty tavoittaa. Mitään viestejä ei kuitenkaan ole tullut.

Vierailija
9/9 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittipaketit hain postista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme