Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opiskelen Helsingin yliopistossa

Vierailija
22.05.2014 |

Edustan opiskelijoiden eliittiä. Landeyliopistoissa opiskelevat työllistyy eri töihin kun minä (jos ollenkaan). Minun koulutukseni on laadullisesti muita parempi ja minulla on Helsingissä täysin ylivertaiset mahdollisuudet verkostoitua. Että hajotkaa sinne landelle, Helsingissä on kaikki paremmin.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 20:02"]Helsinkiin on kaikkein vaikeinta päästä opiskelemaan.[/quote]

Tarkoittaakohan se sitä että fiksuimmat hakevat sinne minne on helpoin päästä.

Vierailija
2/35 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos talle lallattelylinjalle lahdetaan, niin minapa opiskelen ulkomailla yliopistossa, josta kaytannossa jokainen on kuullut kun se on ranking-listausten karkipaassa ja myos mediatunnettu tutkimuksineen ja myytteineen. Helsingin pikkuyliopisto ei taalta kasin katsoen eroa mitenkaan vaikka Oulun tai Jyvaskylan oppilaitoksista :)

No, enemman se on opiskelijasta kiinni. Pelkka oppilaitos ei tee opiskelijoista parempia kuin he ovat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol. olen valmistunut landeyliopistosta ja olen töissä helsingin yliopistossa, mietipä sitä. saatanpa opettaa sinuakin :)

Vierailija
4/35 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow! Olen niin iloinen ap:n puolesta.

Vierailija
5/35 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO LOL

Vierailija
6/35 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nyt ap edes vähän panostaa näihin provoihisi. On niin wanha ja kulunut aihe tuo aloituksesi.

Vierailija
7/35 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruaahhahahah. Aloitin opintoni landeyliopistossa ja nyt jatkan samaa tutkintoa Helsingissä. Ihan samaa shaibaa on ollut, ei oo tarvinnut mitenkäään nostaa tasoani. Se mikä on erona, niin opettajilla ei ole hittoakaan aikaa sulle ja sähköposteihin ei vastata ja vastaanottoja skippaillaan. Landelaitoksella taas vastaus tuli saman päivän aikana, vaikka oisit kenelle lähettänyt.

Vierailija
8/35 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli oikeesti vuosia sitten kaveri, joka ajatteli just noin mun landetutkinnosta ja hänen staditutkinnostaan ;-)

Vierailija
9/35 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todennäköisesti saanut vain peruskoulun valmiiksi, aistin sen viestistäsi.

Vierailija
10/35 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin oon Helsingin yliopistossa ja siksi tän universumin kingi!! Ou jeaaah!!

Vierailija
11/35 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin landeyliopistoon, vaikka olisin päässyt Helsinkiin. Älytön ihmisruuhka, loputon kiire ja väliinpitämättömyys, kalliit vuokrat jne. ei innostanut.

Vierailija
12/35 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki olen kuullut joo kuuluuko se Venäjään ainakin on aika lähellä pietaria.

Vierailija
13/35 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskellut tutkinnon sekä "landeyliopistossa" (Suomen vanhimmassa yliopistossa) että Helsingin yliopistossa. Hassua, että en kyllä huomannut ap:n väittämää huikeaa tasoeroa. No, säälittäväähän tuollainen pääkaupunki-ihannointi on muutenkin.

Vierailija
14/35 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HY on Suomen ainoana yliopistona noteerattu kansainvälisesti (Shanghai-lista). Yksikään landeyliopisto ei ole kyennyt samaan. Kertoo jo jotain koulutuksen tasosta.

Vierailija
15/35 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on porvoon yliopistossa

Vierailija
16/35 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin yliopisto nyt vasta lande onkin. Terkut LSE:sta Ap:lle. Uskon muiden Suomen yliopistojen olevan yhtä hyviä kuin hki:n. 

Tule ap pätemään vasta kun on oikeasti jotain pädettävää, säästyt häpeältä. 

Vierailija
17/35 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:37"]HY on Suomen ainoana yliopistona noteerattu kansainvälisesti (Shanghai-lista). Yksikään landeyliopisto ei ole kyennyt samaan. Kertoo jo jotain koulutuksen tasosta.[/quote]

Tiedätkö mikä on tuon Shanghain-listan arvostus akateemisten keskuudessa? :-D Jotain kriteerejä nyt kehiin. 

Vierailija
18/35 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:58"]

Olen opiskellut tutkinnon sekä "landeyliopistossa" (Suomen vanhimmassa yliopistossa) että Helsingin yliopistossa. Hassua, että en kyllä huomannut ap:n väittämää huikeaa tasoeroa. No, säälittäväähän tuollainen pääkaupunki-ihannointi on muutenkin.

[/quote]Öh, silloinen Turun yo eli nykyinen HY oli Suomen ensimmäinen yliopisto. Jos et edes tätä tiedä, niin tuskin olet valmistunut kummastakaan.

Vierailija
19/35 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 pätee yliopistolla jonka logossa on majava... kunnon lande...

Vierailija
20/35 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:54"]14 pätee yliopistolla jonka logossa on majava... kunnon lande...[/quote]

Arvostetuissa yliopistoissa on usein vanhat teemalogot jos et tiennyt :) Kirjoja, eläimiä, luontoelementtejä jne.