Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihlatun äiti (Anoppi) antaa "singnaaleja"

Vierailija
22.05.2014 |

Olen varmaan itsekin hieman sekaisin kevään tuomista hormonaalisista latauksista. Olen kuitenkin ollut ihastunut ellen jopa rakastunut anoppiini jo vuosia. Mikä on sinänsä hyvin outoa. Toisaalta rakastan kihlattuani valtavasti, mutta anoppi on kuin samasta puusta veistetty ja vaikka meillä onkin ikäeroa peräti 33 vuotta!! Anoppi kuitenkin lenkkeilee ja syö terveellisesti ja on siksi erinomaisessa kunnossa. Juttu on niin, että meidän välille on kehittynyt eroottinen lataus. Olen myös 100% varma että tunne on molemminpuolinen. Minun on erittäin vaikea katsoa häntä silmiin, koska olen niin korviani myöten "rakastunut" häneen. Se viestii tietysti lievää epävarmuutta ehkä myös siksi että asia on ns. "väärin" / "tabu". Tämä voi vaikuttaa hieman sairaalta kun kyse kuitenkin muijan äidistä. Tietysti olen myös lukenut, että tällaista sattuu ja en ole ainoa joka anoppia miettii. En vaan saa häntä mielestäni. Aina kun tavataan on perhosia vatsassa. Jos heitetään tikkaa ja hän koskee minua kun ojennan tikkoja hänelle se tuntuu jo todella hyvältä. Lisäksi jos hän hieroo niskaani / selkääni (tapahtunut ehkä vain kahdesti) joskus mökillä se tuntuu äärettömän hyvältä ja alapäässäkin alkaa tapahtua... Anoppini ei ole mielestäni edes sillain erityisen hyvän näköinen. Ihan hyvät kurvit ikäisekseen ja ihan ok kauniit kasvot kyllä joo, muttei kuitenkaan mikään nais-ihanteeni tai muutenkaan täydellinen. Hänen tytär on sitä lähempänä. Tumma ja tulinen ;). Jotenkin silti se elämänkokemus, itseluottamus, ääni (hänellä on meinaan tosi kaunis ääni hieman matala eroottinen ja puhuu usein pervoja mikä saa minulle hyvän olon hehh..)

Tuntuu että anoppi yrittää välillä järjestääkin meille tilaisuutta päästä kahdestaan esim. saunomaan mökillä tai lenkille. Pyytänyt usein appiukon hoitamaan vauvaa siksi aikaa kun minä, hänen tytär ja anoppi mennään saunaan. Tiedämme molemmat, että tytär lähtee sieltä ennemmin koska ei kestä kovia löylyjä joita anoppi tuntuu tekevän ehkä hieman tahallaan tai sitten tottumuksesta. spekulointia... Välillä tunnen että hän arkailee läheisyyttäni... Sitten jos alkoholia mukana tulee halailemaan, puristaa peppua, pussaa poskelle, tarjoutuu hieromaan niskaani (viimeksi siinä oli jotain syvää latausta...), pöydän alla kuitenkaan ei vastannut jalkapeliin mitä tein kokeilumielessä. Mitä minun kannattaisi tehdä selvittääkseni asian? Välillä kyllä kadun, että mietin edes sellaista. En ole edes varma tunteistani. Silti kuitenkin anoppi aina mielessä ennen nukkumaan menoa, herätessä, naidessa muijaa... Anoppi myös tekee sellaisia ns. "vahingollisia" kosketuksia minuun. Pyllistää minuun päin ja poseeraa minulle usein selin. Ihan kuin yrittäisi näyttää erityisen hyvältä. Olen alkanut miettiin, että ehkä anoppi ryhtyi laihdutuskuurille miellyttääkseen minua? Tämä on kaukaa haettu, mutta laihtui itsensä kyllä kauniiksi! Eli dieetit sun muut treenit kyllä tehosi.

Sähköpostia ollaan vähän lähetelty silloin tällöin. Yleensä itse lähetän jonkun tyhmän kiinnostusta lievästi osoittavan viestin / kehun anoppia. Ehkä kehun välillä vähän jotain sopimatonta, mutta yleensä silloin anoppi on jättänyt vastaamatta. Myöhemmin kuitenkin hän saattaa alottaa uuden aiheen sähköpostilla. Usein kuitenkin tuollaisen "pervomaisen" viestin jälkeen anoppi ollut erityisen lämminhenkinen minua kohtaan livenä. Se on monesti tehdä minut hulluksi.

Ehkä se pohjimmainen juttu on että haluaisin vain seksikokemuksen anopin kanssa ja sitten olisin tyytyväinen. Repiä vaan vaatteet päältä pois ja naida niinkuin eläimet. En nimittäin halua erota nykyisestä naisestani... Ehkä olen hieman tyytymätön myös muijan ja minun tasapaksuun seksielämään. Ensi lauantaina on tilaisuus ehkä selvittää asiaa enemmän...?

Tässä kaikki mitä nyt tulee mieleen. Olkaa asiallisia. kiitos

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi veikkonen, muutamat kerrat rantasaunaa anopin kanssa lämmitelty, lämmin tuli vaikkei ollut tulta pesässä...siis kiukaassa...

Vierailija
2/22 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä. Ei tuo muuten helpota. tai pyydät "leikilläsi" ottamaan suihin, se ei ole pettämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/22 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:40"]

http://www.herkku.net/tarinat/tekstit/tarina11134.html

[/quote]

Eikö ole muita omia ajatuksia kuin copypastettaa aina aina aina vaan

Vierailija
5/22 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miten tilanne eteni ap?

Vierailija
6/22 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 21:33"]

Pane sitä. Ei tuo muuten helpota. tai pyydät "leikilläsi" ottamaan suihin, se ei ole pettämistä.

[/quote]

Juuri näin kannattaa tehdä, CLintonin hengessä " I didn't inhale it" ..

Ja sittenhän se selviää onko anoppi tosissaan vai leikillään.

Vierailija
7/22 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi testaa luonnettasi. Jos lankeat niin osoitat olevasi liero ja ansaitset seuraukset. Toimi niinkuin tilanteessa pitää toimia niin ei tule ongelmia.

Jos anoppi olikin tosissaan ja yrittää suoraa toimintaa vaikka kieltäydyt huomaamasta vihjeitä niin tilanne on vaikeampi. Joutuisit kertomaan asiasta hyvin pikaisesti tyttärelle, jotta anoppi ei pääse puukottamaan sinua myöhemmin selkään.

Vierailija
8/22 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma anoppi, 62v hyvin säilynyt, hoikka ja kaikin puolin miellyttävän näköinen sinkku leidi, antoi pitkään signaaleja. Kerran iltaa vietettyämme päätin katsoa kortit ja päädyimme sänkyyn. pidin kokemastani ja tahdoin jatkaa peliämme. anoppi ei vastustanut ja nyt harrastamme seksiä joitakin kertoja kuukaudessa.

Vierailija
9/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ!!!

Olen hommannut itselleni avioeron, kun kuvittelin että anoppi oli kiinnostunut minusta vaikka yritti vain olla tuttavallinen, jotta tunsin itseni perheen jäseneksi. Sitten kun tein aloitteen niin anoppi kertoi tyttärelleen, joka raivosi punaisena minulle, eikä tilannetta helpottanut fiilis että appiukko tappaa minut...Kuvittelin siis itse liikoja ja luulen että sinä myös.

Nauti tyttärestä ja unohda anoppi! Voitte heitellä häränsilmää tikoilla, mutta älä nyt hyvä mies pilaa itsesi, tai muiden elämää!

T: sinkku ja masentunut

Vierailija
10/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka itsekäs ihminen oikein olet? Olet valmis pilaamaan parisuhteesi ja monet muutkin ihmissuhteet vain sen takia, että pääsisit kiksauttamaan jotakin mummoa? En ymmärrä.

N20

Vierailija
11/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:21"]

ÄLÄ!!!

Olen hommannut itselleni avioeron, kun kuvittelin että anoppi oli kiinnostunut minusta vaikka yritti vain olla tuttavallinen, jotta tunsin itseni perheen jäseneksi. Sitten kun tein aloitteen niin anoppi kertoi tyttärelleen, joka raivosi punaisena minulle, eikä tilannetta helpottanut fiilis että appiukko tappaa minut...Kuvittelin siis itse liikoja ja luulen että sinä myös.

Nauti tyttärestä ja unohda anoppi! Voitte heitellä häränsilmää tikoilla, mutta älä nyt hyvä mies pilaa itsesi, tai muiden elämää!

T: sinkku ja masentunut

[/quote]

Tässä oli järjen sanoja varsin paljon. Monet naiset vain yksinkertaisesti ovat niin lämminsydämisiä, että niistä saa vääriä tunnelmia. Anoppisi tykkää sinusta ja näyttää sen, mutta ei se sun kanssa sänkyyn havittele.

Vierailija
12/22 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja entä vaikka anoppi sinua haluaisikin? Kuvittele miten hankala tilanne se on hänelle, oman lapsen miestä haluaa..

Käytäppä hetki jos toinenkin seurauksien miettimiseen. Jos olet rehellinen, tai anoppisi on, niin... Siinä hajoaa sun ja naisesi suhde, hänen suhde äitiinsä, anopin ja hänen miehensä suhde, sun suhde lapseesi vaarantuu... Molempien sukulaissuhteet saattaa mennä sotkuun jne.

Ellet ole valmis lähtemään parisuhteeseen anoppisi kanssa ja rakastat tätä niin syvästi että olet valmis ottamaan sen riskin että kaikki muu menee.. niin en lähtisi häsläämään.

Aikuisena sitä oppii, yleensä kantapään kautta, että tehtyä ei saa tekemättömäksi.

M44

Vierailija
13/22 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hyvä mies fantasiat fantasioina. Saat niistä paljon iloa, mutta toteuttamattomina ne eivät sotke kenenkään elämää. Mikään seksi ei todellisuudessa varmasti ole sen härdellin arvoista, joka seuraisi jos oikeasti panisit anoppiasi ja kun jäisit siitä kuitenkin kiinni.

Vierailija
14/22 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että anoppisi pitää siitä, että olet hänestä kiinnostunut, mutta hänellä ei ole mitään aikomusta antaa tilanteen mennä pidemmälle. Mikäli hän haluaisi sen menevän pidemmälle hän olisi vastannut "aloitteisiin". Anoppisi on selvästi vetäytynyt, kun olet yrittänyt lähemmäs, mutta ehkä taas vähän lämmennyt, jos alat etääntyä, koska pitää huomiosta.

Eli älä tee mitään aloitteita. Saat rukkaset, vaikka häntä huomiosi imartelisikin. Nyt vähän moraalia kehiin myös. Kuvittele naisesi kirjoittavan tällaisen viestin isästäsi ja mieti miltä tuntuisi.

Vierailija
15/22 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/22 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: ero tuli.. Mutta oli se sen arvoista. Paljon seksikkäämpi oli alasti kuin tytär...

Vierailija
17/22 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ero tuli seksin seurauksena. Mä olin rohkea ja suutelin anoppia kun juhlittiin viime juhannuksena. Karattiin kävelylle ja puuta vasten sitten hyvää seksiä. Anoppi oli kai itse kertonut asiasta että olisin se "liero". Nyt oltu hetki eronneena. Oli se kyllä sen arvoinen seksi.

Vierailija
18/22 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tiukkapipoja täällä ja ap täältä kyllä on ihan turha koittaa saada asiallista vastausta jos kyseessä on miehen tilanne. Jos ap olis nainen ja tilanne täysin sama mutta naisen puolelta appiukko niin kommentit ois ihan erirataa .. Varmaan tyyliin " oi ihanaa jätä se oma miehes ja pidä kivaa" koska sehän on kuitenkin aina miehen vika jos nainen pettää. Sen oon tällä palstalla huomannut että kun joku nainen kertoo jopa suoraan pettämiskokemuksista ja vieraissa käymisestä niin yläpeukkua tulee ja kaikki on sillee no ei tuo oo paha ja " ihan ookoo " " on sulma siihen oikeus".. Naisella siis on aina oikeus pettää mut mies jos haaveileekin toisesta niin raivot tulee päälle?

Vierailija
19/22 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taida äiti paljon tyttärestään välittää, jos panee vävyänsä. Mieti omalle kohdallesi, jos vanhempasi pettäisi sinut noin.

Vierailija
20/22 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä niuhottajista. Kannattaa kuitenkin edetä tahdikkaasti ja niin, että voit selventää vitsailleesi, jos anoppi näyttääkin hapanta naamaa.