Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lassukkamies kerro itsestäsi!

Vierailija
23.05.2014 |

Eniten kiinnostaa millainen lapsuudenkotisi oli. Minkälainen suhde sinulla oli äitiiisi, entä isääsi? Arvostatko äitiäsi ihmisenä? Onko sinulla siskoja? Mikä on suhteesi heihin? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukka on niin typerä ja asenteellinen termi, että enpä kyllä jaksa kertoa.

"Hei kerro feministihuora itsestäsi!"

Vierailija
2/8 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät kuitenkin kestä puhutaan? Millainen mies olet sitten omasta mielestäsi, jos et ole lassukka?

Vierailija
4/8 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ensin lassukka niin kerron, olenko sellainen. Jos tarkoitat Laasasta ihannoiva niin ei, en todellakaan ole sellainen. Jos termi tarkoittaa miesten(kin) hyvinvoinnista ja heidän kohtaamastaan epäoikeudenmukaisuudesta (vaikkapa ahdistavista roolipaineista) kiinnostunutta ihmistä, kyllä, olen sellainen.

Vierailija
5/8 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaali työssäkäyvä akateeminen, jolla on siskoja, äiti sekä tyttöystävä. En vihaa naisia, mutta ihmettelen, että miksi naisten on niin pirun hankala myöntää elämän tosiasioita. Esimerkiksi sitä, että hoikan naisen on helpompi löytää poikaystävä kuin lihavan. Tai että pitkän miehen on helpompi löytää tyttöystävä kuin lyhyen.

Olen lassukka, koska Laasasen kirjoitukset ovat mielestäni pääosin totta, mutta toisinaan trollimaisia.

Vierailija
6/8 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siiderivalas taas möykkää

t. moderni nainen

Vierailija
7/8 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 07:26"]

Lassukka on niin typerä ja asenteellinen termi, että enpä kyllä jaksa kertoa.

"Hei kerro feministihuora itsestäsi!"

[/quote]

Feministi menee vielä mutta huoraksi älä kutsu ketään!

Vierailija
8/8 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini teki joitakin kyseenalaisia valintoja syntymästä lähtien tai itse asiassa ne eivät olleet kaikki äidin valintoja. Synnytys oli vaikea ja ehkä vahingollinenkin. Vauvana ollessani äiti kuulemma löi minua kerran. Sen lisäksi hän laittoi minut tarhaan tosi nuorena ja se oli ikävää aikaa. Siellä oli ilkeä tarhatäti, joka soitteli kotiin ja yritti saada äitini hakemaan minut pois sieltä keksimällä minulle flunssaa, kuumetta tai muuta sellaista kun ei jaksanut minua. Sitten kun löytyi sopiva tarhatäti, hänkin joutui lopettamaan siinä työpaikassa melkein heti. Joskus teini-ikäisenä äitini sanoi myös että "pojat ovat kömpelöitä". Mutta on äitinikin kehittynyt niistä ajoista ja nykyään ei ole periaatteessa mitään valittamista.

Isänkin kanssa oli joskus lapsena huonoja kokemuksia. Joskus isä suuttui minulle oudoissa tilanteissa; esim.kerran kun loukkasin polveni jalkapalloa pelatessa. Ja kerran postia hakiessa kaaduin pyörällä ja jalka oli aivan verillä; isä ei ollut moksiskaan. Isäni ei myöskään tajunnut sitä miten minua ahdisti pikkusiskon jatkuva itkeminen tietyssä iässä. Sitten kun saavutin teini-iän ja ongelmia alkoi todella tulla elämässä yleensä, oli isäkin sympaattisempi ja huonoja muistoja sen jälkeisestä ajasta ei hirveästi ole. 

Suhteet pikkusiskoon ovat aikuisiällä olleet hyvät ja viime vuosina aika läheiset. 

-Mies 29v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi