Kihlatun äiti (Anoppi) antaa "singnaaleja"
Olen varmaan itsekin hieman sekaisin kevään tuomista hormonaalisista latauksista. Olen kuitenkin ollut ihastunut ellen jopa rakastunut anoppiini jo vuosia. Mikä on sinänsä hyvin outoa. Toisaalta rakastan kihlattuani valtavasti, mutta anoppi on kuin samasta puusta veistetty ja vaikka meillä onkin ikäeroa peräti 33 vuotta!! Anoppi kuitenkin lenkkeilee ja syö terveellisesti ja on siksi erinomaisessa kunnossa. Juttu on niin, että meidän välille on kehittynyt eroottinen lataus. Olen myös 100% varma että tunne on molemminpuolinen. Minun on erittäin vaikea katsoa häntä silmiin, koska olen niin korviani myöten "rakastunut" häneen. Se viestii tietysti lievää epävarmuutta ehkä myös siksi että asia on ns. "väärin" / "tabu". Tämä voi vaikuttaa hieman sairaalta kun kyse kuitenkin muijan äidistä. Tietysti olen myös lukenut, että tällaista sattuu ja en ole ainoa joka anoppia miettii. En vaan saa häntä mielestäni. Aina kun tavataan on perhosia vatsassa. Jos heitetään tikkaa ja hän koskee minua kun ojennan tikkoja hänelle se tuntuu jo todella hyvältä. Lisäksi jos hän hieroo niskaani / selkääni (tapahtunut ehkä vain kahdesti) joskus mökillä se tuntuu äärettömän hyvältä ja alapäässäkin alkaa tapahtua... Anoppini ei ole mielestäni edes sillain erityisen hyvän näköinen. Ihan hyvät kurvit ikäisekseen ja ihan ok kauniit kasvot kyllä joo, muttei kuitenkaan mikään nais-ihanteeni tai muutenkaan täydellinen. Hänen tytär on sitä lähempänä. Tumma ja tulinen ;). Jotenkin silti se elämänkokemus, itseluottamus, ääni (hänellä on meinaan tosi kaunis ääni hieman matala eroottinen ja puhuu usein pervoja mikä saa minulle hyvän olon hehh..)
Tuntuu että anoppi yrittää välillä järjestääkin meille tilaisuutta päästä kahdestaan esim. saunomaan mökillä tai lenkille. Pyytänyt usein appiukon hoitamaan vauvaa siksi aikaa kun minä, hänen tytär ja anoppi mennään saunaan. Tiedämme molemmat, että tytär lähtee sieltä ennemmin koska ei kestä kovia löylyjä joita anoppi tuntuu tekevän ehkä hieman tahallaan tai sitten tottumuksesta. spekulointia... Välillä tunnen että hän arkailee läheisyyttäni... Sitten jos alkoholia mukana tulee halailemaan, puristaa peppua, pussaa poskelle, tarjoutuu hieromaan niskaani (viimeksi siinä oli jotain syvää latausta...), pöydän alla kuitenkaan ei vastannut jalkapeliin mitä tein kokeilumielessä. Mitä minun kannattaisi tehdä selvittääkseni asian? Välillä kyllä kadun, että mietin edes sellaista. En ole edes varma tunteistani. Silti kuitenkin anoppi aina mielessä ennen nukkumaan menoa, herätessä, naidessa muijaa... Anoppi myös tekee sellaisia ns. "vahingollisia" kosketuksia minuun. Pyllistää minuun päin ja poseeraa minulle usein selin. Ihan kuin yrittäisi näyttää erityisen hyvältä. Olen alkanut miettiin, että ehkä anoppi ryhtyi laihdutuskuurille miellyttääkseen minua? Tämä on kaukaa haettu, mutta laihtui itsensä kyllä kauniiksi! Eli dieetit sun muut treenit kyllä tehosi.
Sähköpostia ollaan vähän lähetelty silloin tällöin. Yleensä itse lähetän jonkun tyhmän kiinnostusta lievästi osoittavan viestin / kehun anoppia. Ehkä kehun välillä vähän jotain sopimatonta, mutta yleensä silloin anoppi on jättänyt vastaamatta. Myöhemmin kuitenkin hän saattaa alottaa uuden aiheen sähköpostilla. Usein kuitenkin tuollaisen "pervomaisen" viestin jälkeen anoppi ollut erityisen lämminhenkinen minua kohtaan livenä. Se on monesti tehdä minut hulluksi.
Ehkä se pohjimmainen juttu on että haluaisin vain seksikokemuksen anopin kanssa ja sitten olisin tyytyväinen. Repiä vaan vaatteet päältä pois ja naida niinkuin eläimet. En nimittäin halua erota nykyisestä naisestani... Ehkä olen hieman tyytymätön myös muijan ja minun tasapaksuun seksielämään. Ensi lauantaina on tilaisuus ehkä selvittää asiaa enemmän...?
Tässä kaikki mitä nyt tulee mieleen. Olkaa asiallisia. kiitos
Eiköhän ap:n tilanne ole vuoden 2014 jälkeen jo jotenkin ratkennut...