Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hävettävä tapaus uudessa suhteessa

Vierailija
22.05.2014 |

Oon siis tapaillut pari kuukautta yhtä miestä, meillä on tosi kivaa ja ihanaa yhdessä jne. Mutta mä haluun aina tutustuu tosi hyvin ennen mitään intiimiä toimintaa, enkä mä pysty riisuutumaan ennen kuin on ihan 100-prosenttinen luottamus ja tunnen miehen tosi hyvin. Ollaan siis vietetty viikonloppuja yhdessä kattomalla leffoja ja laittamalla ruokaa yms. Ei olla vaan harrastettu mitään halaamista kummempaa.

Mies tuli eilen mun luo yöksi. Tuli suoraan töistä ja harkoistaan, joten halusi mennä kylpyyn ennen syömistä ja illanviettoa. Sanoin sille että ota sieltä hyllystä hyvänhajusta ihanaa vaahtoa sekaan. Mies vaan huikkas että "joo minäpäs laitan". Lilluttuaan siellä kylvyssä vähän aikaa mies huuteli että toisinko sen partahöylät repustaan. No mä aattelin että toki, kyllähän mä nyt paidatta voin nähdä miehen ihan hyvin. Mut kun pölähdin kylppäriin niin mies ei ollutkaan laittanut vaahtoa!!! Näin siis miehen kaluineen päivineen ja menin ihan lukkoon. Mies vaikutti jotenkin huvittuneelta, mutta taisi vähän nolostua kun tajusi että jähmetyin. En oikein osannut sanoa mitään. Ojensin vaan höylät ja menin pois :(

Ilta sujui tapauksen jälkeen ihan kivasti. Olin niin kuin mitään ei olis tapahtunut, mutta jotenkin jäi vaivaamaan asia... Miten kohdata mies luontevasti seuraavan kerran? Tulee vaan mieleen toi nolo kohtaaminen :( Tuntuu että ylitimme jonkin rajan ihan liian aikaisin...

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran, kun näette miehen kanssa, niin kerrot, mitä tapahtui. Eli että odotit, että hänen olevan vaahdon peitossa ja koska näin ei ollutkaan, niin häkellyit täysin. Ja kerrot, että nyt sinua nolottaa se häkeltyminen. Olet löytänyt hyvän miehen, eikä hän pidä tuota suurena asiana. Tällä palstalla tulee jotenkin sellainen olo, että parin täytyisi mennä sänkyyn mahdollisimman pian, mutta se ei ole ainut tapa elää. Onnea teille!

Vierailija
2/51 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä tämä ketju paljastaakaan.

Ap ei tunne oloansa tarpeeksi mukavaksi seksin harrastamiseen vielä suhteen alkuvaiheessa, ja se on miehellekin ok, mutta täällä muut naiset alapeukuttavat ja ihmettelevät, että mikä sinussa on vikana kun et heti ole pimpsaa antelemassa.

Taitavat alapeukuttajat arvata, että naisen, jota mies jaksaa odottaa siirtymättä heti etsimään parin siiderin hintaista naisenruumista, on pakko olla jollakin tavalla erityinen - erityisempi, kuin keskiverto "vapautunut" lyllerö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap suloinen. Älä vaan ota itseesi yleisestä kommentointityylistä. Minusta tuo oli hyvä ehdotus, että selität tilanteen miehelle rehellisesti. Kyllä hän ymmärtää. Sinussa on luultavasti jotain ainutlaatuista, minkä vain hän näkee. Sama ilmeisesti toisinpäin.

Kaikki aikanaan, antakaa elämän kuljettaa ja asioiden tapahtua painollaan. Toivon teille pitkää, kaunista parisuhdetta!

Vierailija
4/51 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi suhde kannattaa heti kättelyssä korkata ettei muodostu liian isoa kynnystä. Toisekseen aikuinen mies, joka ihan ok:na odottelee kuukausitolkulla tuskin on kovin innokas sänkyhommissa jatkossakaan. Sulle se vähäseksuaalinen suhde vissiin on kumminkin ok.

Vierailija
5/51 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh, kokkailette ja katselette elokuvia yhdessä ja ei ole mitään kemiaa. Että siellä vain sohvilla lojutte kuin sisko ja sen veli? Ei se tuokaan kyllä hyvältä kuulosta jos siis suhde alkaa noin! Lähinnä lopun alulta kuulostaa, kun kumpaakaan ei tunnu luonto ajavan tikanpoikaa puuhun!

Vierailija
6/51 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en kyllä itse ainenkaan pystyisi tapaamaan miestä, jonka munat tuli nähtyä. Pahapaha :/

Vierailija
7/51 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä kemiaa, mutta mun mielestä pitää tutustuu hyvin ennen ku alkaa mihinkään. Puhuin tästä miehellekin tapailun alussa ja oli asia hänelle ok.

ap

Vierailija
8/51 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relax, ei tuossa ole mitään ihmeellistä tapahtunut, päinvastoin, eiköhän ole jo korkea aika mennä eteenpäin. 

Vierailija
9/51 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoa itsesi vaikka tosi nolo tilanne olikin. Oliko kalussa kuitenkin sen verran kokoa että kannattaa jatkaa? Sehän tuossa tuli nyt näppärästi nähtyä.

Vierailija
10/51 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:43"]

Siis täh, kokkailette ja katselette elokuvia yhdessä ja ei ole mitään kemiaa. Että siellä vain sohvilla lojutte kuin sisko ja sen veli? Ei se tuokaan kyllä hyvältä kuulosta jos siis suhde alkaa noin! Lähinnä lopun alulta kuulostaa, kun kumpaakaan ei tunnu luonto ajavan tikanpoikaa puuhun!

[/quote]Joo, ihmettelen myöskin. Mitä ihmeen "tapailua" tuollainen on? 

Vierailija
11/51 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? oletteko neitsyitä molemmat vai miksi tuollainen pyhäkoulumeininki?

Vierailija
12/51 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt mitään kokoa ehtinyt kattella! Kai se ihan normaali oli.

ap

Vierailija
13/51 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 25. Eikä olla neitsyitä. Mut pitää tuntea tosi hyvin. Se on mun periaate.

ap

Vierailija
14/51 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:49"]Olemme 25. Eikä olla neitsyitä. Mut pitää tuntea tosi hyvin. Se on mun periaate.

ap

[/quote]

Etkö voi siis edes suudella ennen sitä?

Vierailija
15/51 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä voit ottaa noin "rennosti" jollet ole neitsyt? Mä ainakin tapailun alussa kihelmöin ja sellaista sähköä ilmassa, että pakko koskettaa toista. Tuollaisessa tilanteessa kun näkisin toisen alasti niin sehän vetäis mua ku magneetti puoleensa. :D

Vierailija
16/51 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:47"]

Minkä ikäisiä olette? oletteko neitsyitä molemmat vai miksi tuollainen pyhäkoulumeininki?

[/quote]

Siis hetikö pitäisi hypätä sänkyyn kun ollaan tavattu? Ole sä vaan helppo ei oo keneltäkään muulta pois.

Vierailija
17/51 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Musta tuntuu että mä en tunne nykyistä miesystäväänikään vielä täysin vaikka olemme olleet yhdessä 8v. Uusia puolia paljastuu koko ajan. Onneksi en pantannut seksiä.

Vierailija
18/51 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu. Jos mies on noin sika, juntti ja typerä, ettei tajua peittää armaintaan vesseliään, niin ei siitä sinulle kovin kummoista aviomiestä ole luvassa.

Itselleni olisi kyllä itku tullut tuossa tilanteessa. Saatana!

Vierailija
19/51 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:55"]Unohda koko juttu. Jos mies on noin sika, juntti ja typerä, ettei tajua peittää armaintaan vesseliään, niin ei siitä sinulle kovin kummoista aviomiestä ole luvassa.

Itselleni olisi kyllä itku tullut tuossa tilanteessa. Saatana!

[/quote]

niinpä. Lienee jonkin sortin paljastelija tämä mies. Mulle tuli semmonen etiäinen nyt.

Vierailija
20/51 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä periaate, pidä tuosta linjasta kiinni. Kun riittävän hyvin tuntee, niin sittenpä ei tarvitse enää millekään alkaakaan. Itse en tuollaiseen pelleilyyn alkaisi. Kuukausi tolkulla perehtyisin johonkin tyyppiin vain huomatakseni, että sillä on prinssinakki tai muuten toimimaton vehje, ei osaa suudella jne. Eipä siinä herran keskustelutaidot paljon lämmitä sitten....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän