Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies tulee iskemään sua ja kehuu tyyliäsi

Vierailija
23.05.2014 |

Mutta muuten ulkonäöstä ei sano mitään. Mitä ajattelet?

Onko tuo joku pelimiesoppaasta luettu keino että paremman vaikutuksen tekee kun kehuu vaatteita eikä kauneutta? Oli hän niistä todellisuussa mitä mieltä hyvänsä... Vai sanotaanko noin yleensä rumille naisille joiden ulkonäössä ei muuten ole mitään hyvää?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:06"]Mutta muuten ulkonäöstä ei sano mitään. Mitä ajattelet?

Onko tuo joku pelimiesoppaasta luettu keino että paremman vaikutuksen tekee kun kehuu vaatteita eikä kauneutta? Oli hän niistä todellisuussa mitä mieltä hyvänsä... Vai sanotaanko noin yleensä rumille naisille joiden ulkonäössä ei muuten ole mitään hyvää?

[/quote]

miksi tulisi epämiellyttävän oloista naista iskemään? Miksi pitää noin kamalasti yrittää tulkita ja analysoida?

Vierailija
2/13 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä noin sanotaan tampeille, joiden pitää tulla mammapalstoilta näihin neuvoja kyselemään, siis helpon oloisilta panopatjoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä noin sanotaan tampeille, joiden pitää tulla mammapalstoilta näihin neuvoja kyselemään, siis helpon oloisilta panopatjoilta.

Vierailija
4/13 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua kiinnostaa mitä muut ajattelevat silloin? Eikö sinua ole koskaan kukaan tullut iskemään?

Vierailija
5/13 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin samaa mieltä miehen kanssa, tyylini on kieltämättä hyvä. Olen myös varattu, että iskiyrityksenä jäi turhaksi.

Vierailija
6/13 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:08"]

Miksi sinua kiinnostaa mitä muut ajattelevat silloin? Eikö sinua ole koskaan kukaan tullut iskemään?

[/quote]Mua kiinnostaa mitä "tykkään tyylistäsi" tuntemattoman miehen suusta oikeasti tarkoittaa. Siksi juuri kysynkin teidän kokemuksianne, koska itseäni ei ole koskaan yritetty iskeä. Joten valistakaa te muut feikkicrocksiläskit minua tässä asiassa.

Vierailija
7/13 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyyliä kehui eräs mies vuolaasti. Ihmettelin kummallisia kommentteja kunnes kävi ilmi että hän on ammatiltaan räätäli! Ja ei varmasti ole kantajan näössäkään vikaa.

Vierailija
8/13 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen monesti kehunut naisten tyyliä joist aolen pitänyt, eikä taustalla ole ollut mikään iskuyritys, pelkkä rehellinen toteamus. Tosin tästä avauksestasi ei käynyt ilmi tilannetta jossa olet kokenut tuon "iskuyrityksen", sillä kyllä se tilanne myös ratkaisee mitä mikäkin sanominen merkitsee.

Vierailija
9/13 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyyliä ei ole koskaan kehuttu. Mitä se tarkoittaa?

Vierailija
10/13 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein parasta on jos mies tulee sanomaan että harva nainen näyttää noin hyvältä noin helvetin isojen korvien ja noin ohuen tukan kanssa. Plussaa on jos miehellä on tosi räikeä sulkahattu.

Vierailija
11/13 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:08"]

[/quote]Mua kiinnostaa mitä "tykkään tyylistäsi" tuntemattoman miehen suusta oikeasti tarkoittaa. Siksi juuri kysynkin teidän kokemuksianne, koska itseäni ei ole koskaan yritetty iskeä. Joten valistakaa te muut feikkicrocksiläskit minua tässä asiassa.

[/quote]

Usein naisia iskevänä miehenä voin sanoa: Vitustako mä tiedän. Itse voisin lähestyä naista tuollaisella jos olen oikeasti sitä mieltä (ulkonäöstä riippumatta). Feikkaaminen yleensä joko näkyy selvästi läpi tai tekee muuten koko tilanteesta epäaidon. 

Mutta miehet menevät etenkin kännissä mitä erikoisemmilla yrityksillä ja joku voi käyttää tuota kaikkiin naisiin riippumatta siitä, pitääkö oikeasti heidän tyylistään. Mitään pelimiesopasjuttuja on turha miettiä, koska aniharva mies niitä on oikeasti lukenut. Suurin osa iskee naisia tyylillä "10 kaljaa alle ja eikun heittämään jotain hölmöä". Sitten on tietysti kaverit, jotka ovat olleet naisten suosiossa jo jostain 15-vuotiaasta. He voivat hyvinkin kehua naisten tyylejä, mutta yleensä he karsastavat pelimieskirjallisuutta. Sitten on pelimiesyhteisöön kuuluvat kaverit, joita on oikeasti todella vähän. Suomen virallisella pick up artist -foorumilla on ehkä parhaimmillaan ollut 200 aktiivista käyttäjää. Pick up artist saattaa toki tulla kehumaan tyyliäsi, mutta se nyt ei minkään kirjan mukaan ole sen kummempi taktiikka, koska selvää on että avausrepliikki ei ole mitään muuta kuin keskustelunavaus ja tärkeää on vain se, millaisella kehonkielellä, katsekontaktilla ja äänenkäytöllä mies menee naiselle puhumaan.

Toisin sanoen, aivan turhaa analysoida mitä tuollainen avausrepliikki tarkoittaa.

Vierailija
12/13 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyyliä on kyllä kehuttu useamman toimesta. Ja on kyllä kauniiksikin kehuttu, mutta minusta on jotenkin helpompi uskoa kun joku kehuu pukeutumistani kuin ulkonäköäni. Olen kuitenkin jo yli 30v ja olen nuorempana kuullut olevani kaunis niin moneen kertaan, että nykyään se tuntuu lähinnä kornilta. Joten olen kyllä enemmän otettu jos joku kehuu tyyliäni ja uskon että mies on siloin myös enemmän tosissaan.

Vierailija
13/13 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 07:15"]

Mun tyyliä on kyllä kehuttu useamman toimesta. Ja on kyllä kauniiksikin kehuttu, mutta minusta on jotenkin helpompi uskoa kun joku kehuu pukeutumistani kuin ulkonäköäni. Olen kuitenkin jo yli 30v ja olen nuorempana kuullut olevani kaunis niin moneen kertaan, että nykyään se tuntuu lähinnä kornilta. Joten olen kyllä enemmän otettu jos joku kehuu tyyliäni ja uskon että mies on siloin myös enemmän tosissaan.

[/quote]

Ja just ton takia ne pelimieskouluttajat kertoo seminaareissaan ja kirjoissaan, että kannattaa kehua mieluummin korviksia kuin kauneutta. Eli joo, kyllä toi opetellulta replalta kuulostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän